Zobacz wątek - R6 02 blokujący się rollgaz na skręconej kierownicy

Reklama

NAS Analytics TAG

R6 02 blokujący się rollgaz na skręconej kierownicy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

R6 02 blokujący się rollgaz na skręconej kierownicy

Postprzez Cz3j3n » 5/8/2015, 19:12

Witam zakupiłem R6 z 2002r. wszystko ładnie pięknie ale strasznie zirytowała mnie jedna rzecz, mianowicie motocyk posiadał potężny luz na manetce 8-10 mm . Zabrałem się za lokalizacje magicznej śrubki i pięknie wyregulowałem rollgaz na prostej kierownicy wszystko ładnie pięknie, aż tu nagle chcąc sprawdzić coś jeszcze już motocykl był z zablokowaną kierownicą w lewo. Odpalam dodaje lekko gazu na tej zblokowanej kierownicy a tu wskazówka obrotomierza na 7 tysi i ani drgnie, myślę sobie za mocno dokręciłem magiczną śrubkę, prostuję kierownice wszystko działa jak powinno skręcam max w prawo wszystko gra, myślę sobie wyreguluje rollgaz na skręconej kierownicy w lewo i tak uczyniłem wszystko na skręconej ok ale jak już ją wyprostowałem albo skręciłem w prawo to tragedia z początku eseju. Zauważyłem że zaraz przy wyjściu linki odciągającej tez jest taka jakby wkręcana śrubka ale jest ona już na maxa wkręcona. Ogólnie strasznie przy skręcie w lewo naprężają się wszystkie przewody, a jeszcze jedno pytanie przewody od rollgazu powinny biec przed przewodami hydraulicznymi hamulca patrząc na licznik ??

Pozdrawiam
Cz3j3n
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 5/8/2015, 18:57
Lokalizacja: Kraśnik


Re: R6 02 blokujący się rollgaz na skręconej kierownicy

Postprzez SpeedyGonzales » 6/8/2015, 18:53

Cz3j3n napisał(a):Ogólnie strasznie przy skręcie w lewo naprężają się wszystkie przewody, a jeszcze jedno pytanie przewody od rollgazu

Bingo!
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Cz3j3n » 6/8/2015, 20:45

Super budująca odpowiedz, dziękuje. Niestety jest to mój pierwszy motocykl i jeszcze nie pozjadałem wszystkich rozumów, myślę, że to kwesta czasu. Coś można zrobić z długością ? Fabryczne przewody a tak by mogły uprzykrzać życie?
Cz3j3n
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 5/8/2015, 18:57
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez Walenty » 6/8/2015, 23:31

Jakbyś miał przed nią rometa kadeta to blokująca się linka nie byłaby takim wyzwaniem.

Czy nie możesz puścić tej linki tak, żeby miała luz?
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3599
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Cz3j3n » 7/8/2015, 19:20

Właśnie rozkręciłem całą manetkę i puściłem kable inna stroną, maja teraz duży luz lecz problem nie zginą nadal przy wyregulowaniu manetki na prostej kierownicy i skręceniu w lewo rollgaz zaczyna się blokować. Czy od strony silnika jest też jakaś regulacja naciągu powrotnego ?? albo coś w tym stylu ?
Cz3j3n
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 5/8/2015, 18:57
Lokalizacja: Kraśnik



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr