[biblioteka] Rozmiar ma znaczenie - o oponach...
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[biblioteka] Rozmiar ma znaczenie - o oponach...
Dyskusja na temat: Rozmiar ma znaczenie - o oponach motocyklowych!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Rozmiar ma znaczenie - o oponach motocyklowych!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Rozmiar ma znaczenie - o oponach motocyklowych!
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
No właśnie już kolejny raz piszecie o trzymaniu ciśnienia fabrycznego w oponach przy jeździe torowej. Przedstawię krótko swój punkt widzenia nie wiem czy słuszny? Jeździłem na Metzelerach M5 na torze na fabrycznym ciśnieniu 2.5 bar-a zgodnie z zaleceniami producenta. W rezultacie z opony schodziła guma płatami - informacja jaką dostałem w warsztacie była taka, że przegrzałem oponę zbyt wysokim ciśnieniem. Następnym razem obniżyłem ciśnienie do 2.3 bar-a. Ten sam tor, te same warunki. W rezultacie przyczepność nie wiem czy nie ciut lepsza, ale nie będę się upierał (przede mną jeszcze długa droga nauki:) No i opona nie wykazała tak dużego zużycia po jednym dniu jak poprzednim razem. No i właśnie pytanie za sto punktów schodzić z ciśnieniem delikatnie dla oszczędności czy nie?<br><hr>Michał
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"już kolejny raz piszecie o trzymaniu ciśnienia fabrycznego w oponach przy jeździe torowej" - niczego takiego nie napisaliśmy. Napisaliśmy, aby trzymać się zaleceń producenta odnośnie ciśnień w oponach i że w oponach drogowych nie powinno się schodzić mocno w dół z ciśnieniami. Oczywiście, ze w czasie jazdy torowej warto opuścić ciśnienie, ale w granicach zrowego rozsądku. Robienie w oponie typu M5 ciśnień na poziomie 1,8 tył i 2,1 przód na ciepło to przesada. <br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):No właśnie już kolejny raz piszecie o trzymaniu ciśnienia fabrycznego w oponach przy jeździe torowej. Przedstawię krótko swój punkt widzenia nie wiem czy słuszny? Jeździłem na Metzelerach M5 na torze na fabrycznym ciśnieniu 2.5 bar-a zgodnie z zaleceniami producenta. W rezultacie z opony schodziła guma płatami - informacja jaką dostałem w warsztacie była taka, że przegrzałem oponę zbyt wysokim ciśnieniem. Następnym razem obniżyłem ciśnienie do 2.3 bar-a. Ten sam tor, te same warunki. W rezultacie przyczepność nie wiem czy nie ciut lepsza, ale nie będę się upierał (przede mną jeszcze długa droga nauki:) No i opona nie wykazała tak dużego zużycia po jednym dniu jak poprzednim razem. No i właśnie pytanie za sto punktów schodzić z ciśnieniem delikatnie dla oszczędności czy nie?<br><hr>Michał<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bez przesady z tym kolosalnym wpływem 5mm różnicy wysokości opony na prowadzenie... Ja kiedyś przez pomyłkę kupiłem na przód oponę 120/60-17 zamiast 120/70-17 i różnicy w prowadzeniu nie zauważyłem żadnej. Może Valentino Rossi na torze by zauważył ale przy normalnej drogowej eksploatacji różnica jest żadna!<br><hr>bbbbb
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Żadna? Wo wpuść albo podnieś sobie półki w widelu o 7 mm i wrócimy do rozmowy na temat tego czy żadna. Swoją drogą jesli nie poczułeś niczego to niezły musi być z ciebie rajderKomentatorzy napisał(a):Bez przesady z tym kolosalnym wpływem 5mm różnicy wysokości opony na prowadzenie... Ja kiedyś przez pomyłkę kupiłem na przód oponę 120/60-17 zamiast 120/70-17 i różnicy w prowadzeniu nie zauważyłem żadnej. Może Valentino Rossi na torze by zauważył ale przy normalnej drogowej eksploatacji różnica jest żadna!<br><hr>bbbbb<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zawsze śmieję się z przygłupów, co montują większe opony z tyłu, bo niby fajniej wygląda i jeżdżą niesterowalnym gównem z balonem z tyłu. HAHA<br><hr>Lel
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo ciekawy i pouczający artykuł, zadam jednak inne pytanie:
jakim rozmiarem (węższym) zastąpić oponę tylną w Z 750 2006 rok???
Fabrycznie 180/55 zr 17 chciałbym zmienić na węższe, poprawić poręczność. Motocykl ma tylko 110 koni, moment też nie powala. Swego czasu ujeżdżałem też suzi RF 600 (98 koni) która miała z tyłu 160/60 ZR 17 i wydaje mi się że taki rozmiar byłby ok do zety, może ew. 170, pytanie tylko jaki profil? Te 180-tki są używane w maszynach które mają po 140-150 koni, wydaje mi się ze ja takiej nie potrzebuję... dodam że ostatnio zasmakowałem w jeździe torowej, ale tor mamy gokartowy, wąski i kręty...<br><hr>Arek Kawa Z 750 S
jakim rozmiarem (węższym) zastąpić oponę tylną w Z 750 2006 rok???
Fabrycznie 180/55 zr 17 chciałbym zmienić na węższe, poprawić poręczność. Motocykl ma tylko 110 koni, moment też nie powala. Swego czasu ujeżdżałem też suzi RF 600 (98 koni) która miała z tyłu 160/60 ZR 17 i wydaje mi się że taki rozmiar byłby ok do zety, może ew. 170, pytanie tylko jaki profil? Te 180-tki są używane w maszynach które mają po 140-150 koni, wydaje mi się ze ja takiej nie potrzebuję... dodam że ostatnio zasmakowałem w jeździe torowej, ale tor mamy gokartowy, wąski i kręty...<br><hr>Arek Kawa Z 750 S
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja nie moge sie z tym zgodzic zmienilem profil tylniej opony w mojej R1 z 190/50/17 na 190/55/17 i jezdzi sie stabilniej w winklach latwiej sie tez skladac. Faktem jest natomiast ze sprawna zawiecha i umiejetne jej ustawienie pod bikera to podstawa.<br><hr>Mich
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wprowadzając przemyślane zmiany można poprawić właściwości jezdne motocykla.
Pamiętać należy oczywiście o proporcjach i szerokości felgi.
W xj600 zmieniłem oponę z 130/70r18 (co daje 91)
Na 150/60 r18 (co daje 90)
oraz oczywiście felgę - na szerszą
Właściwości jezdne tak się poprawiły, że złożenie do przytarcia butem lub podnóżkiem nie jest już ogóle problemem.
<br><hr>Yamaha xj600
Pamiętać należy oczywiście o proporcjach i szerokości felgi.
W xj600 zmieniłem oponę z 130/70r18 (co daje 91)
Na 150/60 r18 (co daje 90)
oraz oczywiście felgę - na szerszą
Właściwości jezdne tak się poprawiły, że złożenie do przytarcia butem lub podnóżkiem nie jest już ogóle problemem.
<br><hr>Yamaha xj600
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak chcesz coś poprawić to zostaw taką oponę jaka założyła fabryka. <br><hr>IgoRRKomentatorzy napisał(a):Bardzo ciekawy i pouczający artykuł, zadam jednak inne pytanie:
jakim rozmiarem (węższym) zastąpić oponę tylną w Z 750 2006 rok???
Fabrycznie 180/55 zr 17 chciałbym zmienić na węższe, poprawić poręczność. Motocykl ma tylko 110 koni, moment też nie powala. Swego czasu ujeżdżałem też suzi RF 600 (98 koni) która miała z tyłu 160/60 ZR 17 i wydaje mi się że taki rozmiar byłby ok do zety, może ew. 170, pytanie tylko jaki profil? Te 180-tki są używane w maszynach które mają po 140-150 koni, wydaje mi się ze ja takiej nie potrzebuję... dodam że ostatnio zasmakowałem w jeździe torowej, ale tor mamy gokartowy, wąski i kręty...<br><hr>Arek Kawa Z 750 S<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na fabrycznych też nie ma żadnego problemu. Szpilki w podnóżkach starte do 0.Komentatorzy napisał(a):Wprowadzając przemyślane zmiany można poprawić właściwości jezdne motocykla.
Pamiętać należy oczywiście o proporcjach i szerokości felgi.
W xj600 zmieniłem oponę z 130/70r18 (co daje 91)
Na 150/60 r18 (co daje 90)
oraz oczywiście felgę - na szerszą
Właściwości jezdne tak się poprawiły, że złożenie do przytarcia butem lub podnóżkiem nie jest już ogóle problemem.
<br><hr>Yamaha xj600<br>
Polecam oponki Pirelli Sport Deamon w fabrycznym rozmiarze - na suchym torze absolutnie 0 uślizgów.<br><hr>Kmieciu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie przegrzałeś opony wysokim ciśnieniem tylko ciśnienie wzrosło ponad normę z powodu wzrostu temperatury. Mała ale istotna różnica. Pozdr!<br><hr>szatan667Komentatorzy napisał(a):No właśnie już kolejny raz piszecie o trzymaniu ciśnienia fabrycznego w oponach przy jeździe torowej. Przedstawię krótko swój punkt widzenia nie wiem czy słuszny? Jeździłem na Metzelerach M5 na torze na fabrycznym ciśnieniu 2.5 bar-a zgodnie z zaleceniami producenta. W rezultacie z opony schodziła guma płatami - informacja jaką dostałem w warsztacie była taka, że przegrzałem oponę zbyt wysokim ciśnieniem. Następnym razem obniżyłem ciśnienie do 2.3 bar-a. Ten sam tor, te same warunki. W rezultacie przyczepność nie wiem czy nie ciut lepsza, ale nie będę się upierał (przede mną jeszcze długa droga nauki:) No i opona nie wykazała tak dużego zużycia po jednym dniu jak poprzednim razem. No i właśnie pytanie za sto punktów schodzić z ciśnieniem delikatnie dla oszczędności czy nie?<br><hr>Michał<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
PRZECZYTAJ ARTYKUŁ JESZCZE RAZ ALB PO RAZ 1 CHOCIAZ;) SZERSZA OPONA Z TYLU WYMAGA WIEKSZEGO POCHYLENIA MOTOCYKLA ZEBY UZYSKAC TA SAMA PREDKOSC NA ZAKRECIE ,STAD TWOIE POPRZYCIERANIE PODNOZKÓW ,BEZ POMIARU PREDKOSCI NP NA OKREGU CZY JAKIMS RONDZIE ALBO CZASU ZAPOMNI O OKRESLENIU W WIARYGODNY SPOSOB RÓZNIC .<br><hr>GP POLL POSITIONKomentatorzy napisał(a):Wprowadzając przemyślane zmiany można poprawić właściwości jezdne motocykla.
Pamiętać należy oczywiście o proporcjach i szerokości felgi.
W xj600 zmieniłem oponę z 130/70r18 (co daje 91)
Na 150/60 r18 (co daje 90)
oraz oczywiście felgę - na szerszą
Właściwości jezdne tak się poprawiły, że złożenie do przytarcia butem lub podnóżkiem nie jest już ogóle problemem.
<br><hr>Yamaha xj600<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na fabrycznym rozmiarze motocykl nie prowadzi się tak pewnie w zakręcie ,Komentatorzy napisał(a):Wprowadzając przemyślane zmiany można poprawić właściwości jezdne motocykla.
Pamiętać należy oczywiście o proporcjach i szerokości felgi.
W xj600 zmieniłem oponę z 130/70r18 (co daje 91)
Na 150/60 r18 (co daje 90)
oraz oczywiście felgę - na szerszą
Właściwości jezdne tak się poprawiły, że złożenie do przytarcia butem lub podnóżkiem nie jest już ogóle problemem.
<br><hr>Yamaha xj600<br>Komentatorzy napisał(a):Na fabrycznych też nie ma żadnego problemu. Szpilki w podnóżkach starte do 0.
Polecam oponki Pirelli Sport Deamon w fabrycznym rozmiarze - na suchym torze absolutnie 0 uślizgów.<br><hr>Kmieciu<br>
zwłaszcza przy gorszej nawierzchni . Rozmiarówki nie zmieniałem też dla lansu
bo mogłem kupić gsf 600 lub xj 600 i wybrałem yamahę
mimo, iż suzuki fabrycznie miał 110 150
nawet 53 konna xjr400 posiada właśnie 110 150
Widzę zdecydowaną zmianę na plus po zmianie 130 na 150
<br><hr>Yamaha xj600
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jest poprawa - większe prędkości przy pokonywaniu zakrętówKomentatorzy napisał(a):Wprowadzając przemyślane zmiany można poprawić właściwości jezdne motocykla.
Pamiętać należy oczywiście o proporcjach i szerokości felgi.
W xj600 zmieniłem oponę z 130/70r18 (co daje 91)
Na 150/60 r18 (co daje 90)
oraz oczywiście felgę - na szerszą
Właściwości jezdne tak się poprawiły, że złożenie do przytarcia butem lub podnóżkiem nie jest już ogóle problemem.
<br><hr>Yamaha xj600<br>Komentatorzy napisał(a):PRZECZYTAJ ARTYKUŁ JESZCZE RAZ ALB PO RAZ 1 CHOCIAZ;) SZERSZA OPONA Z TYLU WYMAGA WIEKSZEGO POCHYLENIA MOTOCYKLA ZEBY UZYSKAC TA SAMA PREDKOSC NA ZAKRECIE ,STAD TWOIE POPRZYCIERANIE PODNOZKÓW ,BEZ POMIARU PREDKOSCI NP NA OKREGU CZY JAKIMS RONDZIE ALBO CZASU ZAPOMNI O OKRESLENIU W WIARYGODNY SPOSOB RÓZNIC .<br><hr>GP POLL POSITION <br>
zdecydowanie lepsze wyniki w jeździe na czas
<br><hr>Yamaha xj600
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jazda XJ600 na czas? To mi przypomina kaskaderską jazdę Fiatem 126p...<br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):Wprowadzając przemyślane zmiany można poprawić właściwości jezdne motocykla.
Pamiętać należy oczywiście o proporcjach i szerokości felgi.
W xj600 zmieniłem oponę z 130/70r18 (co daje 91)
Na 150/60 r18 (co daje 90)
oraz oczywiście felgę - na szerszą
Właściwości jezdne tak się poprawiły, że złożenie do przytarcia butem lub podnóżkiem nie jest już ogóle problemem.
<br><hr>Yamaha xj600<br>Komentatorzy napisał(a):PRZECZYTAJ ARTYKUŁ JESZCZE RAZ ALB PO RAZ 1 CHOCIAZ;) SZERSZA OPONA Z TYLU WYMAGA WIEKSZEGO POCHYLENIA MOTOCYKLA ZEBY UZYSKAC TA SAMA PREDKOSC NA ZAKRECIE ,STAD TWOIE POPRZYCIERANIE PODNOZKÓW ,BEZ POMIARU PREDKOSCI NP NA OKREGU CZY JAKIMS RONDZIE ALBO CZASU ZAPOMNI O OKRESLENIU W WIARYGODNY SPOSOB RÓZNIC .<br><hr>GP POLL POSITION <br>Komentatorzy napisał(a):Jest poprawa - większe prędkości przy pokonywaniu zakrętów
zdecydowanie lepsze wyniki w jeździe na czas
<br><hr>Yamaha xj600<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz oponę wyższa o 15 mm i twierdzisz ze motocyklem tym wykręciłeś lepsze czasy? Przecież masz o wiele dłuższe przełożenie, motocykl musi mieć gorsze osiagi i nie wierzę że sie lepiej prowadzi, bo rozumiem że chcesz mi powiedzieć, ze ludzie z Yamahy celowo założyli oponę, która daje gorsze prowadzenie?<br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):Wprowadzając przemyślane zmiany można poprawić właściwości jezdne motocykla.
Pamiętać należy oczywiście o proporcjach i szerokości felgi.
W xj600 zmieniłem oponę z 130/70r18 (co daje 91)
Na 150/60 r18 (co daje 90)
oraz oczywiście felgę - na szerszą
Właściwości jezdne tak się poprawiły, że złożenie do przytarcia butem lub podnóżkiem nie jest już ogóle problemem.
<br><hr>Yamaha xj600<br>Komentatorzy napisał(a):Na fabrycznych też nie ma żadnego problemu. Szpilki w podnóżkach starte do 0.
Polecam oponki Pirelli Sport Deamon w fabrycznym rozmiarze - na suchym torze absolutnie 0 uślizgów.<br><hr>Kmieciu<br>Komentatorzy napisał(a):Na fabrycznym rozmiarze motocykl nie prowadzi się tak pewnie w zakręcie ,
zwłaszcza przy gorszej nawierzchni . Rozmiarówki nie zmieniałem też dla lansu
bo mogłem kupić gsf 600 lub xj 600 i wybrałem yamahę
mimo, iż suzuki fabrycznie miał 110 150
nawet 53 konna xjr400 posiada właśnie 110 150
Widzę zdecydowaną zmianę na plus po zmianie 130 na 150
<br><hr>Yamaha xj600<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
: ) nie jeden na ścigaczu jest wolniejszy jak się rozstawi słupki i zrobi techniczny slalom i nawracanie to braki w wyszkoleniu kierowców litrów wychodzą i jest im głupio jak kierowcy 125 są lepsi <br><hr>Yamaha xj600Komentatorzy napisał(a):Wprowadzając przemyślane zmiany można poprawić właściwości jezdne motocykla.
Pamiętać należy oczywiście o proporcjach i szerokości felgi.
W xj600 zmieniłem oponę z 130/70r18 (co daje 91)
Na 150/60 r18 (co daje 90)
oraz oczywiście felgę - na szerszą
Właściwości jezdne tak się poprawiły, że złożenie do przytarcia butem lub podnóżkiem nie jest już ogóle problemem.
<br><hr>Yamaha xj600<br>Komentatorzy napisał(a):PRZECZYTAJ ARTYKUŁ JESZCZE RAZ ALB PO RAZ 1 CHOCIAZ;) SZERSZA OPONA Z TYLU WYMAGA WIEKSZEGO POCHYLENIA MOTOCYKLA ZEBY UZYSKAC TA SAMA PREDKOSC NA ZAKRECIE ,STAD TWOIE POPRZYCIERANIE PODNOZKÓW ,BEZ POMIARU PREDKOSCI NP NA OKREGU CZY JAKIMS RONDZIE ALBO CZASU ZAPOMNI O OKRESLENIU W WIARYGODNY SPOSOB RÓZNIC .<br><hr>GP POLL POSITION <br>Komentatorzy napisał(a):Jest poprawa - większe prędkości przy pokonywaniu zakrętów
zdecydowanie lepsze wyniki w jeździe na czas
<br><hr>Yamaha xj600<br>Komentatorzy napisał(a):Jazda XJ600 na czas? To mi przypomina kaskaderską jazdę Fiatem 126p...<br><hr>Tony<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
15mm ? jak Pan to liczysz ?<br><hr>daroKomentatorzy napisał(a):Wprowadzając przemyślane zmiany można poprawić właściwości jezdne motocykla.
Pamiętać należy oczywiście o proporcjach i szerokości felgi.
W xj600 zmieniłem oponę z 130/70r18 (co daje 91)
Na 150/60 r18 (co daje 90)
oraz oczywiście felgę - na szerszą
Właściwości jezdne tak się poprawiły, że złożenie do przytarcia butem lub podnóżkiem nie jest już ogóle problemem.
<br><hr>Yamaha xj600<br>Komentatorzy napisał(a):Na fabrycznych też nie ma żadnego problemu. Szpilki w podnóżkach starte do 0.
Polecam oponki Pirelli Sport Deamon w fabrycznym rozmiarze - na suchym torze absolutnie 0 uślizgów.<br><hr>Kmieciu<br>Komentatorzy napisał(a):Na fabrycznym rozmiarze motocykl nie prowadzi się tak pewnie w zakręcie ,
zwłaszcza przy gorszej nawierzchni . Rozmiarówki nie zmieniałem też dla lansu
bo mogłem kupić gsf 600 lub xj 600 i wybrałem yamahę
mimo, iż suzuki fabrycznie miał 110 150
nawet 53 konna xjr400 posiada właśnie 110 150
Widzę zdecydowaną zmianę na plus po zmianie 130 na 150
<br><hr>Yamaha xj600<br>Komentatorzy napisał(a):Masz oponę wyższa o 15 mm i twierdzisz ze motocyklem tym wykręciłeś lepsze czasy? Przecież masz o wiele dłuższe przełożenie, motocykl musi mieć gorsze osiagi i nie wierzę że sie lepiej prowadzi, bo rozumiem że chcesz mi powiedzieć, ze ludzie z Yamahy celowo założyli oponę, która daje gorsze prowadzenie?<br><hr>Tony<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
o 1 mm kolego<br><hr>Yamaha xj600Komentatorzy napisał(a):Wprowadzając przemyślane zmiany można poprawić właściwości jezdne motocykla.
Pamiętać należy oczywiście o proporcjach i szerokości felgi.
W xj600 zmieniłem oponę z 130/70r18 (co daje 91)
Na 150/60 r18 (co daje 90)
oraz oczywiście felgę - na szerszą
Właściwości jezdne tak się poprawiły, że złożenie do przytarcia butem lub podnóżkiem nie jest już ogóle problemem.
<br><hr>Yamaha xj600<br>Komentatorzy napisał(a):Na fabrycznych też nie ma żadnego problemu. Szpilki w podnóżkach starte do 0.
Polecam oponki Pirelli Sport Deamon w fabrycznym rozmiarze - na suchym torze absolutnie 0 uślizgów.<br><hr>Kmieciu<br>Komentatorzy napisał(a):Na fabrycznym rozmiarze motocykl nie prowadzi się tak pewnie w zakręcie ,
zwłaszcza przy gorszej nawierzchni . Rozmiarówki nie zmieniałem też dla lansu
bo mogłem kupić gsf 600 lub xj 600 i wybrałem yamahę
mimo, iż suzuki fabrycznie miał 110 150
nawet 53 konna xjr400 posiada właśnie 110 150
Widzę zdecydowaną zmianę na plus po zmianie 130 na 150
<br><hr>Yamaha xj600<br>Komentatorzy napisał(a):Masz oponę wyższa o 15 mm i twierdzisz ze motocyklem tym wykręciłeś lepsze czasy? Przecież masz o wiele dłuższe przełożenie, motocykl musi mieć gorsze osiagi i nie wierzę że sie lepiej prowadzi, bo rozumiem że chcesz mi powiedzieć, ze ludzie z Yamahy celowo założyli oponę, która daje gorsze prowadzenie?<br><hr>Tony<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości