zx10r 2006 szarpanie
Posty: 3
• Strona 1 z 1
zx10r 2006 szarpanie
Witam.
Mam w swojej kawie następujący problem ze sprzęgłem. Otóż podczas podczas zmiany biegów kiedy tylko chwile za długo przytrzymam sprzęgło a obroty nie są idealnie zgrane to po puszczeniu sprzęgła czuje na klamce sprzęgła i motocyklu szarpnięcie jakby dopiero po chwili sprzęgło zaczęło ciągnąć. Rozbierałem kosz sprzęgłowy już w sumie klika razy i na pierwszy rzut oka wydaję się wszystko ok. Dodam jeszcze że po rozebraniu wszystkiego i złożeniu od nowa często przez kilkanaście kilometrów jest wszystko wporządku i szarpnięcie nie występuje. Wymieniłem element zwany PUSH ROD na nowy bo gdzieś tam na amerykańskim forum wyczytałem że mógł być skrzywiony delikatnie i skokowo pracować.. jednak to nie pomogło. Zastanawia mnie czy to czasem coś antyhopping się nie wysypuje. Może ktoś miał podobny problem i będzie w stanie naprowadzić na rozwiązanie. Dodam że napęd jest nowy, gumy zabieraka w tylnym kole są nowe. W obecnej sytuacji najlepiej wychodzi zmiana biegów w górę bez sprzęgła wtedy wszystko gładko chodzi jednak to szarpanie wnerwia mocno kiedy jednak musisz użyc sprzęgła a nie do końca zgrają się obroty.
Mam w swojej kawie następujący problem ze sprzęgłem. Otóż podczas podczas zmiany biegów kiedy tylko chwile za długo przytrzymam sprzęgło a obroty nie są idealnie zgrane to po puszczeniu sprzęgła czuje na klamce sprzęgła i motocyklu szarpnięcie jakby dopiero po chwili sprzęgło zaczęło ciągnąć. Rozbierałem kosz sprzęgłowy już w sumie klika razy i na pierwszy rzut oka wydaję się wszystko ok. Dodam jeszcze że po rozebraniu wszystkiego i złożeniu od nowa często przez kilkanaście kilometrów jest wszystko wporządku i szarpnięcie nie występuje. Wymieniłem element zwany PUSH ROD na nowy bo gdzieś tam na amerykańskim forum wyczytałem że mógł być skrzywiony delikatnie i skokowo pracować.. jednak to nie pomogło. Zastanawia mnie czy to czasem coś antyhopping się nie wysypuje. Może ktoś miał podobny problem i będzie w stanie naprowadzić na rozwiązanie. Dodam że napęd jest nowy, gumy zabieraka w tylnym kole są nowe. W obecnej sytuacji najlepiej wychodzi zmiana biegów w górę bez sprzęgła wtedy wszystko gładko chodzi jednak to szarpanie wnerwia mocno kiedy jednak musisz użyc sprzęgła a nie do końca zgrają się obroty.
- Fenriz666
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 8/7/2010, 20:10
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości