Zepsuty EXUP w thunderace-prosze o porade
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Zepsuty EXUP w thunderace-prosze o porade
Mam taki problem,w moj Thhunreace rozsypal sie EXUP mechanik powiedzial ze mozna go calkiem wywalic (ponoc do jazdy na torze wyciągają,ja nie jezdrze po torach) i mam takie pytanie,czy jak wywali Exup to moto bedzie słabiej chodzil i ogólnie czy mozna wywalic to.
YAMAHA YZF THUNDERACE
- artib4
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 19/8/2007, 21:17
- Lokalizacja: wałbrzych
Jego zadaniem jest regulowanie przepływu spalin przez układ wydechowy w zależności od obrotów silnika. Regulacja jest automatyczna dzięki zastosowanej elektronice. Sam zawór zamykany jest w sposób mechaniczny . Efektem zastosowania EXUP (Exhaust Ultimate Power Valve) jest poprawa mocy i momentu obrotowego w zakresie średnich obrotów, co praktycznie daje fenomenalne przyspieszenie w szerszym zakresie pracy silnika.!!!!!!!!!!!!!!!!
nx 650
-
kamell - Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
- Lokalizacja: Górny Śląsk
kamell napisał(a):Jego zadaniem jest regulowanie przepływu spalin przez układ wydechowy w zależności od obrotów silnika. Regulacja jest automatyczna dzięki zastosowanej elektronice. Sam zawór zamykany jest w sposób mechaniczny . Efektem zastosowania EXUP (Exhaust Ultimate Power Valve) jest poprawa mocy i momentu obrotowego w zakresie średnich obrotów, co praktycznie daje fenomenalne przyspieszenie w szerszym zakresie pracy silnika.!!!!!!!!!!!!!!!!
To co radzisz,rozglądnoć sie za nowy EXUPEM ?
YAMAHA YZF THUNDERACE
- artib4
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 19/8/2007, 21:17
- Lokalizacja: wałbrzych
Przydatnosc EXUP na pieciozaworowych 1000 cc Yamahach to jeden z mitow .
Starsze modele z 4 w 1 EXUP,tzn do 2002 R1 sa beznadziejne,bardzo ciezkie,i bardzo restrykcyjne w gornym zakresie obrotow.W 98-01 R1 wymiana jego na cos przyzwoitego daje 12-16 koni .Wymiana tylko tlumika na wyscigowy i pozostawienie EXUP to tylko okolo 3 konie.
Prawda jest taka za dobry 4 w 2 w 1 pelny system ma wiecej mocy wszedzie z wyjatkiem samego dolu,tzn do 3000 obr.Jezeli kogos interesuje 0-3000 zakres to niech sobie kupi wolnoobrotowy V2 motorek.
EXUP w Tunderace to jest starego typu 4 w 1 system wydechowy,wywalenie jego lub pozostawienie w pozycji otwartej spowoduje dziure w mocy w 5-7 tyz obr.
2002 i nowsze R1 maja systemy wydechowe 4-2-1 ,mozna spoko zawor wywalic.Tak naprawde jest tam tylko w celu ograniczenia chalasu,moto latwiej przechodzi testy homologacyjne.
Starsze modele z 4 w 1 EXUP,tzn do 2002 R1 sa beznadziejne,bardzo ciezkie,i bardzo restrykcyjne w gornym zakresie obrotow.W 98-01 R1 wymiana jego na cos przyzwoitego daje 12-16 koni .Wymiana tylko tlumika na wyscigowy i pozostawienie EXUP to tylko okolo 3 konie.
Prawda jest taka za dobry 4 w 2 w 1 pelny system ma wiecej mocy wszedzie z wyjatkiem samego dolu,tzn do 3000 obr.Jezeli kogos interesuje 0-3000 zakres to niech sobie kupi wolnoobrotowy V2 motorek.
EXUP w Tunderace to jest starego typu 4 w 1 system wydechowy,wywalenie jego lub pozostawienie w pozycji otwartej spowoduje dziure w mocy w 5-7 tyz obr.
2002 i nowsze R1 maja systemy wydechowe 4-2-1 ,mozna spoko zawor wywalic.Tak naprawde jest tam tylko w celu ograniczenia chalasu,moto latwiej przechodzi testy homologacyjne.
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości