Cwana blokada mocy
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Cwana blokada mocy
Witajcie. Nie mogłem nigdzie tego znaleźć na tym forum więc założyłem nowy temat. Nie dawno zdałem kat. A2 ale nie za bardzo odpowiadają mi motocykle o pojemności i mocy na kat. A2 , dlatego chciałbym kupić coś większego a dokładnie Suzuki GSR 600 z 2006+ roku. Wiem że istnieją blokady na moc, ale słyszałem także o blokadzie którą można sterować z guzika, i przełączać między pełną mocą a 35kw (47km) . Nie pytam ogólnie o ogranicznik tylko o ogranicznik do którego przycisk chowa się w pewnym miejscu , no i po zatrzymaniu przez policję można sobie szybko zmienić . Czy ktoś wie jak nazywa się owy ogranicznik mocy? z góry Dzięki
- Pajak22
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 27/7/2015, 10:17
- Lokalizacja: Łuków LLU
Nie jestem pewien, jak to sie nazywa - byc moze oszustwo, falszerstwo, jazda pojazdem bez wymaganych uprawnien albo jazda pojazdem niedopuszczonym do ruchu.
Do tego dojdzie takie fajne cos, jak "regres u ubezpieczyciela".
Innymi slowy - to bardzo zly pomysl.
Poza tym, Suzuki GSR 600 ma 72kW, wiec jest niezdlawialne pod A2.
Do tego dojdzie takie fajne cos, jak "regres u ubezpieczyciela".
Innymi slowy - to bardzo zly pomysl.
Poza tym, Suzuki GSR 600 ma 72kW, wiec jest niezdlawialne pod A2.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Choćbyś tego GSRa zablokował na stałe to i tak nie możesz na tym jeździć. Chodzi Ci prawdopodobnie o coś na mapach wtrysków albo ciul wie. Ale GSR choćby był zablokowany do 5 koni mechanicznych to i tak nie może nim jeździć osoba z kategorią A2. I wiem że Ci koledzy pewnie mówią różne rzeczy, ale przeczytaj ustawę, czym się możesz poruszać mając tą kategorię, bo napewno nie GSR'em 600 z 2006 roku.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Co do motocykli to wiem że Ścigacz miał artykuł, ale oni tam kilka na krzyż wypisali... bodajże 5-10?
Tutaj masz listę motocykli która zostaję w miarę regularnie uzupełniana.
http://www.dft.gov.uk/motorcycle-test-vehicle-list/
http://a2bikes.co.uk/browse
A takie blokady o który piszesz są nielegalne i można je zakupić od nieoficjalnych sprzedawców/handlarzy...
Tutaj masz listę motocykli która zostaję w miarę regularnie uzupełniana.
http://www.dft.gov.uk/motorcycle-test-vehicle-list/
http://a2bikes.co.uk/browse
A takie blokady o który piszesz są nielegalne i można je zakupić od nieoficjalnych sprzedawców/handlarzy...
- Ajss
- Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 4/5/2015, 15:38
Ja rozumiem wasze poruszenie, i tak dalej ale pytałem tylko o nazwę konkretnej blokady na przycisk. Może niektóre są i nie legalne ale mimo wszystko chciałbym założyć. O tej blokadzie nie dowiedziałem się od kolegów którzy mogliby mnie podpuścić a od instruktora jazdy który kiedyś się z tym spotkał i oznajmił że coś takiego istnieje. Ale wracając do tematu , nie piszcie czy to jest legalne czy nie, czy jest to fałszerstwo dokumentów czy danie komuś w łapę , takie rzeczy są oczywiste dla każdego i nie na temat. Rozumiem też że chcecie mnie ostrzec , spoko ale chciałbym się konkretnie dowiedzieć jak nazywa się ta blokada.
a co do GSRki , już się oczytałem na ten temat w sumie to cały czas coś przeglądam i jest możliwa do zblokowania tak aby można było jeździć na A2 bo nie wliczają masy motocykla tylko moc w km oraz wartość ciągu , na tej stronce którą podał Ajss , można zobaczyć motocykle które można przerobić na 47km czy też 35kw i jest tam GSRka właśnie taka jaką sobie upodobałem. Standardowo ma 88km , Restrictor recuired czyli własnie ta blokada. Z resztą w przypadku zatrzymania mnie przez patrol, nie są w stanie stwierdzić czy motocykl spełnia wymagania na kat. A2 , gdyż kierują na stację diagnostyczną. Podejrzewam że dostałbym świstek zamiast dowodu rejestracyjnego , że mam wykonać ponownie przegląd w terminie 7 dni. Ale gdyby tak się stało to było by po makale bo na stacji sobie wszystko załatwię. Kiedyś miałem taki przypadek z samochodem, jechałem na neonach pod autem , i właśnie tak było dostałem kwitek że mam zrobić przegląd jeszcze raz. Tego samego dnia pojechałem , wstąpiłem po 0.7kę dwa dni potem miałem dowód z powrotem a na neonkach smigam dalej
https://www.youtube.com/watch?v=YjLMOy5t52k (otwórz link)[/url]
a co do GSRki , już się oczytałem na ten temat w sumie to cały czas coś przeglądam i jest możliwa do zblokowania tak aby można było jeździć na A2 bo nie wliczają masy motocykla tylko moc w km oraz wartość ciągu , na tej stronce którą podał Ajss , można zobaczyć motocykle które można przerobić na 47km czy też 35kw i jest tam GSRka właśnie taka jaką sobie upodobałem. Standardowo ma 88km , Restrictor recuired czyli własnie ta blokada. Z resztą w przypadku zatrzymania mnie przez patrol, nie są w stanie stwierdzić czy motocykl spełnia wymagania na kat. A2 , gdyż kierują na stację diagnostyczną. Podejrzewam że dostałbym świstek zamiast dowodu rejestracyjnego , że mam wykonać ponownie przegląd w terminie 7 dni. Ale gdyby tak się stało to było by po makale bo na stacji sobie wszystko załatwię. Kiedyś miałem taki przypadek z samochodem, jechałem na neonach pod autem , i właśnie tak było dostałem kwitek że mam zrobić przegląd jeszcze raz. Tego samego dnia pojechałem , wstąpiłem po 0.7kę dwa dni potem miałem dowód z powrotem a na neonkach smigam dalej
https://www.youtube.com/watch?v=YjLMOy5t52k (otwórz link)[/url]
- Pajak22
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 27/7/2015, 10:17
- Lokalizacja: Łuków LLU
Ten typ blokady zaklada sie w skuterach z silnikiem dwutaktowych, zamiast wylacznika czesto mozesz stosowac n.p. sterowanie klamka hamulca - po odpaleniu musisz wbic przy pomocy hamulca "kod" ktore deaktywuje limiter.
Wyglada to mniej wiecej tak:
http://www.ebay.de/itm/BREMSHEBELCODE-D ... 1217057775
Zasada dzialania jest prosta - ustawiasz maksymalne obroty, tym samym maksymalna moc.
W motocyklach czterotaktowych stosuje sie blokady, ktorych nie da sie w ten prosty sposob usunac. Wynika to z paru rzeczy, m.i. z tego ze sterowanie silnikiem czterotaktowym jest ciut bardziej skomplikowane niz dwutaktem.
Mimo wszystko: Policja w trakcie kontroli sprawdza tylko papiery, jak zrobisz wypadek i bedzie podejrzenie ze jechales bez homologacji, to eksperci zadbaja zeby dobrac ci sie do czterech liter. rownie dobrze mozesz zalozyc blokade, zarejestrowac moto, wydlubac blokade - konsekwencje beda dokladnie takie same.
Wyglada to mniej wiecej tak:
http://www.ebay.de/itm/BREMSHEBELCODE-D ... 1217057775
Zasada dzialania jest prosta - ustawiasz maksymalne obroty, tym samym maksymalna moc.
W motocyklach czterotaktowych stosuje sie blokady, ktorych nie da sie w ten prosty sposob usunac. Wynika to z paru rzeczy, m.i. z tego ze sterowanie silnikiem czterotaktowym jest ciut bardziej skomplikowane niz dwutaktem.
Mimo wszystko: Policja w trakcie kontroli sprawdza tylko papiery, jak zrobisz wypadek i bedzie podejrzenie ze jechales bez homologacji, to eksperci zadbaja zeby dobrac ci sie do czterech liter. rownie dobrze mozesz zalozyc blokade, zarejestrowac moto, wydlubac blokade - konsekwencje beda dokladnie takie same.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Fugu napisał(a):Ten typ blokady zaklada sie w skuterach z silnikiem dwutaktowych, zamiast wylacznika czesto mozesz stosowac n.p. sterowanie klamka hamulca - po odpaleniu musisz wbic przy pomocy hamulca "kod" ktore deaktywuje limiter.
Wyglada to mniej wiecej tak:
http://www.ebay.de/itm/BREMSHEBELCODE-D ... 1217057775
Zasada dzialania jest prosta - ustawiasz maksymalne obroty, tym samym maksymalna moc.
W motocyklach czterotaktowych stosuje sie blokady, ktorych nie da sie w ten prosty sposob usunac. Wynika to z paru rzeczy, m.i. z tego ze sterowanie silnikiem czterotaktowym jest ciut bardziej skomplikowane niz dwutaktem.
Mimo wszystko: Policja w trakcie kontroli sprawdza tylko papiery, jak zrobisz wypadek i bedzie podejrzenie ze jechales bez homologacji, to eksperci zadbaja zeby dobrac ci sie do czterech liter. rownie dobrze mozesz zalozyc blokade, zarejestrowac moto, wydlubac blokade - konsekwencje beda dokladnie takie same.
Dzięki o to mi właśnie chodziło , wreszcie ktoś kto rozumie temat
- Pajak22
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 27/7/2015, 10:17
- Lokalizacja: Łuków LLU
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle na kategorie A2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości