Zobacz wÄ…tek - Motor do lasu dla poczÄ…tkujÄ…cego!!!
NAS Analytics TAG

Motor do lasu dla poczÄ…tkujÄ…cego!!!

Enduro, Cross
_________

Motor do lasu dla poczÄ…tkujÄ…cego!!!

Postprzez TrampsteR » 20/10/2015, 21:23

Siemka!
Chcę kupić motor, którym będę mógł pojeździć po lesie i bezdrożach. Interesuje mnie full cross albo enduro. I w tym tkwi właśnie problem. Nie wiem co wybrać. Potrzebuję pomocy osób doświadczonych. Na motorze mam zamiar jeździc po lesie. Mieszkam w Małopolsce, więc teren jest dość wymagający. Jeśli chodzi o jazdę, to nie mogę powiedzieć, że jestem całkiem początkujący. Obecnie jeżdżę Derbi Sendą, ale to po drogach. Z crossami miałem do czynienia kilkukrotnie. Mowa tu o jakimś Kx'ie 85, czy coś tego typu. Z takim motorkiem dawałem sobie radę bez problemu. Tak jak wspomniałem zamierzam jeździć głównie po lesie. Jak często spytacie? Raz na jakiś czas większy wypad, a tak, to ewentualnie parę minut dziennie, bo wiadomo, że samemu w las na crossie jechać, to niezbyt dobry pomysł. Sprecyzuje :
Potrzebuje maszynę, która będzie śmigać po lasach i sporych wzniesieniach, która nie rozleci się po pierwszym przejeździe, i która nie będzie bardzo droga w eksploatacji.

Mam 18 lat, niespełna 170 cm wzrostu i ważę 62 kilo. Dodam, że opanowanie motory nie stanowi dla mnie większego problemu.

Kwota, którą mogę przeznaczyć, to +/- 5000 zł.

Czekam na wasze propozycje. Z góry dziękuję.
TrampsteR
Świeżak

Postprzez braaaap » 21/10/2015, 14:57

Pytasz o Motocykl który nie istnieje .Chcesz żeby Motocykl był tani w eksploatacji takiego nie ma jeżeli mowa o full crossach .Masz rację cross nie nadaje się w las a za cenę 5k nie kupisz hard enduro w tej cenie pozostają ci tylko albo sof enduro typu dt kmx CRM wre WR lub zmęczone crossy
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
braaaap
Świeżak

Postprzez henio12323 » 22/10/2015, 19:14

ciezko bedzie cos dobrac