Zobacz wątek - zmiana statora

zmiana statora

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

zmiana statora

Postprzez KuR3K » 21/10/2015, 20:21

Witam mam pytanie, jeżeli w motocyklu stator jest po prawej stronie, a wsadzę do niego zapłon z motocykla w którym zapłon jest po lewej stronie to czy będzie to działało? Dokładnie to zapłon z Suzuki RM 250 do Husqvarny CR 250
KuR3K
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31/5/2015, 12:58
Lokalizacja: Siedleczka


Postprzez kris514 » 21/10/2015, 20:31

Coś gdzieś słyszałem o prądach wirowych i że zwoje na cewkach muszą być w dobrą stronę. Dodatkowo inny stator to inny moduł, inny moduł to inne kąty wyprzedzenia zapłonu, inne kąty to inne kanały płuczące w cylindrze, znowu tutaj zmiana to zmiana regulacji gaźnika oraz zmiana dyfuzora. By to zgrać by chodziło jak z fabryki można zjeść nie jedną parę zębów.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez KuR3K » 21/10/2015, 20:58

Razem ze statorem jest zmieniony moduł i cewka, a kąt wyprzedzenia zapłonu reguluje obracając statorem, w 2T jest raczej stały kąt wyprzedzenia zapłonu który się nie zmienia w zależności od prędkości obrotowej, więc po dobrym ustawieniu kąta nie powinno być problemów, a co do tych cewek to może obrócenie ich pomoże?
KuR3K
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31/5/2015, 12:58
Lokalizacja: Siedleczka

Postprzez kris514 » 21/10/2015, 21:59

Moduł zmienia kąt wyprzedzenia i to są spore różnice, patrz wykres:
http://www.motocdi.com/gallery/image.php?image_id=1388

Dodatkowo przy takiej zmianie musiałbyś zmienić również koło zamachowe, które ma miejsce do sczytywania impulsów po przeciwnej stronie.
Ostatnio edytowano 21/10/2015, 22:00 przez kris514, łącznie edytowano 1 raz
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MJR128 » 22/10/2015, 07:17

Gdybyś czasem chciał się pozbyć statora z RM to byłbym zainteresowany.
Jak coś to daj znać na pw.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez KuR3K » 22/10/2015, 15:56

Niby zapłon jest 0.5mm przed GMP ale nie zapali :(
KuR3K
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31/5/2015, 12:58
Lokalizacja: Siedleczka

Postprzez KuR3K » 25/10/2015, 08:22

Wszystko ładnie śmiga, jakby ktoś pytał to taki zapłon można zamontować w innym motocyklu :)
KuR3K
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 31/5/2015, 12:58
Lokalizacja: Siedleczka



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr