Zobacz wątek - RM125 - kilka pytań i porad.
NAS Analytics TAG

RM125 - kilka pytań i porad.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 30/10/2015, 21:54

ciezko powiedziec, teoretycznie laminaty ( szkło, kevlary czy carbon ) są lepsze od plastiku, ale w kaskach tej klasy mysle ze wiekszego znaczenia nie ma.

100 gram to sporo, najlepiej samemu sobie załozyc na łeb i wyczuć. ja miałem zwykle te kaski 1150 G, no to sie jeździło, po całym dniu troche kark potrafił boleć, ( bo i tak był juz przyzwyczajony) jak załozyłem stelta 1 raz to po prost bajka, kasku w ogóle nie czuć,

z twistem chyba doczynienia nie miałem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Kacper9812 » 31/10/2015, 18:19

Okej co do kasku to wezmÄ™ CR901/Twista :)

Dziś pojeździłem trochę wszystko super ( oprócz tego, że mi 2 razy przez przypadek luz wskoczył , ale to dlatego że jeździłem po między drzewami na 1 lub 2 w bardzo grubych butach w których ciężej było wyczuć biegi, więc to chyba normalne).

Co do plucia olejem, dalej pluję zalany był cały bak 8 litrów na 1:35 Motul 8002T , trochę podczas 2 jazdy bardziej go "piłowałem" ale chyba wciąż za mało bo dalej pluje. Czy można to po prostu olać i wycierać wahacz, hamulce itp po każdej jeździe z oleju ? Czy zmienić na 1:40 i czy wogóle to coś da :) ? Z jazdy na jazdę coraz lepiej mi idzie, ale nie będę go odrazu na 100% możliwości wykorzystywał bo w moim przypadku oznaczało by to bardzo częste upadki, więc wolę krok po kroku :).
Mogę jeszcze powiedzieć, że po zalaniu nowego kompletnie oleju + pełnego baku na 1:35 super pali od strzała :)

Jeszcze kilka pytań:
1. Czy to normalne, że jak po odpaleniu silnik ma niskie obroty (cicho chodzi) to po wrzuceniu na 1 może zgasnąć ( raz mi się zdarzyło tylko) ?
2. Lepiej jeździć szybciej na niższym biegu czy wolniej na wyższym ? Bo dziś trochę już pojeździłem i zdarzyło się kilka błędów np. podczas jazdy na 3,4 wyhamowałem i zapomniałem zredukować i silnik trochę zawył po czym szybka redukcja i było ok.
Próbowałem, jeździć trochę wolniej na niższych biegach i jako tako było ok, póki nie zwolniłem bardziej, wtedy tak jakby nie reagował zbyt na gaz i trzeba było zredukować bieg i było okej.
3. Jak należy wjeżdżać na podjazdy , górki ? Trzeba się rozpędzić na niskim biegu ? Czy podczas podjazdu się jakoś redukuję biegi ? Jeżeli ta to też jak bo jak odpuścimy gaz do redukcji to czy motor nam nie stanie ?
Kacper9812
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30/8/2015, 15:21


Postprzez henio12323 » 31/10/2015, 21:19

spróbuj mniej, kontroluj temp silnika, i kolor swiecy...

1) moze, zwłaszcza na zimnym to czesto norma, sporo zalezy od niskich obrotów jak niskie są, czy np od tego jak olej działa na sprzegło
2) juz pisałem - ten motocykl nie nadaje sie do enduro, nie lubi pałowania na niskim biegu długo, ale też nie powinno sie jeździc na za wysokim biegu, trzeba sobie równowazyc samemu, tego sie nie da opisać.
3) tak jak ci pasuje, czasami lepiej jest wystartowac np z dwójki, żeby biegów nie zmieniac bo to skutkuje chwilowym brakiem "napędu" na koło... pojeździsz troche i sam wyczujesz. ciezko o tym pisać, jak zachodzi koniecznosc redukcji to robisz ją w ułamek sekundy i nic nie stanie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kacper9812 » 31/10/2015, 21:44

Okej, co do kontroli temperatury, to kupić jakiś miernik, jak dobrze zmierzyć :) ?
Nie można by było "olać" na chwilę i zostawić na 1:35 póki "się uczę" i potem już gdybym bardziej ogarniał nie byłoby problemu ?

1) Ok :)
3) Okej , będę ćwiczył .

2) Nie wiem czego dużo ludzi uważa, że full crossy nie nadają się do lasu. Przyznam, że zawieszenie mogłoby być "bardziej wygodne" , ale znowu mi nie chodzi o jakieś turystyczne enduro tylko szybszą jazdę , można by powiedzieć "walkę" z terenem a nawet jeśli to podobno można je wyregulować. Biegi są trochę krótkie ale myślę, że to kwestia przezwyczajenia , na pewno w motocyklach stricte Enduro skrzynia jest inna sporo "wygodniejsza" ale tragedii tutaj nie ma. Światła itp. dla niektórych zbędne , a pozatym zawsze można dokupić. Jeszcze jednym dużym minusem są konsekwencje, np. przy zatrzymaniu przez policję , wypadku , co zobowiązuje do jazdy z głową. Trochę tych wad jest jak np. zawieszenie, skrzynia, brak homologacji i idące z tym konsekwencje itp , sam nie zaprzeczam, że nie , ale w tej cenie ( okolice 8 000, nie oszukujmy się, jak ktoś szuka taniej crossa to nie najeździ zbyt długo, wiadomo są perełki i okazję tańsze nawet sporo ale większość to miny i padła i należy bardzo uważać przy kupnie ) dosyć dobrego i równie mocnego enduro nie dostaniemy. W moim przypadku DT125 odrzuciłem, gdyż to nie było po prostu to czego szukałem, a motory typu MTX/KMX/KDX itd. itp były jak dla mnie zbyt leciwe, ciężkie i ustępowały mocą . Jedynym wyborem który byłby jeszcze konkretny to KTM EXC , ale wtedy trzeba już dołożyć co nie co $, ale na to nie mogłem sobie pozwolić, lecz kiedyś planuję go kupić :)
Bardzo dużo ludzi, których znam jeździ na sprzętach typu yz/cr/kx/rm itd. w enduro, nawet na YT widać setki, tysiące filmów jak ludzie używają tych sprzętów niezgodnie z przeznaczeniem (czyt. enduro).

Co do kosztów utrzymania wiadomo większe, paliwo, oleje płyny itp. + remont, ale tez bez przesady, nie rozumiem jak ktoś pisze, że dajmy 3-7 tysięcy rocznie na utrzymanie sprzętu. Jak ktoś znajdzie zadbany moto w dobrym stanie, nie zakatowany + będzie o niego dbał wszystko robił na czas i sprawdzał regularnie stan podzespołów to będzie ok( mowa o enduro).
Dużo ludzi kupuję "dojechane" motory potem dziwi się, że a tu coś pada a to tam i trzeba non stop pakować w coś kasę , ale tak to już bywa. Wiadomo, że jakby ktoś jeździł bardzo często i katował motor to te koszty wzrosną.
Na pewno cross nie dorówna dobremu endurakowi w terenie z wielu przyczyn, ale że się nie nadaje wogóle bym nie powiedział.
Nie chcę się z Tobą kłócić Heniu tylko podjąć po prostu dyskuje, bo to dosyć powszechny i ciekawy temat :)
Kacper9812
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30/8/2015, 15:21

Postprzez henio12323 » 31/10/2015, 22:19

nie musisz mierzyc - na wyczucie troche. :)

mozesz zostawic, aby na hamulec nie leciał syf bo mozesz stracic siłe hamowania.

2) no własnie, nie wiesz czemu - to Ci powiem - kup sobie kiedys EXC i od razu bedziesz wiedział o czym mówie. jak zaczynałem jeździc fora internetowe nie były tak rozwiniete, w sumie kto wtedy siedział na kompie, nie wiedziałem że mozna na youtube wpisac jakas fraze i zobaczyc jak latają zawodnicy., jak przyjeżdzał gosc co miał stara CRM 250 i potrafił skakać na 2 metry w góre to u nas był uznawany za BOGA jazdy... i też miałem crossówke w końcu - bo nawet na mysl mi nie przyszło zakup enduro, latałem po tych lasach i mi sie jeździło " dobrze" ale jak siadłem na cos co jest stworzone do enduro pojąłem w czym jest róznica, motocykle inaczej jeżdza i inaczej sie zachowują. nie chodzi o to ze EXC ma wygodne zawieszenie - bo to tylko " efekt uboczny" zawieszenia które sie " lepi" do podłoża a nie podskakuje jak w crossówce, a przez to że tak sie "lepi" masz duzo większą trakcje. teraz pewnie sie cieszysz że odkrecasz gaz i spod koła leci tona piachu na minute, jak pojeździsz troche to ostatnia rzecz jaka bedziesz chciał to gubienie trakcji w tak idiotyczny sposób :D tutaj mozna pisać i pisać, po prostu ja ksie nie przekonasz to nie zrozumiesz o co chodzi.

dodam też ze sama konstrukcja motocykla po prostu po częsci "wyklucza" go z takiego a nie innego uzytkowania, a to że ludzie jeżdzą - nie każdy ma mozliwosc zakupu czegos lepszego i tak sobie jeżdzą. Dla mnie mogą sobie jeździc tylko o to chodzi żeby potem sie nie dziwili że " kapie z wydechu" " na jakim biegu jechać " "jak hamowac " bo enduro z samej swojej konstrukcji pozwala uniknac takich pytań "D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kacper9812 » 1/11/2015, 09:20

Okej to z tym pluciem dam sobie radę już :)

Zgadzam się z Tobą :) Denerwuję mnie tylko to wtedy gdy ktoś to wszystko wyolbrzymia piszę , że "będziesz wymieniał tok 12 razy w roku, będzie cię to kosztować miliard, zakatujesz go itp. itd. " Na pewno takim rasowym endurakiem jeździ się super, ale powiem Ci cross jako 1 moto daje mi także dużo, ale to bardzo dużo zabawy i frajdy z jazdy. Napewno sporo tracę z racji powyższych wad, ale moto ma swój charakter, "pazur" , jest dość agresywne co mi się podoba . Co do samej nauki, jest trudno ale może to i lepiej bo będzie mi tylko łatwiej na innych maszynach :) Zdaję sobie po części sprawę i rozumiem o co Ci chodzi, teraz te "fale piachu " spod tylnego koła to dobra zabawa :D, na pewno byłoby lepiej jakby tego nie było, ale da się przeżyć :) Na pewno nie zrozumie tego do końca, zanim nie przejadę się jakimś enduro typu EXC to racja.
Chodzi mi o to, że mimo tych wad cross i tak daję dużo zabawy z jazdy w terenie i myślę, że na nic słabszego bym go nie wymienił, dopiero za kilka lat będę zamierzał kupić jakieś zadbane EXC :)

Co do ostatniego akapitu to tu mnie zagiąłeś :D Racja, potem pojawiają się problemy z np. "nieprzepalonym" olejem i techniką jazdy, ale jak dla mnie nie są to aż tak duże problemy by kompletnie dyskwalifikować ten sprzęt, ale myślę, że to po większej części wina kierowcy, czyli mnie i tego że się uczę. :)

Jeszcze pytanko Heniu :

1. Tylna aluminiowa osłona na prowadnicę łańcucha troszkę pęka , czy należy ją wymienić ? Na ebayu dosyć tanio można kupić nowe :) Chodzi mi o tą część :
http://guideimg.alibaba.com/images/shop ... ain-guide-
fits-99-08-suzuki-rm125_4155533.jpg

2. Ile wytrzymują prowadnicę na łańcuch ? Chodzi mi tym razem o te "gumowe" jakby ślizgacze :)

3. Jeszcze co do tej sprawy oleju , to olanie tego niczym nie będzie grozić ?

4. Z ciekawości : czytałem po różnych forach z USA, że ludzie bawią się w takie rzeczy jak dokupywanie np. zestawu 144cc, nowych zębatek + opon i regulacji zawieszenia pod enduro. Tak wiem w enduro bym miał to odrazu :), ale czy warto by było np. wymienić zębatki i wyregulować zawieszenie + nowe opony ( i tak będę w przyszłym sezonie dokupywał) ? Bo to byłby dość niski koszt, a jeżeli efekt by był dobry to czego nie :)
Kacper9812
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30/8/2015, 15:21

Postprzez henio12323 » 1/11/2015, 09:51

no własnie musisz uwierzyć na słowo - majac typowe enduro nie pytał byś o połowe rzeczy tutaj. bo po prostu to samo by "wychodziło". wiadomo ze zabawy taki sprzet daje duzo co kolwiek by to nie było.

1) ja bym próbował pospawać
2) róznie, zalezy jaki motocykl itp itd, mi w ktmie wytrzymała 500 godzin - czyli z 7 lat. ale wystarczy ze jakiś szmaciany łancuch jest to sie moze "drzeć" duzo szybciej
3) najlepiej zeby nie było za duzo niespalonego. on sie odkłada, zapycha wate a niespalony w nadmiarze odkłada sie na głowicy tłoku itp co pogarsza parametry silnika
4) nie zrobisz enduro z crossówki samymi zębatkami. zestawy bigbore to też nie najlepszy pomysł.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kacper9812 » 1/11/2015, 21:30

Okej Heniu. Jakoś zaradzę na tą prowadnicę, narazie zostawię jak jest i w zimę będę patrzył :)

Co do oleju, to na 1:40 następny bak ? Bo nie wiem ale jak zmieniłem na to 1:35 to jak ciekło tak cieknie, nie wiem czy ma to znaczenie ale jak się go odpali na zimnym i pogazuje (na luzie) lekko to tez zaczyna lekko spływac z końca wydechu.
Bo z jednej strony skoro mówiłeś, że coś może się odkładać itp. to wolę tego uniknąć szybko, ale z 2 strony boję się żeby silnika nie uszkodzić zbyt niską mieszanką . Jakie jeszcze mogą być powody tego cieknięcia ? Od razu mówię, nie jeżdżę na full możliwości ale jakoś bardzo go też nie mulę, olej jak zmieniałem w skrzyni to było +/- 800ml więc full , więc raczej tutaj nic uciekać nie mogło ze skrzyni.
Jeszcze co do kontroli temperatury to jak na wyczucie :) Ciężko to też tak zbadać , a kolor świecy , jaki to ma związek ?
Kacper9812
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30/8/2015, 15:21

Postprzez henio12323 » 1/11/2015, 22:44

poszukaj w okolicy mechanika moze by sie tym zajął, moze bedzie mozna nieco zmniejszyc całkiem dawke paliwa wtedy też po częsci sie problem moze rozwiązać.

kolor swiecy mówi jak sie spala mieszanka, jak swieca zalepiona i grubo ma nagaru - to jest zdecydowanie za duzo oleju, co jest dosyc szkodliwe, jak jest biała sucha - to za uboga mieszanka ( paliwa i powietrza) potrzebujesz wtedy wiecej paliwa, jak swieca czarna to dostaje za duzo paliwa, wtedy moze jest szansa ze bedzie mozna troche zmniejszyc dawke paliwa - mniej paliwa to mniejsza ilosc oleju.....
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kacper9812 » 2/11/2015, 16:53

Okej Heniu, na tygodniu będę czyścił filtr + oliwił/czyścił łańcuch i co ważne sprawdzę ten kolor świecy i popytam okolicznych mechaników .
Co do świecy, to czy tylko wystarczy zdjąć kapturek i tyle ? Jeżeliby się np. okazało, że należy zmniejszyć dawkę paliwa to jak to się robi i czy mógłbym zrobić to sam , czy lepiej dać mechanikowi żeby niczego nie zepsuć ?
Jeszcze co do tych wycieków oleju opiszę to bardziej obrazowo, może coś tutaj zaradzimy : z przodu w okolicy wejścia dyfuzora w silnik jest super szczelnie, nic nie cieknie, czasem może lekko się "spoci". Z samego wydechu z tyłu nawet na luzie jak się gazuję dłużej to już zaczynają się pojawiać smugi, krople spływające po wydechu do końca wydechu i potem skapują na wahacz. Po dłuższej jeździe wahacz jest całkowicie brudny , czarny i opony opryskane olejem + boczny plastik obok wydechu lekko przyciemniony i dziura od wydechu brudna od oleju. Kiedyś jak uczyłem się jeździć po polach to po "ostrzejszej" jeździe było tego oleju może mniej, ale nie zmienia to faktu że było trochę. Teraz jeszcze od ostatnich kilku jazd, gdy odstawię moto do garażu to z dołu wydechu , tak jakby z łączeń ścieka olej po kropelce i muszę zostawiać wahacz zakryty jakimiś płótnami, szmatkami itp. żeby go co dzień nie myć.
Kacper9812
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30/8/2015, 15:21

Postprzez henio12323 » 2/11/2015, 17:38

kapturek i odkecasz swiece. sam nic nie pchaj rąk do gaźnika bo łatwo rozregulowac wszystko.

no to wate masz juz do wymiany w wydechu. przesÄ…czona na maxa zapewne ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kacper9812 » 3/11/2015, 16:12

Okej :)
Co do tej waty to jak to się wymienia ? Wystarczy odkręcić wydech z uchwytów i co dalej ? Te "osłony" się jakoś odkręca czy jak ? Czy sama wymiana tej waty mogłaby rozwiązać ten problem z olejem ? Jaką watę kupić ? :)
Czy ta wymiana to konieczność ?
Jeszcze pytanie czym i jak poprawnie czyścić filtr, bo każdy poleca co innego i nie wiem ;/ Czy przed założeniem go należy czekać aż wyschnie ? Ile ?
Kacper9812
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30/8/2015, 15:21

Postprzez soro » 3/11/2015, 19:22

Ja np. po wyczyszczeniu i namoczeniu filtra zakładam go od razu jak wiem, że nie będę jeździł. Jak chcesz jeździć to poczekaj aż trochę odparuje (po świeżo nasączonym filtrze możesz mieć problem z np. odpaleniem :P ) Pierw go myje w benzynie albo specjalnym płynie jak mam, potem wodą z płynem- wysycha, czystą wodą bez płynu -odparowuje i dopiero potem smaruje go olejem.
soro
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18

Postprzez Kacper9812 » 3/11/2015, 20:05

Okej dzięki :)
A czy benzyna nie szkodzi filtrowi ? Tzn. w żaden sposób go nie uszkadza ? Jakim olejem smarujesz :) ?

+ jeszcze co ważne czekam na odpowiedź w sprawię tej waty. ( Jaką kupić ? Czy musi być dedykowana pod RM i jakaś droga, czy jakaś tania starczy, jak tak to jaka ? Czy wymiana to czyszczenie całej końcówki z oleju (czym wyczyścić) + zdjęcie starej waty + założenie odpowiednio nowej ? Czy ta wymiana waty mogłaby zastopować ten problem z olejem ? Czy jakbym nie dał rady wymienić na tygodniu to czy mogę na tej starej wacie pojeździć ? Czy wymiana jest konieczna ? Czy wystarczy jakoś odkręcić obudowę wydechu itp. czy to jakiś trudniejszy proces ?
Kacper9812
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30/8/2015, 15:21

Postprzez soro » 3/11/2015, 20:16

Możesz używać zwykłej benzyny albo ekstrakcyjną, nie ma to jakiejś ogromnej różnicy. Jak chcesz być bardziej "profesjonalny" to zakup preparat do mycia filtrów i nie będziesz się martwił :P Jako, że posiadam KTM to używam rekomendowanych przez nich Motorex Air Filter Oil i nie narzekam, olej jak olej.
soro
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18

Postprzez henio12323 » 3/11/2015, 20:28

wate kupujesz specjalną do tłumików motocyklowych.

jak rozebrac tłumik - masz opisane w ksiązce serwisowej. czasami koncówki są ponitowane i trzeba roznitowac i potem zanitować na nowo

nie rozwiaze to problemu w zaden sposób ( choc na początku zamiast rzygać olejem, olej bedzie wchłaniał sie w nową wate. wiec bez sensu ją zmieniac jak nadal masz nadmiar oleju w wydechu

filtr róznie sie myje, niektórzy benzyną, niektórzy specjalnymi preparatami do filtrów, ja jestem w 3 ekipie i myje w gorącej wodzie z mocnym detergentem ( moze byc nawet proszek do prania tylko go we wrzatku trzeba rozpuscic ) ale polecam bardziej chemie typu DIMER. mocze w takiej wodzie az woda wystygnie, potem pod biezącą wodą płucze, dodając mydła i pieniąc wszystko - z piana usuwany jest pozostały syf. po kilku przepłukaniach woda leci czysta wiec i filtr jest czysty.

potem sie nasącza specjalnym płynem do filtrów powietrza.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kacper9812 » 3/11/2015, 20:34

Okej, czyli co zostać na starej wacie póki nie uspokoję "rzygania" z oleju ? Będę próbował mocniej odkręcać + 1:40 + kolor świecy i w zależności od niego zadzwonię po mechanika.
Czy taka "mokra wata" nie wpłynie znacząco na pracę silnika ? Chodzi mi o to czy mogę na niej jeździć aż nie rozwiążę tego problemu a potem wstawić nową ?

Jaki poleciłbyś ten specjalny płyn do filtrów :) ? To zakupię sobie taki odrazu :)
Kacper9812
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30/8/2015, 15:21

Postprzez henio12323 » 3/11/2015, 23:46

tak, spróbuj podregulowac albo zmniejszac olej, potem jak sie uspokoi to wate wymien,

znaczaco to moze przesadzone słowo ale wpływ ma.

wszystkie dobre, jak dorwiesz to polecam valvoline bardzo wydajny i kiedys kosztował 40 zł. teraz troche wiecej chyba bo juz go nie produkuja i resztki drogo wyprzedaja ale i tak warto.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez soro » 5/11/2015, 18:41

Korzystając z okazji, czy jak w ciągu miesiąca zrobi się tylko np. 4 mth i filtr powietrza jest czysty i się go przez ten miesiąc nie myje to może to mieć jakiś wpływ na pracę silnika ?
soro
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18

Postprzez henio12323 » 5/11/2015, 19:02

są płyny które mocno wysychają przez taki miesiąc i kiepsko potem filtrują a czasami obnizają przepływ powietrza. wiec tak czy siak co jakis czas filtr trzeba prać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê