Zobacz wątek - Sruby kolektora

Sruby kolektora

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Sruby kolektora

Postprzez Achu » 26/10/2015, 16:55

Witam.
Przed koncem sezonu zauwazylem urwana srube przy kolektorze w moim xj 600, o tyle ze minimalnie jeszcze bylo ja widac i udalo sie zalapac nakretke ale cudem, niedawno tez poszla i druga, wiem ze bede musial je wymienic, wiem takze ze jest to dosc czesty problem, robil to ktos juz i moze polecic mi jakis sposob? Narazie mysle o dospawywaniu z gory dzieki za opinie
Achu
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/10/2014, 14:04
Lokalizacja: Gniezno


Postprzez senekkorzenna » 26/10/2015, 17:49

szpilki łatwo się wykręca dając dwie nakrętki i kontrując.Warto wcześniej jednak zapuścić gwinty jakimś penetratorem do rdzy.
Sprawdź też czy aby czasem gdzieś uchwyty wydechu nie popuściły i przez drżenie obrywa szpilki.
senekkorzenna
 

Postprzez Achu » 26/10/2015, 18:56

tamte 2 ledwo wystaja wiec cos pewnie bede musial dospawac jesli sie uda mam nadzieje ze unikne rozwiercania, sprawdze tez te uchwyty, dzieki za pomoc :)
Achu
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/10/2014, 14:04
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez senekkorzenna » 26/10/2015, 20:41

Jeżeli tylko co wystają nie nie ma miejsca choć by na jedną nakrętkę to tylko cierpliwość w wierceniu lewo skrętnym wiertłem.
senekkorzenna
 

Postprzez Achu » 27/10/2015, 06:51

jest miejsce tyle ze jakos lapie tylko ta jedna nakretka, no ale raczej za dlugo trzymac nie bedzie wiec raczej nie zbyt ciekawie :/
Achu
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/10/2014, 14:04
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez senekkorzenna » 27/10/2015, 09:47

Dlatego musisz pojechać do spawacza aby złapał nakrętkę migiem delikatnie aby nie przegrzać głowicy i wykręcić delikatnie tak jak napisałem powyżej.
senekkorzenna
 

Postprzez Achu » 25/2/2016, 12:46

Witam ponownie, odkopuje temat poniewaz rozwiazalem problem niestety tylko chwilowo, sruby nie sa zerwane wyminilem nakretki na nowe i jakos to trzymalo jednak gwinty sa na tyle zniszczone ze niestety ale puscily, planuje poprawic gwinty lub zmniejszyc, wymienic uszczelki i uszczelnic silikonem samochodowym czy to dobry pomysl? A moze macie lepsze? Z gory dzieki za pomoc i opinie
Achu
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/10/2014, 14:04
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez senekkorzenna » 25/2/2016, 13:26

Lepszym pomysłem jest zmienić gwint na większy.
senekkorzenna
 



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr