Zobacz wątek - rekawice arlen ness

rekawice arlen ness

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, MisieqMP

rekawice arlen ness

Postprzez ZZZenonnn » 3/9/2007, 19:05

witam!mam mozliwosc kupna rekawic Arlen nessa velocity po przejechaniu okolo 100 km za 150 zł.ja myslicie - opyla sie?nowki kosztuja okolo 260 zł.Ja juz swoje mam do kombi ale tak mysle czy dla plecaka jakiegos jak sie trafi by sie nie przydaly,tylko czy sie opyla bo sam nie wiem...
ZZZenonnn
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 24/8/2007, 21:48
Lokalizacja: Włocławek


Postprzez cichy » 3/9/2007, 23:34

Po 100km? A co mają licznik jakiś zamontowany?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez kamell » 4/9/2007, 00:04

cichy moze 100 km po asfalcie.......
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez ZZZenonnn » 4/9/2007, 14:59

cichy napisał(a):Po 100km? A co mają licznik jakiś zamontowany?


heheh ee no ja tylko przekazuje to co mowi sprzedajaca strona.No to sie opyla czy nie?stan jest ok
ZZZenonnn
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 24/8/2007, 21:48
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez mar111cin » 4/9/2007, 15:13

Bez urazy Zenek, ale jak sam nie potrafisz podjąć takiej decyzji to lepiej sprzedaj motocykl, bo na drodze są gorsze decyzje do podjęcia.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez krydka » 4/9/2007, 15:52

skoro juz po 100km mu sie znudzily to znaczy ze cosik jest z nimi nie tak, albo kupil przez internet i sie okazalo ze zle leza. Jesli masz mozliwosc przymierzenia lub jesli przez neta kupujesz i mozesz zwrocic to bierz!
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez R1 » 4/9/2007, 19:49

czy to ważne jakiej firmy ? ważne, żeby były dobrze wentylowane i oczywiście chroniły dłonie podczas upadku..

Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji

Postprzez siekson » 4/9/2007, 20:46

jak chcesz arleny to polecam takie cudo
http://www.motoandrzej.pl/product_info. ... ucts_id=79
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez spazz » 4/9/2007, 21:07

a wy chlopaki w czym jezdzicie w taka jesien jak nam nastala? zgubilem moje rekawice i rozgladam sie za czyms nowym...
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez cichy » 4/9/2007, 21:17

Sprawiłem sobie alpinestarsy GP-pro, bardzo wygodne, i takie przyjemnie, tak jakby lepiej czuć manetkę przez skórę. Dobra wentylacja.
Na jesień oczywiście się nie nadają.
Jak mi zimno to czasem zakładam narciarskie, ochrona żadna, ale przynajmniej ciepło.
Tak ogólnie to za turystyką nie przepadam, więc raczej nie jeżdżę jak jest zimno.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez kravec » 4/9/2007, 21:23

to chyba propozycja Sieksona jest najlepsza- dobra firma, cena bardzo niska jak na takie rekawice.... mniej wiecej w tej cenie moge jeszcze polecic Alpinestarsy SP3
http://www.4bikes.pl/product_info.php?c ... cts_id=811
jezdze w nich od ponad roku i jestem bardzo zadowolony.... kiedy temperatura spadala w granice 10/12 stopni zakladalem pod nie cienkie rekawiczki i bylo ok.....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez spazz » 5/9/2007, 08:21

szukam czegos w czym bede mogl pojezdzic jak bedzie ni 5 stopni... czas odwiedzic jakis salon chyba
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez hefron » 5/9/2007, 09:30

cichy napisał(a):Sprawiłem sobie alpinestarsy GP-pro


Gratulacje :) Podobno one są jak dla pianistów albo dla informatyków bo palce trzeba mieć cienkie jak świński ogonek :P

Odnośnie używanych rękawic... Ja jestem jak najbardziej za z dwóch powodów. Kiedy stan jest podobny jak nowe to się opłaca, bo po drugie cena jest lepsza.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez cichy » 5/9/2007, 10:28

Trochę to nie higieniczne, a jak miał jakiegoś syfa na rękach?
Przecież tego się nie pierze.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez spazz » 5/9/2007, 13:46

http://www.******/product_in ... cts_id=745


a takie cos widzieliscie kiedys?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez hefron » 5/9/2007, 13:59

Wyglądają mało solidnie. Im więcej twardych ochraniaczy tym bardziej ufam rękawicom, a tu nie ma ich w ogóle.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez spazz » 5/9/2007, 14:51

cos tam chyba jednak maja.. na place i na dlon z gory
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez ZZZenonnn » 7/9/2007, 15:47

siekson napisał(a):jak chcesz arleny to polecam takie cudo
http://www.motoandrzej.pl/product_info. ... ucts_id=79


WOOOOOW stary mega dzienxs!!!jak zobaczylem ten link to az przetarlem oczy bo troche mnie wcielo ze tylko tyle:shock: masz browar u mnie :D wsysam na bank.Ostatnio widzialem takie na allegro po okazji za 250 zł:lol: Wielkie tenxs jeszcze raz
ZZZenonnn
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 24/8/2007, 21:48
Lokalizacja: Włocławek



Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr