Użytkownicy/posiadacze Yamaha MT-07?
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Użytkownicy/posiadacze Yamaha MT-07?
Ten motocykl od kiedy wyszedł dostaje spore zainteresowanie od strony nowicjuszy oraz też tych którzy mają trochę kilosów za sobą.
Wiem że jest pełno recenzji, ale moim zdaniem z takim motocyklem trzeba trochę pożyć by zauważyć jego plusy i minusy.
P.s. Porównanie do waszych poprzednich sprzętów lub też maszyn z jakimi mieliście do-czynienia mile widziane.
Wiem że jest pełno recenzji, ale moim zdaniem z takim motocyklem trzeba trochę pożyć by zauważyć jego plusy i minusy.
P.s. Porównanie do waszych poprzednich sprzętów lub też maszyn z jakimi mieliście do-czynienia mile widziane.
Suzuki SV650N FI
- Ajss
- Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 4/5/2015, 15:38
Poprzednio była honda cbf125 więc żadne porównanie.
W mt uwiera mnie dupa po dłuższej jeździe (184cm wzrostu), siedzę tak jakby tyłem tyłka nie tak jak się siedzi powiedzmy na krześle.
Głośno chodzi łańcuch, w ASO powiedzieli, że ten typ tak ma.
Poręczności i innych tego typu rzeczy no to niestety nie mam jak porównać do czegoś innego,w każdym razie śmiga mi się elegancko.
Wszędzie mówili, że zawieszenie jest za miękkie, ale jak się wjedzie w naprawdę dziurawe drogi (Wałbrzych i okolice), to nie jest zbyt komfortowo - no ale wiadomo to nie motocykl do jazdy po dziurach
Na razie mam najechane 3500km i łańcuch chyba już drugi raz trzeba będzie podciągnąć.
W mt uwiera mnie dupa po dłuższej jeździe (184cm wzrostu), siedzę tak jakby tyłem tyłka nie tak jak się siedzi powiedzmy na krześle.
Głośno chodzi łańcuch, w ASO powiedzieli, że ten typ tak ma.
Poręczności i innych tego typu rzeczy no to niestety nie mam jak porównać do czegoś innego,w każdym razie śmiga mi się elegancko.
Wszędzie mówili, że zawieszenie jest za miękkie, ale jak się wjedzie w naprawdę dziurawe drogi (Wałbrzych i okolice), to nie jest zbyt komfortowo - no ale wiadomo to nie motocykl do jazdy po dziurach
Na razie mam najechane 3500km i łańcuch chyba już drugi raz trzeba będzie podciągnąć.
- Jarod
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 10/5/2015, 09:51
- Lokalizacja: Świdnica
MT-07 należy do motocykli budżetowych, czyż nie? Za wersje z ABS płacimy w salonie autoryzowanym Yamaha 26500zł, to jest bardzo dobra cena w porównaniu do rywali którzy wołają więcej za mniej ekscytujący motocykl. Co prawda ta niska cena powoduje też cięcie kosztów na niektórych wykończeniach czy też podzespołach... Czyli napęd oraz tez spasowanie niektórych plastików np. plastik na baku jest luźny można dosłownie ręka nim poruszać. Tylko że to są takie pierdoły z którym da się żyć, bo w porównaniu do ER6-N to MT-07 moim zdaniem jest atrakcyjniejszą oferta.
Opinia kogoś początkującego też jest mile widziana, ja sam osobiście jestem nowicjuszem.
Opinia kogoś początkującego też jest mile widziana, ja sam osobiście jestem nowicjuszem.
Suzuki SV650N FI
- Ajss
- Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 4/5/2015, 15:38
MT07
W tym roku zrobiłem prawko A i przeszedłem z MT125 na 07ke. Dodałem osłonę chłodnicy zbiorniczka chłodziwa, crushpady, handbary regulowane klamki, szybkę oryginalne sakwy i najważniejsze zmieniłem wydech na Leo. Jak siadłem na ten motocykl pierwszy raz i uruchomiłem silnik tak dostałem banana i do teraz mi nie chce zejść z pyska 😄. Śmigam po mieście, MT125 był zwinniejszy i palił 1,7 po mieście ale 07 niewielę mu ustępuje sprytem ale moc i komfort są rewelacyjne i nie ma na tym polu porównania. Łańcuch chodzi naprawdę głośno byłem z tym w serwisie i podobno tak ma być.
- Paweł76
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/9/2015, 15:24
- Lokalizacja: Warszawa
Ja również mam 07 jako pierwszy motocykl
U mnie z dodatków to osłona chłodnicy, crashpady, owiewka, regulowane krótkie klamki, kierunki + podświetlenie tablicy LED, krótszy stelaż pod tablicę oraz naklejki boczne na bak ( kolana wycierały bak).
Ogólnie jestem zadowolony, po mieście sprzęt wystarczy w 100% ale już w trasie czasem niedomaga z mocą
pomijam fakt, że golas na trasę to walka z wiatrem - mimo owiewki
Zawieszenie także nieco za miękkie.
Ja mam jeden mały ale zastanawiający problem - u mnie średnie spalanie na wyświetlaczu wynosi... 55.5L:) nie wiem czy ktoś się już spotkał z tym problemem. Taki wynik mam od kilku dni. Wcześniej (jakiś 1.5 miesiąca stał bezczynnie) było 4.6L co też uważam za nieco zaniżone ale już wiarygodne.

Ogólnie jestem zadowolony, po mieście sprzęt wystarczy w 100% ale już w trasie czasem niedomaga z mocą


Ja mam jeden mały ale zastanawiający problem - u mnie średnie spalanie na wyświetlaczu wynosi... 55.5L:) nie wiem czy ktoś się już spotkał z tym problemem. Taki wynik mam od kilku dni. Wcześniej (jakiś 1.5 miesiąca stał bezczynnie) było 4.6L co też uważam za nieco zaniżone ale już wiarygodne.
- P.Badi
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 3/5/2015, 10:50
wzrost
Ja mam 180 i też uważam że akurat na MT07
. muszę zaobserwować z tym wycieraniem baku bo często jeżdżę w zwykłych dżinsach z zewnętrznymi ochraniaczami - z plastikowymi klamerkami i tu mógłby być problem - dzięki za zwrócenie uwagi.


- Paweł76
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/9/2015, 15:24
- Lokalizacja: Warszawa
Re: spalanie
Paweł76 napisał(a):Mój 07 jest na dotarciu więc nie wiem czy tak już będzie zawsze ale pali (pokazuje) 5.4.
Mój na dotarciu (aktualnie 600km) pokazuje 4,9.
Paweł76 napisał(a):Ja mam 180 i też uważam że akurat na MT07
Ja mam 188 i też uważam że akurat na MT07


-
kabzior - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 12/7/2015, 20:36
- Lokalizacja: Łódź
Ja mam 193, więc przebijam, ale po roku posiadania faktycznie zdarza mi się już myśleć nad czymś większym gabarytowo. Niby jak wsiadam wszystko jest ok, ale po jakimś czasie od momentu rozpoczęcia jazdy zaczynam się wiercić i ciągle coś mi w pozycji nie pasuje. Mam wrażenie, że może to też wynikać z faktu, że MT to motocykl, który zbudowano tak, że siedzi się "na nim", a nie "w nim". Dzięki temu bardzo łatwo zmieniać pozycję, ale zaczyna mi brakować uczucia bycia trzymanym przez motocykl. Coraz bardziej za mną chodzi jazda testowa na nowym V stromie 1000 

- Vasago
- Świeżak
- Posty: 269
- Dołączył(a): 10/3/2015, 22:37
trzymanie motocykla
Tak odnośnie trzymania moto, generalnie docieram więc grzecznie trzymam się poniżej 5/6 tyś obrotów ale miałem drobną potrzebę odkręcenia wymuszoną ruchem ulicznym i powiem że z dwójki śmiałe odkręcenie spowodowało trudności z utrzymaniem kierownicy tak wyrywał z pod tyłka a na obroty wszedł dopiero na 8/8,5 tyś.
- Paweł76
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/9/2015, 15:24
- Lokalizacja: Warszawa
Też jest na liście. Zwłaszcza, że będą już używki z tego roku. A oprócz tego wspomniany V Strom 1000, Tiger 800 (największa podaż i najfajniejsze ceny, bo już go kilka lat robią), nowy Versys 1000 i obie VFR 800.
W sumie nie wiem czy chcę V-kę, czy może coś rzędowego (Versys). Musze się przejechać i ocenić, czy któryś mnie zauroczy
A jeżeli nie, to nie będę płakać, zostając na następny rok z 07. Bardzo fajny motocykl, tylko przy dłuższej jeździe trochę męczy 
W sumie nie wiem czy chcę V-kę, czy może coś rzędowego (Versys). Musze się przejechać i ocenić, czy któryś mnie zauroczy


- Vasago
- Świeżak
- Posty: 269
- Dołączył(a): 10/3/2015, 22:37
Fakt, że najsłabszy w tym towarzystwie, ale jednak te 95 koni ma. O 20 więcej niż mój MT, w którym wielkiego deficytu mocy nie odczuwam
Praktycznie tylko na autostradzie przydałoby się coś ekstra. I to też bardziej do zabawy z gwałtownym przyspieszeniem niż do faktycznej jazdy.
Jeszcze straaasznie mnie korci przejażdżka na 1190 Adventure, ale boję się, że się zakocham i będę potem głodować zbierając. Poza tym to chyba trochę za duży przeskok z 07.

Jeszcze straaasznie mnie korci przejażdżka na 1190 Adventure, ale boję się, że się zakocham i będę potem głodować zbierając. Poza tym to chyba trochę za duży przeskok z 07.
- Vasago
- Świeżak
- Posty: 269
- Dołączył(a): 10/3/2015, 22:37
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości