Zobacz wątek - Student z Krakowa poszukuje pracy

Student z Krakowa poszukuje pracy

Dam pracę, szukam pracy - ogłoszenia rekrutacyjne
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff

Student z Krakowa poszukuje pracy

Postprzez Kamool » 21/8/2015, 15:47

Witam!

Jestem studentem drugiego roku Mechaniki i Budowy Maszyn na AGH. Poszukuję dorywczej pracy w czasie studiów aby dorobić sobie na paliwko i torowe klamoty.
Od małego sam wszystko robię przy swoich motocyklach - motorynka - więcej dłubania niż jazdy, Yamaha DT50, TZR50 (5-krotne rozpołowienie silnika), Aprilia RS125 do której przy kupnie dostałem silnik i zawieszenie rozłożone w pudle - przy tych motocyklach nic mi nie było straszne. Następnie przyszedł czas na Hondę Hornet i teraz CBR600RR. W tych maszynach nie miałem jeszcze potrzeby zaglądać do silnika, ale pracowałem przy łożyskach kół, główki ramy, klockach hamulcowych, płynach eksploatacyjnych i tego typu "zewnętrznych" rzeczach.
Dodatkowo mój dziadek prowadzi warsztat w którym naprawia pojazdy powypadkowe i często coś z nim "podłubię".
Ponadto znam się na podstawowej obsłudze programów Adobe Photoshop oraz Illustrator. Hondę CBR miałem szlifa na prawą stronę w związku z czym musiałem na podstawie lewej strony dorobić sobie naklejki na odmalowane plastiki. Posiadam własny bardzo wydajny komputer do obsługi tych programów.

Uważam, że najbardziej odpowiednią byłaby dla mnie praca w branży motoryzacyjnej - w sklepie, warsztacie, ponieważ na tym się najlepiej znam, aczkolwiek nie boję się zajęć z którymi nigdy nie miałem styczności.

Odnośnie godzin pracy nie mogę podać żadnych konkretów, ponieważ wszystko się okaże gdy zobaczę plan zajęć na nadchodzący semestr, jednakże chciałbym mieć możliwość w doborze godzin w które mogę pracować (wiadomo, jak to na studiach czasami trzeba się więcej pouczyć)

Kontakt do mnie:
najlepiej w temacie lub przez wiadomość na forum,