Zobacz wątek - Honda mtx
NAS Analytics TAG

Honda mtx

Enduro, Cross
_________

Honda mtx

Postprzez Liverpool115 » 19/9/2015, 06:31

Mam problem z moją hondą Mtx 80 6 biegową na 4 idzie mi 37 a na 5 do 40 potem na szóstce do 50 to bardzo mało bo jak widzę na yt blokowane jechały po 80. Cylinder,tłok ok zębatka 46-48. Obecnie mam zablokowany moduł i kręci do 6k i na dniach dostanę nowy odblokowany ale czy to ma aż takie znaczenie? Zębatka jest duża i co jak co ale moto ma przyspieszenie. Czy wymiana modułu i zębatki na np. 36 znacznie poprawi osiągi?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06


Postprzez henio12323 » 19/9/2015, 18:18

tak ma znaczenie, 6 tys obrotów to dopiero połowa mozliwosci.

narazie wsadź moduł potem mysl co dalej, silnik w jakim stanie technicznym ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 20/9/2015, 06:58

Tłok cylinder kompresja ok pali od kopa. Wyczysciłem to co wychodzi od baku (zapomniałem jak to się nazywa ) i dostał jesszcze trochę kopa. I mam jedno pytanie bo nie mogę znaleźć tego modułu w moim moto gdzie on się najczęściej znajduje? tak wygląda oryginalny http://allegro.pl/modul-zaplonowy-honda ... 03907.html http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-m ... 78259.html a tak ten co ja kupiłem powinien spasować?
Ostatnio edytowano 25/10/2015, 07:53 przez Liverpool115, łącznie edytowano 1 raz
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez henio12323 » 20/9/2015, 12:30

gdzies pod bakiem/siedzeniem powinien być
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 25/10/2015, 07:51

Odświeżam. Kupiłem i założyłem ten moduł ale nic się nie zmieniło. Honda na biegach dalej kręci do 6k a na luzie 6-8. Moduł na 100% odblokowany bo sprawdzany ;).Jakieś pomysły?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez henio12323 » 25/10/2015, 21:23

w takim razie moga byc blokady gdzieś indziej, albo silnik juz do remontu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 25/10/2015, 21:53

Silnik jest w stanie idealnym. Iskra,kompresja wszystko ok.A gdzie mogą być inne blokady? ale ona z blokadami powinna z 70-80 spokojnie poleciec a tu może z 55 i przyspieszenie masakryczne tzn. na yt Hondzia idzie z poczatku rowno z np mz 150 a moja się zbiera gorzej niż wsk 125. Czy moze byc tego winowajca zła ciepłota świecy? np zamiast 9 to 6 wiem że tak sie nie jeździ ale to raczej chyba nie ma takiego znaczenia.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez Liverpool115 » 25/10/2015, 21:57

Teraz ona chodzi jak mtx 50 a nie 80.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez henio12323 » 26/10/2015, 08:12

swieca ma byc dobra, bo jak wrzucisz złą to ci moze sie swieca uszkodzic a wraz z nią silnik.

po 2 edytuj posty

po 3 są rózne blokady, musisz poszukac w necie, moze na gaźniku... na jego stawiam w drugiej kolejnosci skoro silnik niby zdrowy.

a moze to po prostu 50tka ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 26/10/2015, 14:25

Nie ma szan bo dalem do mechanika i oglądnął tłok,cylinder,kompresję, i zmierzyl rozmiar cylindra i stwierdził że to 80ccm.Świecę kupiłem już taką jak zaleca producent i nic się nie zmieniło. Tylko że ona na luzie się nawet do 10k wkręci a na biegu do 5,5-6k i wycie. Jak oglądalem na yt to bez katowania z blokadami idzie do 7k. Mechanik mówił że one raczej nie były blokowane na modułach i że chyba gaźnik tzn. jakaś sprężynka czy coś.
Przeczytałem że trzeba przekręcić zapłon max w prawo (taka blokada, ten pod magnetem) tylko że nie mam sciągacza do magneta. Czy taki od wsk,komara,mz podejdzie?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez henio12323 » 26/10/2015, 17:13

nie wiem musiał bys sprawdzic czy gwint ten sam, moze podejsc a moze nie pasować. jest kilka róznych. ale raczej nie lioczył bym na to
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 26/10/2015, 17:48

Ok, gdzie może być blokada na tym gaźniku? bo w necie nic nie ma niestety. Dodam do tego że chyba duzo pali, może to membrana? A co myślisz o tym zapłonie w prawo? podobno tak Hondy były blokowane.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez henio12323 » 26/10/2015, 18:05

watpie że cos z zapłonem, jego sie ustawia i juz. nie słyszałem żeby kąt działał jak blokada

w gaźniku jedynie co widziałem to tulejki które uniemozliwiaja otwarcie przepustnicy na maxa ( tulejki nad przepustnica) albo zwęzki w gaźniku w gardzieli. na membranie tez mogła by byc jakas zwezka - słyszałem ale nnigdy takiej blokady tez chyba nie widziałem/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 26/10/2015, 19:04

No właśnie mechanik mówił coś że się chyba przepustnica do końca nie otwiera. To sie chyba nazywa tuleja dystansowa ale gdzie ona sie znajduje?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez henio12323 » 26/10/2015, 20:56

nad przepustnicą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 27/10/2015, 17:27

Nie ma tam żadnej blokady... Dalej nie wiem co to moze być, ma ktoś jakieś pomysły?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez Liverpool115 » 2/11/2015, 19:35

A czy to ma coś do tego że do tych 6k to mi dokręci gdzieś na połowie manetki? na połowie manetki jedzie tyle samo co na całej.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez henio12323 » 2/11/2015, 20:00

zdemontuj gaźnik, daj gaz na maxa, i zobacz jak wysoko podnosi sie przepustnica - powinna cała sie "schować" jezeli sie chowa to znaczy że jest okej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 3/11/2015, 15:43

Tak otwiera się do końca, mogę dodać ze zaraz po odpaleniu mi przy dodaniu gazu muli, gaśnie, gdy ma 4-6k to nie muli a jak spadnie np. do 2k to go muli przy dodaniu gazu ale jak pochodzi z minutę to już chodzi normalnie.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez Liverpool115 » 3/11/2015, 21:41

Na cylindrze widnieje oznaczenie KRAD. Czy jest on oryg.?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr