Zobacz wątek - Honda mtx 80 bardzo sabła.
NAS Analytics TAG

Honda mtx 80 bardzo sabła.

Enduro, Cross
_________

Honda mtx 80 bardzo sabła.

Postprzez Liverpool115 » 27/8/2015, 20:20

Witam dzisiaj zakupiłem hondę mtx 80 wg. Sprzedawcy z 1994r.Wydaje mi się ona bardzo słaba tzn. Na odcinku gdzie wską jechałem 60 to ona ledwo 30 wyciąga moja waga to ok. 45kg .Co może być tego przyczyną? Pali normalnie z delikatnego kopa. Na pierwszym i drugim biegu ma odcinkę na 5k obrotach a na następnych nie wejdzie na większe obroty niż 5,5k.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06


Postprzez braaaap » 27/8/2015, 22:52

1.może masz jakąś blokadę (dyfuzor,gaźnik,moduł,) poczytane i zobacz gdzie ten model był blokowany
2.wyczyścić dobrze gaźnik ,zmienił świece, wyczyścić filtr powietrza
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Liverpool115 » 28/8/2015, 06:54

Widze że świeca jest stara alr nie mam teraz klucza jak brat wstanie to sprawdze świecę.Dzisiaj jechałem nim i gdzieś na 3 jechałem 30km/h a z czwórki się rozpędza możę o 5 km/h.I dzięki za odpowiedź.A ta rurka która idzie od dyfuzora oleju powinna iść do gaźnika czy tam gdzieś do silnika?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez braaaap » 28/8/2015, 07:51

Nie wiem o która rurkę chodzi. Albo Moto tweoje może brać lewe powietrze/olej czy nie kopci ci jakoś bardzo mocno?
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez MJR128 » 28/8/2015, 08:04

Dobrze byłoby zacząć od weryfikacji stanu cylindra i tłoka. Chociażby po przez okno wydechowe.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Liverpool115 » 28/8/2015, 08:50

Dzisiaj ją sprawdzę na dłuższym odcinku ale wydaje mi się że ma blokady jaki powinien mieć v-max po polnej drodze?.Nie nie kopci przy odpalaniu mały dymek a później widać z bliska prawie przeźroczysty dym.Którędy się dolewa płyn chłodniczy? i czy możę to być płyn tami jak leje się do samochodu: Mobiler long life.A do dyfuzora lać normalny olej jak do mieszanki jak np. w wsk?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

v-max

Postprzez Liverpool115 » 28/8/2015, 08:55

Dzisiaj ją sprawdzę na dłuższym odcinku ale wydaje mi się że ma blokady jaki powinien mieć v-max po polnej drodze?.Nie nie kopci przy odpalaniu mały dymek a później widać z bliska prawie przeźroczysty dym.Którędy się dolewa płyn chłodniczy? i czy możę to być płyn tami jak leje się do samochodu: Mobiler long life.A do dyfuzora lać normalny olej jak do mieszanki jak np. w wsk?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez MJR128 » 28/8/2015, 09:00

Radzę zapoznać się z instrukcją obsługi nawet podobnego motocykla.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Liverpool115 » 28/8/2015, 10:41

ok zapoznałem się. v-max 55km/h, gaźnik czyścilem filtr powietrza też na gaźniku nie ma blokad na membranach też.Swiecę wumieniłem tamta jest dobra i ma 3 (nie pamiętam jak to się nazywa).Zmniejszyłem dawkę bo świeca była czarna.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez Liverpool115 » 28/8/2015, 11:46

Sprawidzłem stan tłoka oraz cylindra ; jest dobry kompresja też w porządku.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez braaaap » 28/8/2015, 11:59

Albo może po prostu masz duży luz promieniowy na wale.
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Liverpool115 » 28/8/2015, 12:48

wał jest ok.Jaki powinien być v-max?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez braaaap » 28/8/2015, 12:58

Z 250 km/h to lekko














Sprawdź na danych tech... Skąd my mamy wiedzieć ile wynosi v max twojej maszyny nikt nie ma google w głowie :P
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

blokada

Postprzez Liverpool115 » 28/8/2015, 13:09

Piszą że 90/100/110 km/h przy wadze 60kg.Czytałem o blokadach i pisało że trzeba zapłon pod magnetem przekręcić max. w prawo, czy to zadziała?
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez Liverpool115 » 28/8/2015, 15:55

teraz doszedł problem z gaźnikiem. Pływak się ma trzymiać na jakiejś (igiełce) ale wypada i się cały czas przelewa, została ta (igiełka) przyklejona i teraz nieodpala bo się nie nalewa paliwo.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez henio12323 » 28/8/2015, 20:40

ja miałem mtxa powietrzaka 50tke to on szedł max 55-60 miał moze jakies blokady bo wiecej ni huhu nie wyciskał nawet po remoncie. 80tka powinna juz isc całkiem całkiem.

oddaj komus kto sie zna, tam sie nic nie klei, po załozeniu pokrywy ona jest blokowana..... widze że prędko nie dojdziesz co do czego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 28/8/2015, 21:14

Gaźnik zrobiłem, nie wiem czy to nie jest 50ccm można to jakoś sprawdzić? Tą "igłę" musiałem podkleić ponieaż mi ten pływak wypadał.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez henio12323 » 28/8/2015, 22:59

nie wiem gdzie ci ten pływak mógł wypadac...

tam jest albo przelot igiełki, i potem pokrywka blokuje, żeby sie nie wysuwała albo zakładasz i jakas srubką dokrecasz igiełke.

nic wypadac nie moze

jak sprawdzic ? zdjąc cylinder i pomierzyć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Liverpool115 » 29/8/2015, 05:49

Czytałem że da aię spraqdzić za pomocą gaźnika tzn. 50ccm 12mm-16mm 80ccm 18mm i więcej.
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Postprzez Liverpool115 » 29/8/2015, 05:50

Wydaje mi się że to przez moduł, blokuje obrot(6k) jaki moduł będzie pasował do tego moto? Bo trudno jest odblokować.
Ostatnio edytowano 29/8/2015, 21:38 przez Liverpool115, łącznie edytowano 1 raz
Liverpool115
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27/8/2015, 20:06

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr