Zobacz wątek - jakie 125 2t???

jakie 125 2t???

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

jakie 125 2t???

Postprzez damian79074 » 23/10/2015, 14:29

Siema. Po dwóch latach jazdy na dt 50, sprzedaje z powodu braku mocy. U mnie chłopaki latają na crossach i polecają mi jakiegoś crossa 125 2t. Moto będzie służyć do latania po lasach i torze. Mam 14 lat 173 cm i 47 kg. Czy dam sobie radę??
damian79074
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 27/10/2014, 18:51
Lokalizacja: dolnośląskie


Postprzez henio12323 » 23/10/2015, 20:19

a skad mamy wiedziec :D 125tka to spoko sprzet wymiarowo tez pasujesz, ale czy ogarniesz to nie wiadomo.

pomysl tez nad ktmem exc 125, albo huska wr 125 enduraki lepiej wypadną w lesie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez damian79074 » 25/10/2015, 13:20

Za 5k exc nie kupię.
damian79074
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 27/10/2014, 18:51
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez dawidsx » 25/10/2015, 14:21

Jak sądzisz że cross za 5000 to dobry zakup to gratuluję.
Ja miałem suzuki w ładnym stanie i w same oleje opony napęd idzie tyle kasy że 3000 w sezon poszło, aż boję się pomyśleć ile w coś wiekowego będzie szło, chyba że jakiś pewny motor znajdziesz o co ciężko
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 25/10/2015, 21:32

ostatnio z kolezanką kupowałem to wyszło chyba ponizej 5 tysiecy za exc 125 2002 rok, moto troche dobite - nie ma co liczyc na igiełke za ta kase, ale troche pracy, kilka zł na serwis poszło ( 300-400 zł ? ) i moto smiga aż miło
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 26/10/2015, 17:01

Jak nie masz hajsu to kupuj jakiegoś endurak dt125,mtx125/250 mają one dosyć dużą moc, praktycznie bezawaryjne noi silnik nie do remontu co 30mth jak full cross.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez genju2 » 27/10/2015, 14:54

Nie ma co tak gadać bo tak na prawdę nikt z nas nie wie co się stanie. Obecnie zakupiłem tysiące listw antyprzepięciowych ( https://sklep.mactech.pl/prad/listwy-antyprzepieciowe/ )i muszę przyznać że bardzo się cieszę żę rynek elektrycznych się rozwija. Listwy można idealnie zastowwać w domu czy w innego typu miejscach. Listwy antyprzepięciowe powstały w celu zapewniania ochrony wartościowym urządzeniom czyli idealnie nadają się do chronienia naszych pocociech dlatego warto się 100 razy zastanowić nad zakupem przętu elektronicznego
....................................................................................................................
https://plumeria.sklep.pl
Ostatnio edytowano 2/11/2020, 17:04 przez genju2, łącznie edytowano 7 razy
genju2
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/10/2015, 14:47
Lokalizacja: Warzawa

Postprzez damian79074 » 31/10/2015, 12:09

Tylko ze u mn chłopaki latają na 125 2t ,250 4t i 450 4t. Na 85 nie nadążę za nimi a sam nie będę latał po lesie. Chyba ze z simsonami i wsk ale to nie będzie miało sensu
damian79074
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 27/10/2014, 18:51
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez damian79074 » 31/10/2015, 12:10

A co do remontów to będę miał hajs o to się nie martwię
damian79074
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 27/10/2014, 18:51
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez Liverpool115 » 31/10/2015, 20:55

Jak masz z 3k co sezon to bierz jakąś yz,cr to jest już full cross tzn. wielka moc, ale jazda np. po prostej to dla takiego moto niemiłosierny kating i remont co 30mth.A jak nie to dt125, napewno nadążysz, kolegi lc leciała z 120-140km/h
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez henio12323 » 31/10/2015, 21:13

tak tylko że w lesie jechac 100 km h DT to w ciezkim terenie samobójstwo, brak zawieszenia brak hamulców to strach... dobrym endurakiem 100 km h to nie cuzjesz że masz ciezki teren pod kołami, a hamujesz w miejscu ;P

ja bym zbierał na EXC 125
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 1/11/2015, 10:36

Tak, ale kto normalny jedzie 100 w lesie? jak na tor i bardzo trudny teren, to polecam ci kx 125 albo cr ale co sezon na remont tyle co wartosc moto... bierz EXC
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez dawidsx » 1/11/2015, 12:01

Kolego wyżej, kto normalny jedzie w lesie 100kmh? a chociażby ten, kto ma długi przelot po szerokiej drodze gdy chcr gdzieś tylko dojechać.
Sam mając wr widziałem że prędkość typu 110kmh była nie odczuwalna a moto miało jeszcze zapas i na prostej leśnej czasem niecałe 140 było a znowu jak miałem rmz to vmax około 90kmh czyli latalem 50-60 żeby nie Katowac moto a co katowalo mnie przez wolna jazdę.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Liverpool115 » 2/11/2015, 19:51

Zależy jaki las... drogi w niektórych lasach są lepsze niż polskie autostrady. Bez przesady, to nie ma takiego złego zawieszenia, przecież ktoś jak ma moto to czuje że np. wjeżdżając w ten dołek przy 50 bedzie ok a przy 100 urwie koło. A dla zdrowej dt 100 km/h to też nie jest katowanie i jeżeli ty mówisz o lasach w których wyciskasz v maxa to czemu dt by nie dała rady? jeździłeś taką chociaż?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez dawidsx » 3/11/2015, 14:49

Ja miałem okazję się przejechać, dla mnie to moto które nie ma plusów poza kosztami utrzymania, jak to dla kogoś wyznacznik to spoko wybór wtedy. Wg mnie motor zbyt ciężki jak na swój silnik zawieszenie i hamulce przy takim terenie i typie jazdy jaki jest u mnie.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Liverpool115 » 9/11/2015, 15:56

No wiadome, zależy od stylu jazdy i portfela, normalne że zawieszenie nie świetne bo to enduro i to tanie.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr