suzuki bandit 400 1991 rok, szarpanie na wysokich obrotach
Posty: 3
• Strona 1 z 1
suzuki bandit 400 1991 rok, szarpanie na wysokich obrotach
witam wszystkich.
od niedawna posiadam Suzuki Bandit 400 i w sumie od samego początku mam problemy na wysokich obrotach. W związku z moim małym doświadczeniem myślałem że jestem ciut przewrażliwiony. Powyżej 10 tysięcy obrotów czuje wyraźne spadki mocy i szarpanie (jak na ciepłym tak i na zimnym silniku), do 100 km/h jeszcze jakoś przyspiesza a powyżej 120 no to kiepsko mu to idzie. no i druga sprawa z obrotami to mam problemy z przygasaniem na zimnym silniku ale po rozgrzaniu to ustaje (tu znalazłem informacje że u banditów to dość powszechne). kolejnym problemem jest spalanie. Kupując go wiedziałem że 5 litrów mu nie starczy ale spalanie do 10 litrów no to chyba jest lekka przesada jak na ten model. Od razu po zakupie go robiłem synchronizacje gaźników i regulację zaworów. i teraz moje pytanie. czy możliwe jest żeby mechanik coś zrobił nie tak jak trzeba? czy przyczyna może leżeć w czym innym jeśli tak to co to może być? widziałem na forach że niektórzy mieli podobny problem ale na niskich obrotach a niestety nie znalazłem nic takiego jak u mnie.
z góry dziękuje za pomoc no i przepraszam jeśli popełniłem jakis błąd z tym wpisem to moja pierwsza styczność z forum, dzięki jeszcze raz i pozdrawiam:)
od niedawna posiadam Suzuki Bandit 400 i w sumie od samego początku mam problemy na wysokich obrotach. W związku z moim małym doświadczeniem myślałem że jestem ciut przewrażliwiony. Powyżej 10 tysięcy obrotów czuje wyraźne spadki mocy i szarpanie (jak na ciepłym tak i na zimnym silniku), do 100 km/h jeszcze jakoś przyspiesza a powyżej 120 no to kiepsko mu to idzie. no i druga sprawa z obrotami to mam problemy z przygasaniem na zimnym silniku ale po rozgrzaniu to ustaje (tu znalazłem informacje że u banditów to dość powszechne). kolejnym problemem jest spalanie. Kupując go wiedziałem że 5 litrów mu nie starczy ale spalanie do 10 litrów no to chyba jest lekka przesada jak na ten model. Od razu po zakupie go robiłem synchronizacje gaźników i regulację zaworów. i teraz moje pytanie. czy możliwe jest żeby mechanik coś zrobił nie tak jak trzeba? czy przyczyna może leżeć w czym innym jeśli tak to co to może być? widziałem na forach że niektórzy mieli podobny problem ale na niskich obrotach a niestety nie znalazłem nic takiego jak u mnie.
z góry dziękuje za pomoc no i przepraszam jeśli popełniłem jakis błąd z tym wpisem to moja pierwsza styczność z forum, dzięki jeszcze raz i pozdrawiam:)
- faillas
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/8/2015, 20:34
Wygląda na mało paliwa. Od baku przez filtr po strojenie gaźnika, wszędzie może być problem. Świece czarne?
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
dzięki za odpowiedź i przepraszam ze dość długo się nie odzywałem.
wykręciłem wszystkie świece. dwie były całkiem całkiem ale następne dwie całe czarne. przeczyściłem je wszystkie i teraz nie czuje takich szarpań. we wrześniu bądź październiku planuje podjechać do mechanika i zrobić synchronizację gaźników jak czas na to pozwoli, wtedy już powinno być wszystko git:)
dzięki jeszcze raz za pomoc.
pozdrawiam
wykręciłem wszystkie świece. dwie były całkiem całkiem ale następne dwie całe czarne. przeczyściłem je wszystkie i teraz nie czuje takich szarpań. we wrześniu bądź październiku planuje podjechać do mechanika i zrobić synchronizację gaźników jak czas na to pozwoli, wtedy już powinno być wszystko git:)
dzięki jeszcze raz za pomoc.
pozdrawiam
- faillas
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/8/2015, 20:34
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości