Ustawienie rozrzÄ…du husaberg co i jak?
Posty: 50
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Firma obecnego tlaka to asso-werke z tego co się dowiadywalem to jest to oryginalny tłok.Cylinder mam na nicasilu i będzie szedł do tulejowania gościu u którego to będę robić mówił że jest możliwość usunięcia tych rys z tloka i do robienia pierścieni ale wtedy będzie mniejszy tlok.Drugą opcja która mi zaproponował to do robienie tłoka oraz pierścieni.Gdy pytalem się o jakość tych tłoków twierdził że są dobrej jakości .Co o tym sadzicie? Może ktoś zamawiał takie tłoki?
Cena za tłok lub za regenerację tłoka to +/-200zl lepiej wykonać nowy tłok u tego pana czy lepiej dołożyć 400zl i kupić wossnera?
Cena za tłok lub za regenerację tłoka to +/-200zl lepiej wykonać nowy tłok u tego pana czy lepiej dołożyć 400zl i kupić wossnera?
Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
- Lokalizacja: Zielona Góra
Ale po co chcesz tulejować ten cylinder?
Ty chyba mylisz pojęcia. Jakie dorabianie pierścieni, tłoka ? To jest motocykl wyczynowy, a nie chińska pierdziawka.
Z twoim mega oszczędnym podejściem nie wróżę świetlanej przyszłości temu silnikowi.
Ty chyba mylisz pojęcia. Jakie dorabianie pierścieni, tłoka ? To jest motocykl wyczynowy, a nie chińska pierdziawka.
Z twoim mega oszczędnym podejściem nie wróżę świetlanej przyszłości temu silnikowi.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Jeśli sądzisz że tuleja będzie sprawować się jak nicasil to jesteś w dużym błędzie.
Zabijesz ten motor i nie będzie latać jak teraz, pomijając grzanie się.
Zabijesz ten motor i nie będzie latać jak teraz, pomijając grzanie się.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
Wszystko zależy od tego jak dobrze tuleja została wykonana.
Jeśli zrobi ją ktoś na odpiernicz to nie ma się czego dziwić, że będą problemy.
Jeśli zrobi ją ktoś na odpiernicz to nie ma się czego dziwić, że będą problemy.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Ja się zajmuję tym osobiście.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Miałem w 125 sx tuleje, może faktycznie była na odpiernicz co nie zmienia faktu że u mnie nikt nie był zadowolony z tulejki w cylindrze.
Motor był słaby, zawór wydechowy trzeba było piłować żeby pasował a grzał się tragicznie.
Motor był słaby, zawór wydechowy trzeba było piłować żeby pasował a grzał się tragicznie.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
Jak sam mówisz były zrobione na odpiernicz. Stąd biorą się złe opinie ogólnie o tulejach. A tuleja tulei nie równa.
Tutaj wrzuciłem ostatnio kilka zdjęć tulei wykonanych słabo. Inni użytkownicy też pokazali popisy niektórych firm np:
http://motox.home.pl/forum/viewtopic.ph ... &start=168
http://motox.home.pl/forum/viewtopic.ph ... 29bf17e27f
Także jeśli podajecie opinie o tulei to nie zapominajcie nadmienić gdzie była wykonywana.
Tutaj wrzuciłem ostatnio kilka zdjęć tulei wykonanych słabo. Inni użytkownicy też pokazali popisy niektórych firm np:
http://motox.home.pl/forum/viewtopic.ph ... &start=168
http://motox.home.pl/forum/viewtopic.ph ... 29bf17e27f
Także jeśli podajecie opinie o tulei to nie zapominajcie nadmienić gdzie była wykonywana.
Ostatnio edytowano 12/8/2015, 17:17 przez MJR128, łącznie edytowano 1 raz
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Tej pojemności 320 zł
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
braaaap napisał(a):Teoretycznie nicasilu szybciej się nagrzewa i dlaczego sadzisz że aż tak straci moc?
Miałem sprzęt na nicasilu i widzę tu same zalety. Sam zrobiłem ponad 7 000km i po zdjęciu wydechu wciąż widać było ślady po honowaniu.
A co do grzania to plus, bo szybciej uzyskuje temp roboczą ale i szybko spada. Jak kiedyś wjechałem na hałdy temperatura wzrosła mi może w dwie minuty, ale po zjechaniu i szybkiej prostej jeździe spadała w oczach.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Panowie wracając do tematu korbowodu .Znalazłem gościa który ma na sprzedaż wał wraz z korba po regeneracji tyle że jest on od 600.Orientuje się ktoś czy są to inne wały/korbowody? Pomiędzy 600a 501?
Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
- Lokalizacja: Zielona Góra
poszukaj katalogów z częsciami oryginalnymi, partzilla.com np, i zobacz cyz są te same numery częsci, jak są to pasuje
jak nie to róznie bywa ale raczej inne

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Panowie dziś rozpolowilem silnik (w końcu) i pokazalem wał dwóm "mechanikom " twierdzą że wał jest w super stanie a to że jazdzi po bokach jest tak fabrycznie.. .
prosił bym o waszą opinię
Link :
https://youtu.be/3rpkmxXvqog


Link :
https://youtu.be/3rpkmxXvqog
Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
- Lokalizacja: Zielona Góra
film prywatny, na boki moze miec luz, pisałem juz, aby góra dół nie miał. daj komus do pomiarów to sie przekonasz w jakim jest stanie
wszystko jest do zmierzenia, czy ma bicie, i jaki ma luz korba
wszystko jest do zmierzenia, czy ma bicie, i jaki ma luz korba
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ok bo gdzieś wyczytalem że dopuszczalny luz to 0,5mm ale nie wiem jak jest tzn czy te 0,5mm liczy się :
1.gdy korbowód przesuniemy w jedną stronę i liczy się ta przerwa która została
2.czy liczy siÄ™ po 2-uch stronach ?tzn czy te 0,5 dzielimy na 2strony i mamy 0,25mm na jednÄ… przerwÄ™ czy te 0,5 mnozywy razy dwa i mamy po 0,5 na przerwÄ™? :-\
Chciał bym dodać że nie ma tych podkładek jak np jest w WSK.
1.gdy korbowód przesuniemy w jedną stronę i liczy się ta przerwa która została
2.czy liczy siÄ™ po 2-uch stronach ?tzn czy te 0,5 dzielimy na 2strony i mamy 0,25mm na jednÄ… przerwÄ™ czy te 0,5 mnozywy razy dwa i mamy po 0,5 na przerwÄ™? :-\
Chciał bym dodać że nie ma tych podkładek jak np jest w WSK.
Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
- Lokalizacja: Zielona Góra
ale zrozum bo juz pisze to po raz któryś że luz na boki, czyli suwanie lewo prawo nie ma znaczenia i nawet w nowym fabrycznym wale masz taki luz.
nie moze miec góra dół. stawiasz czujnik zegarowym w ustawiasz korbe tak jakby w jednej pozycji potem ją "wyciągasz" w drugą, czujnik wszystko pokaże, rózne motocykle maja rózny dopuszczalny luz, wiem że dla mojego ktma nic nie było o tym w serwisówce ale do japonczyków podają te dane, poszukaj u siebie w serwisówce.
nie moze miec góra dół. stawiasz czujnik zegarowym w ustawiasz korbe tak jakby w jednej pozycji potem ją "wyciągasz" w drugą, czujnik wszystko pokaże, rózne motocykle maja rózny dopuszczalny luz, wiem że dla mojego ktma nic nie było o tym w serwisówce ale do japonczyków podają te dane, poszukaj u siebie w serwisówce.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 50
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość