Zobacz wÄ…tek - Zepsuty EXUP w thunderace-prosze o porade
NAS Analytics TAG

Zepsuty EXUP w thunderace-prosze o porade

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Zepsuty EXUP w thunderace-prosze o porade

Postprzez artib4 » 5/9/2007, 09:26

Mam taki problem,w moj Thhunreace rozsypal sie EXUP mechanik powiedzial ze mozna go calkiem wywalic (ponoc do jazdy na torze wyciągają,ja nie jezdrze po torach) i mam takie pytanie,czy jak wywali Exup to moto bedzie słabiej chodzil i ogólnie czy mozna wywalic to.
YAMAHA YZF THUNDERACE
artib4
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 19/8/2007, 21:17
Lokalizacja: wałbrzych


Postprzez kamell » 5/9/2007, 09:32

Jego zadaniem jest regulowanie przepływu spalin przez układ wydechowy w zależności od obrotów silnika. Regulacja jest automatyczna dzięki zastosowanej elektronice. Sam zawór zamykany jest w sposób mechaniczny . Efektem zastosowania EXUP (Exhaust Ultimate Power Valve) jest poprawa mocy i momentu obrotowego w zakresie średnich obrotów, co praktycznie daje fenomenalne przyspieszenie w szerszym zakresie pracy silnika.!!!!!!!!!!!!!!!!
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk


Postprzez artib4 » 5/9/2007, 09:37

kamell napisał(a):Jego zadaniem jest regulowanie przepływu spalin przez układ wydechowy w zależności od obrotów silnika. Regulacja jest automatyczna dzięki zastosowanej elektronice. Sam zawór zamykany jest w sposób mechaniczny . Efektem zastosowania EXUP (Exhaust Ultimate Power Valve) jest poprawa mocy i momentu obrotowego w zakresie średnich obrotów, co praktycznie daje fenomenalne przyspieszenie w szerszym zakresie pracy silnika.!!!!!!!!!!!!!!!!

To co radzisz,rozglądnoć sie za nowy EXUPEM ?
YAMAHA YZF THUNDERACE
artib4
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 19/8/2007, 21:17
Lokalizacja: wałbrzych

Postprzez kamell » 5/9/2007, 09:54

nie orientuje sie ile to kosztuje ale lepiej moto bedzie chodził w codziennej jezdzie na torach głownie silniki pracuja na najwyzszych obratach a ty chyba tak nie jezdzisz wiec EXUP kup.....
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez tomekd » 10/9/2007, 17:19

Przydatnosc EXUP na pieciozaworowych 1000 cc Yamahach to jeden z mitow .
Starsze modele z 4 w 1 EXUP,tzn do 2002 R1 sa beznadziejne,bardzo ciezkie,i bardzo restrykcyjne w gornym zakresie obrotow.W 98-01 R1 wymiana jego na cos przyzwoitego daje 12-16 koni .Wymiana tylko tlumika na wyscigowy i pozostawienie EXUP to tylko okolo 3 konie.
Prawda jest taka za dobry 4 w 2 w 1 pelny system ma wiecej mocy wszedzie z wyjatkiem samego dolu,tzn do 3000 obr.Jezeli kogos interesuje 0-3000 zakres to niech sobie kupi wolnoobrotowy V2 motorek.

EXUP w Tunderace to jest starego typu 4 w 1 system wydechowy,wywalenie jego lub pozostawienie w pozycji otwartej spowoduje dziure w mocy w 5-7 tyz obr.

2002 i nowsze R1 maja systemy wydechowe 4-2-1 ,mozna spoko zawor wywalic.Tak naprawde jest tam tylko w celu ograniczenia chalasu,moto latwiej przechodzi testy homologacyjne.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê