Trudne sprawy [18+]
os tary, jaka bieda. taka zadbana byla, ale gosc na poierwsze moto bral i pewnie sie osrał. lusterka z serii wróciły.
jak sprzedawlem mial 39980 bodajze, to sporo gosc zrobil w 1.5roku xD
no i poszedl za 7k
jak sprzedawlem mial 39980 bodajze, to sporo gosc zrobil w 1.5roku xD
no i poszedl za 7k
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Kurcze , w niektórych miastach to mają pomysły, czasami myślę że takie coś tylko dookoła bym też założył na wyjazdy do supermarketu.https://www.dropbox.com/s/1gwjcwlhugf69 ... 1.jpg?dl=0
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
https://www.youtube.com/watch?v=vT6-rBZ ... e=youtu.be Oglądacie Wiesława Wszywkę?
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
co najwygodniejszezgo mozna dostac za 15/20k?
sklasy czy stare a8 odpadaja, niech to jest nowsze niz 2000
wiem ze za takie siano moge kupic jakies polo nowsze, ale nie lubie plastikowych wnetrz, wygodny i zdziadzialy sei zrobilem, poatrzylem po cklasie w203, bo wygodne, no ale nie wiem.
ktos cos?
sklasy czy stare a8 odpadaja, niech to jest nowsze niz 2000
wiem ze za takie siano moge kupic jakies polo nowsze, ale nie lubie plastikowych wnetrz, wygodny i zdziadzialy sei zrobilem, poatrzylem po cklasie w203, bo wygodne, no ale nie wiem.
ktos cos?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
suhy-19 napisał(a):laguna
powaznie pytalme, myslalme nawet nad 159, bo auta z zewnatrz sa fajne, ale zawias nei na nasze drogi to raz, a dwa w srodku wydaje mi sie jakas surowa w porownaniu chociazby do w203
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Laguna II nie jest zła, pod warunkiem, że ma silnik benzynowy. Swoją niepochlebną opinię zawdzięcza silnikom diesla, które jebały się bardziej niż rumuńskie dziwki. Auto mega wygodne i dobrze wyposażone już w standardzie, choć moim subiektywnym zdaniem wygodniejsze były "jedynki". W tej kasie możesz przebierać i wybrzydzać.
A jeśli chcesz na prawdę solidne i wygodne auto, to rozejrzyj się za piliftową A6 w budzie C5, najlepiej z silnikiem 2.5 V6 TDI (tak, piszę całkiem poważnie). Szukaj tylko w wersji silnikowej BAU, BDH (180KM) lub BCZ, BDG (163KM) i skrzynią manualną (6 biegów w standardzie). W takim zestawieniu auto będzie śmigało bezawaryjnie, pod warunkiem, że nie kupisz trupa. Te jednostki zostały wystarczająco dopracowane, by pozbyć się problemów, jakie nękały te silniki w początkowej fazie produkcji, czyli nieszczęsna pompa VP44 i wycierające się wałki rozrządu (przy dużych przebiegach). A dlaczego 2.5 a nie 1.9? Odpowiedź jest prosta - zajebista dynamika i elastyczność oraz wersje wyposażeniowe niedostępne przy silnikach 1.9.
Przykład pierwszy z brzegu (nie widziałem auta na żywo, to tylko przykład):
http://allegro.pl/audi-a6-z-niemiec-xen ... 96308.html
Jak dla mnie, nie ma nic lepszego w tej kasie.
Powyższe opinie napisałem w oparciu o własne doświadczenie, gdyż byłem w posiadaniu w/w aut po około 2 lata każde i zrobiłem nimi bezawaryjnie po kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.
A jeśli chcesz na prawdę solidne i wygodne auto, to rozejrzyj się za piliftową A6 w budzie C5, najlepiej z silnikiem 2.5 V6 TDI (tak, piszę całkiem poważnie). Szukaj tylko w wersji silnikowej BAU, BDH (180KM) lub BCZ, BDG (163KM) i skrzynią manualną (6 biegów w standardzie). W takim zestawieniu auto będzie śmigało bezawaryjnie, pod warunkiem, że nie kupisz trupa. Te jednostki zostały wystarczająco dopracowane, by pozbyć się problemów, jakie nękały te silniki w początkowej fazie produkcji, czyli nieszczęsna pompa VP44 i wycierające się wałki rozrządu (przy dużych przebiegach). A dlaczego 2.5 a nie 1.9? Odpowiedź jest prosta - zajebista dynamika i elastyczność oraz wersje wyposażeniowe niedostępne przy silnikach 1.9.
Przykład pierwszy z brzegu (nie widziałem auta na żywo, to tylko przykład):
http://allegro.pl/audi-a6-z-niemiec-xen ... 96308.html
Jak dla mnie, nie ma nic lepszego w tej kasie.
Powyższe opinie napisałem w oparciu o własne doświadczenie, gdyż byłem w posiadaniu w/w aut po około 2 lata każde i zrobiłem nimi bezawaryjnie po kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
no tak Czester tylko czy przy przebiegach dziennych w okolicy 100km silnik diesla ma sens ;/
w prawdzie 40km to "trasa", ale tak czy siak wychdozi kolo 10tys rocznie.
w prawdzie 40km to "trasa", ale tak czy siak wychdozi kolo 10tys rocznie.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Dla mnie ma. Jeśli dla Ciebie nie, to jest cała gama benzyniaków. 1.8T bym odpuścił, bo to za słaba jednostka do takiej budy. Jeśli już ma być benzyna, to celowałbym w silniki od 2.4 V6 wzwyż.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
senekkorzenna napisał(a):100km zawsze ma sens ponieważ jest to oszczędność pomiędzy 3-4 litry.
no wlasnie, ludzie kupuja diesle, gazuja a jedyna korzysc to mniejsze spalanie /tansze paliwo, ale dochodzi drugi przeglad w przypadku gazu + drozsze i wiecej czesci ekspolatacyjnych w przypadku diesla
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Tu się z Tobą nie zgodzę, bo czym jest 70 zł w skali roku na przegląd auta z gazem, w porównaniu z codzienną 50% oszczędnością kosztów eksploatacji? Nawet w Twoim przypadku 100 km jazdy dziennie - koszt dodatkowego przeglądu zwraca się w po dwóch dniach. Odnośnie turbodiesli (miałem ich kilka) też nie ma tragedii, o ile nie kupisz zarżniętego trupa. W mieszanym cyklu jazdy trasa-miasto nic się złego z nimi nie dzieje. No chyba, że ktoś jeździ wyłącznie po mieście i kupił używanego diesla z DPF-em, wtedy owszem, będą problemy. Ale nie o takich przypadkach mowa w tym temacie.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
myslalme tez o e46 ale poliftowej bo niby problem ze rdza nie byl az tak tragiczny, ale celowalbym chyba w 330d, slyszalem ze mega udane jednostki a nie palily sporo wiecej od 320d na przyklad. w trasie niby bylo to od pol do litra, w miescie wiadomo, ze wiecej, ale ja mam praktycznie 45km trasy i potem 2km przez miasto.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Kai jak BMW to lepiej poszukaj zgazowanej 2.5 albo 2.8. Jazda wychodzi taniej niż dieslem a silnik jest łatwiejszy w obsłudze i mniej się może zjebać. Jeszcze jest spora szansa że benzyniak będzie miał mniej najechane a przyjemność z jazdy też jest inna. Spójrz jeszcze na E39 z tymi motorami. W nich najciekawszy to 3.0 ale ciężko znaleźć w dobrym stanie żeby nie żłopał oleju jak chłopaki z Wilkowyj Mamrota. Może nie jest to najpiękniejszy samochód ale bardzo wygodny.
Ja teraz kupiłem oszczędnego diesla (Mondeo IV) i jazda wychodzi mnie drożej niż 740i mimo że ON w cenie netto mam.
Ja teraz kupiłem oszczędnego diesla (Mondeo IV) i jazda wychodzi mnie drożej niż 740i mimo że ON w cenie netto mam.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Konkolewski znów się popisał trzeźwością https://www.facebook.com/SfotografujPol ... fallback=1
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Landryss25 napisał(a):Kai jak BMW to lepiej poszukaj zgazowanej 2.5 albo 2.8. Jazda wychodzi taniej niż dieslem a silnik jest łatwiejszy w obsłudze i mniej się może zjebać. Jeszcze jest spora szansa że benzyniak będzie miał mniej najechane a przyjemność z jazdy też jest inna. Spójrz jeszcze na E39 z tymi motorami. W nich najciekawszy to 3.0 ale ciężko znaleźć w dobrym stanie żeby nie żłopał oleju jak chłopaki z Wilkowyj Mamrota. Może nie jest to najpiękniejszy samochód ale bardzo wygodny.
Ja teraz kupiłem oszczędnego diesla (Mondeo IV) i jazda wychodzi mnie drożej niż 740i mimo że ON w cenie netto mam.
to o co z tym mondeo chodzi?:D
e39 w mpakiecie fajnie wyglada
no i powiem szczerze, ze nad gazem nie myslalem nigdy, ale takie 328i czy 325i/xi brzmi fajnie, no ale zapalniczka :/
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Suchy, zalatuje wiocha...
Co do bmw, jeździłęm e46 w dieslu i nigdy nic im nie było, szwagier miał, zobił ok 80kkm w tym wymienil 2 wtryski, dwumas, ale prebiegmial juz ponad 300kkm.
Rekordowa była bmka kolegi który miał na liczniku 700kkm, sam zrobił ponad 300 bez jakichkoliwek problemów.
Sam w końcu diesla zamieniłem na benzynke i nie zamierzam wracać do diesla. przebiegi ok 30kkm rocznie.
Najlepsze benz silniki to 2.8 albo starsze 2.5 na żeliwnym bloku, nie do zajechania.
Moja 3.0 pali średnio 8.6l, diesel palił mi 6.5l
Co do bmw, jeździłęm e46 w dieslu i nigdy nic im nie było, szwagier miał, zobił ok 80kkm w tym wymienil 2 wtryski, dwumas, ale prebiegmial juz ponad 300kkm.
Rekordowa była bmka kolegi który miał na liczniku 700kkm, sam zrobił ponad 300 bez jakichkoliwek problemów.
Sam w końcu diesla zamieniłem na benzynke i nie zamierzam wracać do diesla. przebiegi ok 30kkm rocznie.
Najlepsze benz silniki to 2.8 albo starsze 2.5 na żeliwnym bloku, nie do zajechania.
Moja 3.0 pali średnio 8.6l, diesel palił mi 6.5l
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Z Mondeo jest ten problem że to automat i biedne 140km. Przy mojej jeździe średnio pali 9l. Planuję mały chip na 170km, może to coś poprawi. Przy takiej samej jezdzie E32 740 palila mi 15l lpg a E30 z 2.8 10l więc łatwo policzyć. Ale mondeo tylko na rok bo nie opłacało mi się go nie kupić, później 740 albo 540 (chyba że wyrobię na M-power). A gadanie że gaz to do zapalniczek i wstyd do dobrego samochodu tankować jest po prostu głupie.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości