Zobacz wątek - Dylemat

Dylemat

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Dylemat

Postprzez vassko » 10/9/2015, 18:59

Mam dylemat co kupić za moto myślałem nad Yamahą Dt 125 RE lub Yamahą Wr 125 R.
Bedzię przeznaczona do jazdy po bezdrożach i lasach i małe górki.Chodzi mi oto aby remonty nie były za często i aby mocy starczyło.

Mam 170 ważę 50 kg jest to pierwszy moto oprócz skutera.
vassko
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/1/2015, 22:29


Postprzez henio12323 » 10/9/2015, 19:54

to i to sie nada, to i to jest godne polecenia

tylko DT remontujesz 2X częsciej, ale ma 2X wiecej mocy, i 2X wiecej pali. i jest troche odczuwalnie lżejsza

- sam sobie wybierz, kazdy wybór w pewnym stopniu bedzie dobry
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez vassko » 10/9/2015, 20:05

henio12323 napisał(a):to i to sie nada, to i to jest godne polecenia

tylko DT remontujesz 2X częsciej, ale ma 2X wiecej mocy, i 2X wiecej pali. i jest troche odczuwalnie lżejsza

- sam sobie wybierz, kazdy wybór w pewnym stopniu bedzie dobry


A jak z dostępem części?
Co twoim zdaniem jest lepsze?
Mam takie przeczucie, że Wr'ka będzie miała za mało mocy
vassko
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/1/2015, 22:29

Postprzez henio12323 » 11/9/2015, 19:56

bez problemu do obu.

nie ma lepszego - oba są swietne ale nieco z innym przeznaczeniem

jak dla mnie DT toi bardziej dla zabawy, latanko, nie patrzenie czy spali tyle i tyle, tylko cieszysz sie osiągami itp

XT swietne moto do turystyki lesnej tankujesz pod korek i mozesz cały dzien sobie pyrkać po lasach, bez szalenstw mocnych
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez vassko » 13/9/2015, 20:49

henio12323 napisał(a):bez problemu do obu.

nie ma lepszego - oba są swietne ale nieco z innym przeznaczeniem

jak dla mnie DT toi bardziej dla zabawy, latanko, nie patrzenie czy spali tyle i tyle, tylko cieszysz sie osiągami itp

XT swietne moto do turystyki lesnej tankujesz pod korek i mozesz cały dzien sobie pyrkać po lasach, bez szalenstw mocnych


A remonty Yamahy Dt albo yamahy Wr przy spokojnej jeździe co mniej więcej co ile km?
vassko
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/1/2015, 22:29

Postprzez henio12323 » 13/9/2015, 21:33

ciezko powiedziec bo wystarczy raz przykatować np albo o czyms zapomniec zeby skrócic zywotnosc o kilka tysiecy km.

dt srednio koło 15 tysiecy, WR tutaj duzo ciezej mówic koło 40 np. ale jak sie uprzesz to pewnie i 100 tys zrobisz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Musicman1997 » 14/9/2015, 12:34

Bierz DT-więcej mocy :p Nie trafisz na minę to bd latał i latał
Yamaha WR 450 2004
Musicman1997
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez vassko » 15/9/2015, 17:54

henio12323 napisał(a):ciezko powiedziec bo wystarczy raz przykatować np albo o czyms zapomniec zeby skrócic zywotnosc o kilka tysiecy km.

dt srednio koło 15 tysiecy, WR tutaj duzo ciezej mówic koło 40 np. ale jak sie uprzesz to pewnie i 100 tys zrobisz


A czy Yamaha Wr 125R ma 2 cylindry?
vassko
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/1/2015, 22:29

Postprzez dawko00 » 15/9/2015, 19:43

Nie wr'ka ma jeden cylek :p I nie wiem czy jakieś enduro ma silnik V :c nie zastanawiałem się nad tym bo to przecież waży ;D
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez henio12323 » 15/9/2015, 20:01

jedyne moto jakie kojarze z 2 cylkami w tej pojemnosci to honda varadero ( i chyba jakis chopperek był z tym silniczkiem ) to nie jest typowo enduro, bardziej turystyk.

tak to enduro zadne nie ma ( są drobne wyjątki aprilia ma duze enduro 2 cylindrowe, i i autorskie konstrukcje mało nakładowe) tak to wszystkie singielki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez braaaap » 15/9/2015, 21:12

Z dużych enduraka V ma również Honda translap :-) :-) :-)
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 16/9/2015, 18:41

honda transalp to bardfziej turystyk niz enduro :P wiec juz takich nie brałem pod uwage

bardziej endurowe to bmw hp2 :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez vassko » 24/9/2015, 19:48

henio12323 napisał(a):honda transalp to bardfziej turystyk niz enduro :P wiec juz takich nie brałem pod uwage

bardziej endurowe to bmw hp2 :D

A czy remonty 4t są droższe od 2t?
vassko
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/1/2015, 22:29

Postprzez henio12323 » 24/9/2015, 20:01

są droższe bo jest duzo wiecej elementów, tylko że są też znacznie rzadsze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez vassko » 25/9/2015, 16:55

henio12323 napisał(a):są droższe bo jest duzo wiecej elementów, tylko że są też znacznie rzadsze

więcej części do 4T?
co się bardziej opłaca?
ile tak mniej więcej kosztuje?
vassko
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/1/2015, 22:29

Postprzez henio12323 » 25/9/2015, 18:52

nie musisz cytowac mojej wypowiedzi jak jest wyzej ;P

w 4T masz duzo wiecej częsci, w głowicy masz zawory, łancuszek, wałek, jakies regulacje, w 2T masz zwykle gołą głowice, ewentualnie jakis zawór wydechowy który jest mniej skomplikowany i zawodny niz zawory w 4T.

co sie bardziej opłąca ? kupic rower. utrzymanie kosztuje mniej

co kosztuje ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez vassko » 26/9/2015, 15:07

ile kosztuje taki generalny remont motorka
vassko
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/1/2015, 22:29

Postprzez henio12323 » 27/9/2015, 13:37

motorka ? całego ? mozna powiedziec ze kwota dowolna, od 30 zł, do kilkunastu tysięcy... zalezy co gdzie i jak i co konkretnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez vassko » 29/9/2015, 18:36

A co z Husqvarna WRE 125 ?
Jaka jest ilosc części?
Co ile trzeba robić remonty?
vassko
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/1/2015, 22:29

Postprzez henio12323 » 29/9/2015, 20:07

sprzet spoko - soft enduro czyli jak np yamaha dt 125. dosyc tani w eksploatacji. ale do DT częsci są lepiej dostepne

jaka ilosc częsci ? co ty za pytania wymyslasz? zobacz sobie katalog spis czescdi, kilka tysiecy na pewno ;D

co ile trzeba robic remonty - co tyle, żeby maszyna była zawsze w dobrej kondycji, i nie jeździła na zuzytych częsciach. a w ile zarzniesz silnik czy inny element to juz zalezy od ciebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr