Zobacz wątek - Problem z V-MAX
NAS Analytics TAG

Problem z V-MAX

Enduro, Cross
_________

Problem z V-MAX

Postprzez prokus » 28/8/2015, 11:51

Witam. Niedawno zostałem właścicielem swojego pierwszego jednośladu. Nie stać mnie na kupno motocykla cross/enduro nawet używanego. Ostatnio pojawiła się okazja i za śmieszne pieniądze kuzyni oddali mi swojego chińskiego crossa (wiem że to badziew bo juz zdążyłem sie o tym przekonać xD). Jest to Loncin o poj 250cc. Stał on dość długo u tych właśnie kuzynów w garażu. Prablem jest w jego V-MAX, a mianowicie na najwyższym (4) biegu rozpędza się do max 50km/h (podałem już zawyżoną wartość). Od taty moich kuzynów wiem że leciał od dwa razy tyle (jezdzi dość długo na motocyklach i raczej wie ile to jest 100km/h). Myślę że problem może być w gaźniku lecz proszę o wasze opinie proszę o wyrozumiałość gdyż dopiero zaczynam swoją przygodę z motocyklami :) [/code]
świeżak
prokus
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28/8/2015, 11:34
Lokalizacja: Ostróda


Postprzez braaaap » 28/8/2015, 11:57

Zadaniu od podstaw czyli sprawdź świece a najlepiej kup nową bo i tak co jakiś czas trzeba zmieniać.Wyczyścić filtr powietrza, gaźnik do czyszczenia i regulacji,
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 28/8/2015, 20:48

podstawowy serwis - swieca, gaźnik, rozrząd o ile silnik w ogóle jeszcze nie nadaje sie do remontu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez prokus » 31/8/2015, 20:57

Dzisiaj wyczyscilismy z kolegą gaźnik i on go regulował. Problem z tym że potrafił zrobić to tylko na półssaniu. Niestety nie zmieniło to praktycznie nic. Filtr powietrza dziś tylko sprężonym powietrzem przedmuchalem. Czy macie jeszcze jakieś podejrzenia? Jutro sprawdzimy świece i wyczyścimy porządnie filtr.
świeżak
prokus
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28/8/2015, 11:34
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez henio12323 » 1/9/2015, 20:19

ciezko powiedziec, costam czysciliscie costam regulowaliscie wiec costam nadal moze byc nie tak. gaźnik musi byc kompletnie czysty drozny i ustawiony - regulacja to nie tylko śrubka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez prokus » 4/9/2015, 21:15

Owy koleszka wyregulowal zawory oraz po raz kolejny gaźnik. V-Max wyraźnie się zwiększył. Lecz pozostał pewien problem: na drugim biegu w około połowie zakresu obrotów silnik przerywa i ma problem aby dalej wkręcić się na obr. Na trzecim biegu również przerwa trwa to tylko chwilę i zaraz wkreca się na wyższe obroty. Na 4 tą chwila trwa jeszcze mniej czasu. Próbowaliśmy regulować (gaźnik) to z 20min lecz z marnym skutkiem. Kolega wspominał coś o powietrzu. Nie dał rady wyregulowac Czy powodem może być filtr ppowietrza, a może z iglica jest coś nie tak? Proszę o rady i sugestie :)
P.S. Dopiero na pełnym ssaniu osiągamy lepsze osiągi, półssanie też jest ok ale bez tych wysokich obr. Zawory: ssący-0.15 wydechowy-0.10. Świeca ok.
świeżak
prokus
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28/8/2015, 11:34
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez henio12323 » 5/9/2015, 19:57

gaźnik nadal do regulacji, porada - oddaj do kogos kto w 20 wyreguluje gaźnik lepiej niz kolega :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr