Wymiana oleju, czyszczenie filtra powietrza itp.
Posty: 45
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
hehe prox renomowana ;D chyba w chinach ;P remont od 500 zł do kilku tysiecy. nikt ci nie powie póki nie bedziesz wiedział co konkretnie chcesz wymienić. dodam tylko że do ktma opłaca sie kupowac oryginalne częsci w wiekszosci. swoja droga jak chcesz to mam dojscia do czesci oryginalnych i sprawdzonych dobrych zamienników to ci moge częsci ogarnąc wiecej info na PW
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ktoś miał styczność z tymi częściami ? Cylinder: http://www.24mx.pl/cylinder-i-tlok-athe ... exc-f-2008 komplet sprzęgła : http://www.24mx.pl/komplet-sprzeglowy-p ... exc-f-2008 i korba : http://www.24mx.pl/komplet-sprzeglowy-p ... exc-f-2008 Tak jak mówiłem na wiosnę chcę zrobić większy remont w ktm excf 250 i kompletnie nie wiem w jakie części celować. Jeżeli w/w słabe to szepnijcie co wybrać, jeżeli dane części w porównywalnej cenie z orginałami to również dajcie znać. To co planuję wymienić: cylinder, tłok, korba, sprzęgło (i tu pytanie jeżeli się ślizga to myślałem, że komplet tarcz, jak nie to mnie poprawcie), łańcuszek rozrządu. A i czy nie orientuje się ktoś gdzie mogę dorwać ten czujniczek od prędkościomierza ?
- soro
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18
athena generalnie robi niezłe graty, podobno robi tez niektóre OEM częsci do ktma.
co do sprzęgła - prox w tym wydaniu to chinszczyzna, alee bedzie działało. pytanie tylko teraz jak uzywasz sprzegła. jak jestes amatorem zakładaj smiało bedzie hulało jak miło. jak latasz troche techniczniej to oryginalne sprzęgło bedzie lepsze chociaz duzo drozsze. bedzie lepiej przenosiło napęd, troche bedzie wytrzymalsze, bedzie tez łatwiej dozowac.
korba - zły link dałes, ale proxa bedzie dobra.
jak sie slizga to same tarcze, nie musisz przekłądek - chyba że i te są juz przygrzane, albo pokrzywione. łancuszek rozrządu najlepiej oryginał.
czujnik - 1) serwis ktma droga sprawa ale bez problemu dostaniesz 2) zregenerowac swój - nie bede pisał jak bo to dłuzsza wypowiedź 3) kupic zamiennik czujnika w sklepie z czujnikami ( identyczne są stosowane przy alarmach dzwiowych czy tam okiennych, ten sam gwint itp, tylko trzeba sie troche naszukać w necie.
jakbys chciał jakas wycene czesci oryginalnych to moge ci zrobic na PW bo mam dostęp do częsci ktma, zamienniki tez mam - i to w lepszych cenach niz te z 24mx
co do sprzęgła - prox w tym wydaniu to chinszczyzna, alee bedzie działało. pytanie tylko teraz jak uzywasz sprzegła. jak jestes amatorem zakładaj smiało bedzie hulało jak miło. jak latasz troche techniczniej to oryginalne sprzęgło bedzie lepsze chociaz duzo drozsze. bedzie lepiej przenosiło napęd, troche bedzie wytrzymalsze, bedzie tez łatwiej dozowac.
korba - zły link dałes, ale proxa bedzie dobra.
jak sie slizga to same tarcze, nie musisz przekłądek - chyba że i te są juz przygrzane, albo pokrzywione. łancuszek rozrządu najlepiej oryginał.
czujnik - 1) serwis ktma droga sprawa ale bez problemu dostaniesz 2) zregenerowac swój - nie bede pisał jak bo to dłuzsza wypowiedź 3) kupic zamiennik czujnika w sklepie z czujnikami ( identyczne są stosowane przy alarmach dzwiowych czy tam okiennych, ten sam gwint itp, tylko trzeba sie troche naszukać w necie.
jakbys chciał jakas wycene czesci oryginalnych to moge ci zrobic na PW bo mam dostęp do częsci ktma, zamienniki tez mam - i to w lepszych cenach niz te z 24mx
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No to jakbyś miał czas to byłym wdzięczny za taką wycenę na częściach oryginalnych i zamiennikach. Jeżeli chodzi o sprzęgło to jestem totalny amatorem, dopiero zrobiłem kilkanaście motogodzin
A z tym czujnikiem to też dziwna kiepska sprawa. Jeszcze tam nie zaglądałem ale podejrzewam, że to właśnie problem w nim leży. Moto do poprzedniego tygodnia stało u mnie w garażu blaszaku i pomimo nakrycia motocykl stał w kroplach wody, nie wiem czy to mogło zabić ten czujnik ale jeszcze w niedziele 2 tyg. temu wszystko śmigało, gdy się tylko popchało lekko motocykl to panel się odpalał. Teraz nie ma reakcji na ruch tylko przyciskiem go odpalę poświeci i gaśnie. Jak będę sprawdzał tę wtyczkę to rozumiem, że owy czujnik w zacisku jest połączony przewodem do głównego panelu ? Jak licznik nie działa to nie odpala się panel więc chyba też nie nalicza motogodzin nie ?
@edit Takie coÅ› http://allegro.pl/ktm-exc-125-450-czujn ... 15960.html ??

@edit Takie coÅ› http://allegro.pl/ktm-exc-125-450-czujn ... 15960.html ??
- soro
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18
normalne licznik sie załącza jak złapie sygnał z koła. jak złapie 1 sygnał ( albo raz nacisniesz guzik ) to sie zapala, i gaśnie po nie wiem 30 sekundach chyba.
nie nalicza motogodzin - liczy wtedy kiedy ma impuls z silnika i z koła.
kolego pytasz o to tez juz któryś raz - a wystarczy rozpiąc chocby jedną gume z lampy i zajrzec jak to wygląda. masz jeden przewód dwuzyłowy od czujnika, idzie gdzies tam sie zawija przy kierownicy z licznika wychodzi kilka wtyczek na przewodach kilku centymetrowych. - u ciebie jedna to jest wtyczka od silnika - prąd itp, druga bedzie pusta to jest od dodatkowego przełącznika tzw. tripmaster, 3cia to własnie wpinasz czujnik, - ona ma 2 piny. jak kostka wpieta a nie działa, mozesz zrobic 2 testy 1) wziac cokolwiek co przewodzi prąd chociazby kawałek wkrętaka i postykać te piny w kostce przy liczniku - powinien sie załączyc i włączyc jak tylko zewrzesz, im szybciej tam bys ruszał tym wieksza prędkosc pokaze
jak liczy znacyz licznik sprawny i padł czujnik albo przewód. 2 opcja to musisz podpiąc multimetr do czujnika i ustawic na diode ( najwygodniej jak masz piszczałke) czyli jak stykasz obie te sondy to ten multimetr piszczy. i przytykasz to kazdego pinu sonde od multimetru, i kręcisz kołem, jak nie działa to mozesz spróbowac wziac jakis mocniejszy magnes i przyłozyc do czujnika od strony tarczy - swoja drogą zobacz czy w ogóle magnesik masz na tarczy.
a co do wyceny czesci - napiszn PW konkretnie liste czego potrzebujesz - nie bede z głowy wymyslał
nie nalicza motogodzin - liczy wtedy kiedy ma impuls z silnika i z koła.
kolego pytasz o to tez juz któryś raz - a wystarczy rozpiąc chocby jedną gume z lampy i zajrzec jak to wygląda. masz jeden przewód dwuzyłowy od czujnika, idzie gdzies tam sie zawija przy kierownicy z licznika wychodzi kilka wtyczek na przewodach kilku centymetrowych. - u ciebie jedna to jest wtyczka od silnika - prąd itp, druga bedzie pusta to jest od dodatkowego przełącznika tzw. tripmaster, 3cia to własnie wpinasz czujnik, - ona ma 2 piny. jak kostka wpieta a nie działa, mozesz zrobic 2 testy 1) wziac cokolwiek co przewodzi prąd chociazby kawałek wkrętaka i postykać te piny w kostce przy liczniku - powinien sie załączyc i włączyc jak tylko zewrzesz, im szybciej tam bys ruszał tym wieksza prędkosc pokaze
jak liczy znacyz licznik sprawny i padł czujnik albo przewód. 2 opcja to musisz podpiąc multimetr do czujnika i ustawic na diode ( najwygodniej jak masz piszczałke) czyli jak stykasz obie te sondy to ten multimetr piszczy. i przytykasz to kazdego pinu sonde od multimetru, i kręcisz kołem, jak nie działa to mozesz spróbowac wziac jakis mocniejszy magnes i przyłozyc do czujnika od strony tarczy - swoja drogą zobacz czy w ogóle magnesik masz na tarczy.
a co do wyceny czesci - napiszn PW konkretnie liste czego potrzebujesz - nie bede z głowy wymyslał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 45
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości