Zobacz wątek - Jak zamontowac crash pady?
NAS Analytics TAG

Jak zamontowac crash pady?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Jak zamontowac crash pady?

Postprzez Rider69 » 4/9/2007, 17:50

Witam. Zakupiłem niedawno crash pady, lecz nie miałem instrukcji jak je zamontować, czy moglibyście mi podpowiedzieć? Trzeba odkręcić śrubę mocujacą ramę z silnikiem a następnie wkręcić tam crasha, tak? I to samo z drugiej strony? Nie chce niczego tam ukręcić itp dlatego wolę sie zapytać ;) Jak macie jeszcze jakieś rady od siebie to piszcie :) Pozdrawiam
Rider69
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/6/2007, 15:02


Postprzez hefron » 5/9/2007, 10:10

Zależy do jakiego motocykla. Przeważnie potrzebujesz dłuższe śruby niż te które mocują silnik, albo jakaś inna mocna śruba. Zamieniasz krótszą śrubą na dłuższą z crashpadem i tyle.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola


Postprzez Rider69 » 5/9/2007, 17:35

VCO napisał(a):Trzeba je przykleić do ramy klejem z papierniczego takim co dzieci z klas 1-3 dostaja od rodzicow w wyprawce szkolnej... trzymanie gwarantowane i niczego nie kurecisz :lol:











...żenada


hoh wielki w dupe znawca sie znalazł... jak masz pisać śmieci żeby nabić posty to sie może lepiej nie oddzywaj... poza tym nieźle masz w głowie skoro masz takie rozkminy... ile lat 5?

Hefron dzieki za odp ;)
Rider69
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/6/2007, 15:02

Postprzez limak14 » 8/4/2008, 11:16

mam podobny problem
czy wie ktoś gdzie dokładnie powinienem zamontowac crash-pady w fzr600??
bardzo prosze o pomoc
pzdr
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez elco » 8/4/2008, 13:27

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M706846

nie szukajac dlugo na allegro znalazlem cos takiego - mysle, ze to ci limak troche pomorze. Jak wida nie trzeba nawet robic otworow w owiewce. Prawdopodobnie te crash-pady zamontowane sa w miejscu mocowania silnika do ramy. Zamiast oryginalnych srub wkreca sie sruby na tyle dlugi, aby mozna bylo spokojnie zamontowac crasha i dokrecic silnik. Pamietaj, ze sruby te musza posiadac wysoka klase twardosci - przyynajmniej 8.8
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez limak14 » 8/4/2008, 18:04

dzieki elcommendante za pomoc
tylko wlasnie jest taki szkopuł że ja nie mam "kocie oczy" tylko jedą lampe i te owiewki sa calkiem inne
nie odsłaniają az tak silnika
wiec chyba bede zmuszony do dewastacji owiewek

zastanawiam sie tez nad crash-ami na wachaczu?co wy o tym myslicie?
pzdr
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez elco » 8/4/2008, 20:12

Ja wycinalem otwory w owiewce na crashe ostrzem do wycinania otworow w scianach pod puszki do instalacji elektrycznej. Robiac to deliktanie wytniesz bardzo ladne otwory wcale nie dewastujac niczego.
Crashe na wahaczu - hmm... z jednej strony moto leci na tlumik z drugiej zatrzyma sie na podnozku. Nie wiem na ile bedzie to skuteczne, aczkolwiek widzialem, ze w maszynach przygotowywanych do stuntu robi sie takie zabiegi.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez limak14 » 8/4/2008, 21:06

a nie odpryskiwal ci lakier jak traktowałes go takim narzędziem?
bo o to sie najbardziej boje
pzdr
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez elco » 8/4/2008, 21:43

wiercilem od wewnatrz i nic takiego sie nie stalo, wiec chyba nie ma sie o co obawiac.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez limak14 » 8/4/2008, 21:52

dzięki
jutro obczaje co i jak i dam znac
mam do kupienia cfrashe i sie pytam żebym później nie musial ich sprzedawać
pzdr
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na g�r�