Pierwszy CROSS/ENDURO
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Źle mnie musiałes zrozumieć Ktm exc 125 i ma 120 motogodzin. Dziękuję. Będę szukać jakiś najbliższych sklepów. Dalej nie wiem co wziąść ;/ Znalazłem jeszcze kilka super ofert w Czechach i takiego jednego pięknego exc 250 4t w Polsce.
Kupuje chyba 250 4t jak jest taka oszczędność
Tylko czy ogarnę XD Lepiej kupić 250 exc 4t rocznik 08/09 rocznik czy lepiej 125 exc 2t 11/13 rocznik? Ale 250 drogie części. A jak myślicie na czym jest większa frajda z jazdy? Na 125 2t czy 250 4t?
http://olx.pl/oferta/ktm-exc-250-r-2008 ... bidnt.html
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/51018 ... C-2009.php
http://olx.pl/oferta/ktm-exc-exc-250f-2 ... baMyp.html
http://olx.pl/oferta/ktm-250-excf-zarej ... aVZLw.html
Tutaj są takie trzy 125 2t nad którymi się tak solidnie zastanawiałem:
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/52015 ... xc-125.php
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/51080 ... xc-125.php
Kupuje chyba 250 4t jak jest taka oszczędność

http://olx.pl/oferta/ktm-exc-250-r-2008 ... bidnt.html
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/51018 ... C-2009.php
http://olx.pl/oferta/ktm-exc-exc-250f-2 ... baMyp.html
http://olx.pl/oferta/ktm-250-excf-zarej ... aVZLw.html
Tutaj są takie trzy 125 2t nad którymi się tak solidnie zastanawiałem:
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/52015 ... xc-125.php
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/51080 ... xc-125.php
- McPre
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 16/8/2015, 17:59
Miałem 125 2t, mam 250 4t.
Frajda jest na tym i na tym, ale jednak 4t jest wygodniejsze, jak nie zbijesz czasem biegu to jedziesz dalej a nie zamulasz, w 2t tak naprawdę żeby gonić czterosuwy musisz trzymać na obrotach, przewidzieć jaki bieg potrzebny żeby gdzieś wjechać, wyjść energicznie z zakrętu...
Seta fajnie uczy techniki ale tu gdzie mieszkam to las przypomina tor, ostre spadki, zakręty, koleiny i fale wyrobione przez timberjacki, w takich warunkach bardziej mi odpowiada czterosuw.
Frajda jest na tym i na tym, ale jednak 4t jest wygodniejsze, jak nie zbijesz czasem biegu to jedziesz dalej a nie zamulasz, w 2t tak naprawdę żeby gonić czterosuwy musisz trzymać na obrotach, przewidzieć jaki bieg potrzebny żeby gdzieś wjechać, wyjść energicznie z zakrętu...
Seta fajnie uczy techniki ale tu gdzie mieszkam to las przypomina tor, ostre spadki, zakręty, koleiny i fale wyrobione przez timberjacki, w takich warunkach bardziej mi odpowiada czterosuw.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
tutaj i tutaj frajda jest, tylko inaczej sie sprzety zachowują. ale na zawodach jadą w jednej klasie bo to porównywalne motocykle.
czesci do 4T drogie, a w 2T trzeba częsciej wymieniac. wiec na jedno wychodzi
podsyłać aukcji nie musisz, i tak bez sensu nawet oglądać - to nic nie zmieni. takich motocykli nie da sie ocenic po fotkach
czesci do 4T drogie, a w 2T trzeba częsciej wymieniac. wiec na jedno wychodzi
podsyłać aukcji nie musisz, i tak bez sensu nawet oglądać - to nic nie zmieni. takich motocykli nie da sie ocenic po fotkach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 24
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości