Zobacz wątek - Drugi cross
NAS Analytics TAG

Drugi cross

Enduro, Cross
_________

Drugi cross

Postprzez brownstonee » 26/8/2015, 16:49

Na jesień zamierzam sprzedać swojego pierwszego crossa Kawasaki KX 80. Wstępnie rozglądam się za czymś większym i stąd moje do osób bardziej doświadczonych. Na oku mam KTMa SX, Suzuki RM oraz Yamahę YZ. Jakie są wasze doświadczenia z tymi sprzętami? Uzywam crossow zgodnie z ich przeznaczeniem, a więc do jazdy po torach.
Dodatkowo chciałabym poznać wasze zdanie na temat pojemności silnika. 125cc będzie dobre, czy powinnam raczej inwestować w coś większego?
i will win a world motocross title, it's just a matter of time
brownstonee
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3/4/2015, 12:46
Lokalizacja: Głogów


Postprzez henio12323 » 27/8/2015, 12:16

generalnie wszystko jedno co wybierzesz czy ktma yamahe czy suzi, wszystko to motocykle tej samej klasy, podobnej jakosci, utrzymanie kosztuje praktycznier tyle samo, tak samo sie praktycznie psują. kwestia tylko aby kupic sztuka w odpowiednim stanie technicznym i umiejętnie moto serwisować. wtedy sie nie bedzie psuło samo z siebie na pewno, a jak juz to szansa że cos sie samo zepsuje jest malutka.


wg mnie i wielu klasa 125 2T/ 250 4T to praktycznie max co jest potrzebne na polskie tory, na wieksze motocykle trzeba miec juz duzo doswiadczenia, a dla dziewczyny raczej nigdy wieksza pojemnosc sie nie przyda - nie mamy torów z długimi prostymi żeby pałować małe pojemnosci do odcinki, a duze moto bardziej męczy a nie o to chodzi.

kwestia tylko czy taka 125 nie bedzie za wysoka/ za bardzo męcząca/ za cięzka, bo jednak jest wieksza i ciezsza i mocniejsza od 80tki. tutaj sama musiała bys ocenić, moze jakiś znajomy da sie przejechać setą i bedzie łatwiej ocenić.

bo też wiem że sporo nizszych dziewczyn zostaje przy 80tkach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez brownstonee » 27/8/2015, 15:29

@henio, dziękuję za odpowiedź. Zmieniam crossa głównie dlatego, że większość osób mówi mi, że jestem na 80tkę za wysoka (170 cm), więc spróbuję na setce.
i will win a world motocross title, it's just a matter of time
brownstonee
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3/4/2015, 12:46
Lokalizacja: Głogów

Postprzez henio12323 » 28/8/2015, 20:53

170 to tak hmm przejsciowo, 80tka na duzych kołach bedzie okej, moze troszke za wysoka bedziesz ale to mocno nie przeszkadza. z kolei 125tka nie bedzie jakos za niska, ale na pewno bedzie wyzsza - przez co w trudniejszej sytuacji np podparcie sie nogą w koleinie skonczy sie glebą prędzej bo szybciej ci tej nogi zabraknie :D

wiec musiała bys sie przysiąść. no i taka seta to juz praktycznie bedzie słuzyła długie lata bo wiecej nie trzeba do nauki tak na prawde.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr