Zobacz wątek - HONDA CBF 500 z Anglii

HONDA CBF 500 z Anglii

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, rosiboj, lagiboy, Landryss25, kravec, andy7, Boshi, Black-Ghost

HONDA CBF 500 z Anglii

Postprzez Dominik :D » 28/7/2015, 23:03

Witam , chcę kupić Hondę CBF 500 , postanowiłem że po 125ccm to będzie dobry wybór :) mam już upatrzoną sztukę , tylko jeden mały problem :( , otóż jest ona sprowadzona z Anglii :/ ma 45 tyś km ( przeliczyłem bo licznik w milach ), z poprawek to ; tylna tarcza + klocki , opony i uszczelniacze przedniego zawieszenia, cena moto to 5000 tyś ( do targowania ) więc chciałem ją kupić , ale nie wiem jak z zarejestrowaniem , co trzeba zrobić ? hania ma żółtą tablicę rejestracyjną a sprzedawca pokazał mi tylko papiery z info o moto (wszystko po angielsku) . Orientuje się ktoś jak to jest z zarejestrowaniem go w PL ? Ile to kosztuje i czy warto ? Czy mogą byś jakieś problemy odnośnie zarejestrowania go w PL ? I czy trzeba zmieniać przednią lampę ? :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Dominik :D
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/2/2015, 23:56


Postprzez ChaoticBiker » 6/8/2015, 04:31

Cene targuj, takie motocykle w pelni sprawne stoja w okolicach £1000-£1200.
Niech pokaze ostatnie certyfikaty MOT zeby uwiarygodnic przebieg, bo cos malo (a raczej mlode to to nie jest sadzac z ceny) . Oczywiscie licz sie z tym, ze bedzie bardziej sfatygowane niz motocykl europejski - w sensie moze wystepowac wiecej rdzy i slady odmalowywania - jest to norma jesli rama byla malowana / podmalowywana ale niech Cie to nie zniecheca.

Zolta tablica to norma, mozesz na PW podac troszke danych jak numer dokumentu V5 i tablice rejestracyjna to bedzie mozna dosc duzo sprawdzic - praktycznie cala historie motocykla.

Jakie papiery Ci pokazal? Cale V5 ma na siebie? (taka duza kartka czerwona formatu A4 - to jest brytyjski dowod rejestracyjny)

Przerejestrowanie proste jest - jesli ma byc w pelni legalnie to musisz zmienic lub zmodyfikowac lampe (zmienic klosz i odblysnik). Bajki o nalepkach niech pozostana bajkami, to jest rozwiazanie tymczasowe do podrozowania po europie, zadna szanujaca sie stacja diagnostyczna nie pusci przegladu motocykla z brytyjska lampa.

Poza tym - robisz przeglad (specjalny, pierwszy przeglad motocykla sprowadzonego) koszt chyba 112PLN,
, potem do urzedu jest to chyba VAT-25, czyli zaplacic podatek od zwolnienia z podatku jakies 160pln :)
oplaty zlomowej nie ma
oczywiscie V5 musisz miec przetlumaczone na polski przez tlumacza przysieglego,
i musisz miec umowe kupna-sprzedazy (wystarczy po Polsku)
no i potem normalna procedura, pozostale dokumenty to koszt jakichs 100 pln calosc.


Czy sie oplaca? Zalezy ile jest do zrobienia. Wiadomo, ze zawsze bardziej sie oplaca przeprowadzic do UK i tutaj zarobic i kupic sobie motocykl.

Chyba tyle, choc pewnie o czyms zapomnialem.
Avatar użytkownika
ChaoticBiker
Stary Wyjadacz
 
Posty: 706
Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
Lokalizacja: Edinburgh



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr