Zobacz wątek - Rysy na lampie
NAS Analytics TAG

Rysy na lampie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Rysy na lampie

Postprzez JanuszMoto » 1/9/2015, 14:22

Witam, chciałem się spytać czy dałoby się usunąć te rysy na zdjęciu http://iv.pl/images/26588979156487475537.jpg ( rysy po wywrotce przez pierwszego właściciela ). Jeśli jest możliwość naprawy to proszę o propozycję czym to usuwać.
JanuszMoto
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/9/2015, 13:49


Postprzez Maniek600 » 1/9/2015, 15:33

papier scierny od najgrubszego zaczynajac, pozniej pasta polerska. tylko z wyczuciem zeby dziury nie zrobic. licz sie z tym ze scianka bedzie w tym miejscu ciensza i slabsza.
Maniek600
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25/5/2007, 12:48

Postprzez Glenroy » 1/9/2015, 15:49

Maniek600 napisał(a):papier scierny od najgrubszego zaczynajac, pozniej pasta polerska. tylko z wyczuciem zeby dziury nie zrobic. licz sie z tym ze scianka bedzie w tym miejscu ciensza i slabsza.


I że zmieni się geometria lampy, że w miejscu polerowania klosz momentalnie zmatowieje etc. etc.
Takie rysy są za głębokie, żeby cokolwiek sensownie i bezpiecznie można było z tym kloszem zrobić.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez JanuszMoto » 1/9/2015, 17:50

papier scierny od najgrubszego zaczynajac, pozniej pasta polerska. tylko z wyczuciem zeby dziury nie zrobic. licz sie z tym ze scianka bedzie w tym miejscu ciensza i slabsza.


Paste Polerską z jakiejś konkretnej firmy czy obojętnie którą z tych tańszych ?
JanuszMoto
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/9/2015, 13:49

Postprzez hiddendly » 1/9/2015, 18:28

Kup pastę polerską "Farecla" , użyj papierów wodnych oczywiście przed polerowaniem, 400,800,1200,1500,2000 , poleruj na wolnych obrotach i z czuciem aby zbytnio nie zagrzać klosza jeżeli jest z tworzywa, wtedy nie zmatowieje.

Pozdrawiam
hiddendly
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/5/2015, 05:18
Lokalizacja: Poraj k. Częstochowy

Postprzez Glenroy » 1/9/2015, 19:31

hiddendly napisał(a):wtedy nie zmatowieje.


Zmatowieje bo spolerujesz z tworzywa filtr chroniący przed promieniowaniem UV.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez hiddendly » 1/9/2015, 20:16

być może masz racje, akurat swoje lampy samochodowe polerowałem rok temu i są ok, a były "kawa z mlekiem" ;), można też zastosować filtr UV, po polerce, aczkolwiek nie wiem czy jest skuteczne.
hiddendly
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/5/2015, 05:18
Lokalizacja: Poraj k. Częstochowy

Postprzez JanuszMoto » 1/9/2015, 21:15

JanuszMoto
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/9/2015, 13:49

Postprzez hiddendly » 2/9/2015, 21:45

dokładnie ta pasta, do tego dokup jeszcze sobie filtr uv do lamp, aby później zabezpieczyć.
hiddendly
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/5/2015, 05:18
Lokalizacja: Poraj k. Częstochowy



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr