Zobacz wątek - yamaha wr426/450 i inne sprzety
NAS Analytics TAG

yamaha wr426/450 i inne sprzety

Enduro, Cross
_________

yamaha wr426/450 i inne sprzety

Postprzez fh1216 » 26/9/2015, 13:44

witam :) rozmyślam nad kupnem jakiegos mocniejszego motocykla (aktualnie nx250 posiadam) i chcialem was zapytac o rady i oponie :) na pewno szukam 4T. pytanie czy cross czy enduro? powiem tak: nie musi miec dokumentow lecz zalezy mi na tym zeby mial z przodu i z tylu lampe i kanape 2 osobowa (chodzi mi oto zebym mogl kogos ewentualnie wziasc...nozek i raczek nie musi byc dla 2 osoby , byle sie tylko na kanapie zmiescila ;) ) przez mysl mi przeslo kilka motocykli: wr426/450 yz426/450 ewentualnie crf450 . chociaz bardziej nastawialbym sie nad yamaha... co powiecie o tych motocyklach? czym sie rozni wr426 od 450? ktore maja jakies takie powazne wady fabryczne? teren jaki jezdze to lasy,pola , i czasem asfalt czyli takie proste i dlugie odcinki wiec full cross by sie zapewne meczyl... dlatego rozmyslam najbardziej nad wr . jak to sie zachowuje na prostych odcinkach? v-max tak oscyluje w jakich granicach? chodzi o skrzynie 5biegowa... przykladowo moj nx to 120v max a taka yamaszka wr bedzie miala podobnie? czy w cenie 6000zl plus minus 500 idzie dostac cos wmiare przystepnego? wyglad sie bardzo nie liczy chodzi wiadomo o silnik naped i zawieszenie... podejrzewam ze w tej cenie roczniki 2000-2005 . jak to jest bo w nowszych sa podobno wtryski paliwa... no jak mozecie wypowiedzcie sie na temat tych motocykli . serwisowanie spalanie przyjemnosc jazdy...bo mocy zapewne nie brakuje :) aha czasem tez ucze sie latac na kole ;)
fh1216
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 9/10/2014, 14:23


Postprzez dawidsx » 26/9/2015, 15:00

426 to trupy, ale i 450 musisz uważnie kupować, sam się naciąłem jak kupowałem, jeśli trafisz na dobrą wr to będziesz zadowolony, yz odpuść bo to na tor.
V Max mojej wr wynosił 136kmh przy przełożeniu 13/50.
Z przyspieszeniem to szału nie ma, mocowo też jakiś demon nie jest w porównaniu do crossówki.
Pali tyle ile wlejesz, trochę ciężka.
Za tą cenę to powodzenia życzę w poszukiwaniu, ja do 12000 nie mogłem nic ciekawego znaleźć.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez fh1216 » 26/9/2015, 19:33

Czemu 426 sa dużo gorsze w porównaniu do 450? Mi te 40KM co najmniej starczy spokojnie :) moment Obr prawie 2razy większy niz teraz mam takze :) czyli na orginalnym przelozeniu 120 bez problemów idzie? Na 3to chyba z gazu poderwie na kolo? Waga 120kg gotowa do jazdy to nie tak zle (nx 10kg cięższy a ile slabszy) słyszałem ze w któryś i do którego rocznika rozruszniki byly bardzo wadliwe ...
fh1216
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 9/10/2014, 14:23

Postprzez dawidsx » 27/9/2015, 12:07

Bo 426 to są stare sypliwe roczniki.
No widzisz, niektórym Starczy tyle mocy a dla mnie poza zawieszeniem i przełożeniem wr żadnych plusów nie miała, lepiej mi się jeździło RMZ 250 i wydawała się zrywniejsza dużo a masa o 20 kg lżej to już wogooe.
No z trójki idzie jako tako, ale nie jest to zwykła crossówka że tak żwawo pójdzie z 3 jak cross z 4.
Akurat wr to i z kopa łatwo się odpala więc rozrusznik to było tylko udogodnienie czegoś co i tak nie męczylo :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 27/9/2015, 13:35

tez potwierdzam mam kiepskie doswiadczenia z 426 sypały sie nagminnie,

ale do enduro wolał bym przynajmniej 450tke kupic ( w sensie modelu )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr