Kawasaki Ninja 250R Najlepsze części eksploatacyjne.
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kawasaki Ninja 250R Najlepsze części eksploatacyjne.
Posiadam Kawasaki Ninja 250R 2008 rok. Moto jest trochÄ™ zmodyfikowane. Posiada zmieniony wydech na sportowy.
Nie długo muszę wymienić:
1) olej silnikowy, myślę o zakupie MOTUL 300V 10W40
2) filtr oleju, myślę o zakupie oryginalnego kawasaki: http://allegro.pl/oryginalny-filtr-oleju-do-kawasaki-ninja-250-lodz-i5564746599.html (otwórz link) lub sportowego K&N 401 KN-401 http://allegro.pl/filtr-oleju-hiflo-kn-401-kn-401-czarny-gdansk-i5491031958.html (otwórz link)
3) filtr powietrza, myślę o zakupie oryginalnego kawasaki lub sportowego K&N.
4) opona tył, myślę o zakupie Michelin Pilot Street Radial w oryginalnym rozmiarze 130/70 R17 http://allegro.pl/michelin-pilot-street-radial-130-70-17-tzr-rs-tyl-i5566266492.html (otwórz link)
Motocyklem jeżdżę zazwyczaj sportowo, nie ukrywam, że chodzi mi o osiągi Co sądzicie o tych zakupach? Mile widziane opinie i sugestie
Nie długo muszę wymienić:
1) olej silnikowy, myślę o zakupie MOTUL 300V 10W40
2) filtr oleju, myślę o zakupie oryginalnego kawasaki: http://allegro.pl/oryginalny-filtr-oleju-do-kawasaki-ninja-250-lodz-i5564746599.html (otwórz link) lub sportowego K&N 401 KN-401 http://allegro.pl/filtr-oleju-hiflo-kn-401-kn-401-czarny-gdansk-i5491031958.html (otwórz link)
3) filtr powietrza, myślę o zakupie oryginalnego kawasaki lub sportowego K&N.
4) opona tył, myślę o zakupie Michelin Pilot Street Radial w oryginalnym rozmiarze 130/70 R17 http://allegro.pl/michelin-pilot-street-radial-130-70-17-tzr-rs-tyl-i5566266492.html (otwórz link)
Motocyklem jeżdżę zazwyczaj sportowo, nie ukrywam, że chodzi mi o osiągi Co sądzicie o tych zakupach? Mile widziane opinie i sugestie

-
WRP - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 3/8/2013, 18:45
1. Lej olej zalecany, lepkość to jedno bo jakość też się musi zgadzać.
2. Nie wchodziłem w linki ale sportowy filtr oleju? Może jeszcze magnetyzery na powietrze i paliwo (widziałeś kiedyś żeby magnes je przyciągał?) naklejka Pionieer znaczek ///M Power w armata zamiast wydechu? Każdy markowy filtr będzie dobry, poza tym jak ktoś może się o tym wypowiedzieć jeśli nie ma stanowiska badawczego, na upartego można sprawdzić ilość materiału filtracyjnego ale jak mówiłem: każde markowe jest ok.
3. Tu jak chcesz, K&N to znana marka ale jeśli myślisz że "zyskasz kuca" to muszę Cię sprowadzić na ziemię, filtr jest projektowany pod silnik i w serii nie odczujesz zmian, po modyfikacjach lepszy filtr da kilka procent mniejszych oporów ssania ale czy tu warte pieniędzy przemyśl sam.
4. Niech ktoś się wypowie bo miałem same Bridgestone, Sava, Pirelli a i pierw Stomila huehue.
2. Nie wchodziłem w linki ale sportowy filtr oleju? Może jeszcze magnetyzery na powietrze i paliwo (widziałeś kiedyś żeby magnes je przyciągał?) naklejka Pionieer znaczek ///M Power w armata zamiast wydechu? Każdy markowy filtr będzie dobry, poza tym jak ktoś może się o tym wypowiedzieć jeśli nie ma stanowiska badawczego, na upartego można sprawdzić ilość materiału filtracyjnego ale jak mówiłem: każde markowe jest ok.
3. Tu jak chcesz, K&N to znana marka ale jeśli myślisz że "zyskasz kuca" to muszę Cię sprowadzić na ziemię, filtr jest projektowany pod silnik i w serii nie odczujesz zmian, po modyfikacjach lepszy filtr da kilka procent mniejszych oporów ssania ale czy tu warte pieniędzy przemyśl sam.
4. Niech ktoś się wypowie bo miałem same Bridgestone, Sava, Pirelli a i pierw Stomila huehue.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości