Zobacz wątek - Yamaha R6 Nie pracuje jeden cylinder

Yamaha R6 Nie pracuje jeden cylinder

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Yamaha R6 Nie pracuje jeden cylinder

Postprzez mozambiko » 26/7/2015, 18:01

Witam. Posiadam yamaha R6 z 2002 r przebieg to 58000 Tyś. Motocykl użytkowałem prze 3 lata i nie było z nim żadnych problemów. Mianowicie w Tym roku został odpalony po zimie i jeden cylinder nie pracuje w ogóle, czasem ma nie równe obroty ale tak to pali bez żadnego problemu. Dodam że na chwile obecną trzeba dolewać co jakiś czas oleju. Na dwóch kolankach zauważyłem lekkie wypociny i są cały czas mokre natomiast pozostałe dwa są zupełnie suche. Orientuje się ktoś co może być przyczyną takiej usterki. Jeżeli Taki temat juz był na forum to przepraszam ale naprawdę chcę się dowiedzieć co dolega mojemu moto.
mozambiko
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21/12/2013, 14:08


Postprzez SpeedyGonzales » 26/7/2015, 20:46

Wygląda mi to na usterkę mechaniczną (np zawory, cylinder) ale pierw powinieneś sprawdzić iskrę i paliwo bo może to być prozaiczna przyczyna.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez mozambiko » 26/7/2015, 21:55

Załóżmy najgorsze że to jakaś grubsza usterka mechaniczna, duże sa koszta naprawy takiego moto ?? Np wymiana cylinda tłoka czy też zaworów ??
mozambiko
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21/12/2013, 14:08

Postprzez Glenroy » 26/7/2015, 22:44

mozambiko napisał(a):Załóżmy najgorsze że to jakaś grubsza usterka mechaniczna, duże sa koszta naprawy takiego moto ?? Np wymiana cylinda tłoka czy też zaworów ??


W rzędówkach wymienia się całą głowicę, nie pojedyncze cylindry :). Może zapiekły się pierścienie, może coś innego, koszta generalnego remontu to kilka tysięcy PLN, obróbka głowicy, nowe tłoki, pierścienie, zawory, do tego trzeba doliczyć robotę, sama góra może w 2.000 się zamknie ;).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez piotrp » 27/7/2015, 08:01

Kolego uaktywniła ci sie choroba tego motocykla zapewne:) A dokładnie śmierć kliniczna pęknięta tuleja :) :lol: :lol: 8) 8) 8)
piotrp
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 27/11/2011, 10:53
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mozambiko » 27/7/2015, 17:04

Jeszce mogę dodać że na dwóch kolankach, a na jednym szczególnie widać unoszący się biały dym i chrakterystyczny zapach jak by paliwa bądź oleju :p
mozambiko
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21/12/2013, 14:08



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr