Zobacz wÄ…tek - Suzuki RM 125 dla 16 latka ?
NAS Analytics TAG

Suzuki RM 125 dla 16 latka ?

Enduro, Cross
_________

Suzuki RM 125 dla 16 latka ?

Postprzez Traucer99 » 24/7/2015, 16:16

Witam mam 16 lat i szukam czegoś do cross/Enduro.Pisałem już tu kiedyś czy nada się dla mnie dt i powiedzieliście ze tak . Wczoraj jeździłem kolegi DT ( tylko tak po podwórku ) no i jeździ mi się zajebiscie . Moje pytanie jest takie :
1. Czy RM 125 nada siÄ™ do nauki jazdy ?
2.Czy dam radę w ogóle na RM ?
3. Czy znajdÄ™ RM z papierami ?
4.W jakich cenach szukać RM ?
5.Jak to się będzie spisywało w coss/enduro ?
6. czy w RM remonty robi siÄ™ tak jak w DT czy bardziej tak jak w fullach co roku ?
7.Jak ze spalaniem w dt 125 a RM 125 ?


dziękuje bardzo za wszystkie odpowiedzi :)
Traucer99
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 21/6/2015, 18:28


Postprzez dawko00 » 24/7/2015, 17:14

1. Tak
2. Zależy...
3. Nie
4. Tyle ile masz kasy
5. Co to jest cross/enduro?
6. RM to cross, więc jak chcesz robić remonty jak w dt? I raczej nie co roku a z 3 razy w roku :D Robiąc po 100+++ mth co dla mnie to bez problemu.
7. RM na pewno pali więcej, ale nikt Ci nie powie ile.
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec


Postprzez Traucer99 » 24/7/2015, 17:21

A jak kosztowny jest remont ?

Co to jest "Cross/Enduro ? To teren pod który nie można zaliczyć ani Cross ani Enduro , takie coś po środku...
Traucer99
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 21/6/2015, 18:28

Postprzez dawko00 » 24/7/2015, 18:23

Codziennie się czegoś nowego dowiaduje :) Coś pomiędzy torem a cięzkim terenem - tor w cięzkim terenie ^^ No chyba że chodzi ci o typowe cross country :)

Remonty no kosztowne, sprawdź sobie ceny tłoków, korbowodów, uszczelek, łożysk, napędów, wałów ewentualnie. W takiej crossówce tłok max 40 mth co 2 tłoki średnio korba, a reszta rzeczy to trzeba kontrolować stan.
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez Traucer99 » 24/7/2015, 18:44

dawko00 napisał(a):Codziennie się czegoś nowego dowiaduje :) Coś pomiędzy torem a cięzkim terenem - tor w cięzkim terenie ^^ No chyba że chodzi ci o typowe cross country :)

Remonty no kosztowne, sprawdź sobie ceny tłoków, korbowodów, uszczelek, łożysk, napędów, wałów ewentualnie. W takiej crossówce tłok max 40 mth co 2 tłoki średnio korba, a reszta rzeczy to trzeba kontrolować stan.

Oj tam :) To jednak wypada wziÄ…c DT :( a jak z remontami w dt ?
Traucer99
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 21/6/2015, 18:28

Postprzez dawko00 » 24/7/2015, 18:56

Możesz jeszcze patrzeć exc/wr ale nie wiem ile masz kasy. Dt to spoko moto, remonty sporo rzadziej jak w rm, z 150 mth tłok, ale najlepiej po prostu co sezon zajrzeć i wszystko wtedy wiesz :)
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez punk891 » 25/7/2015, 11:14

RM nie będzie dobrym moto do nauki. Małe crossy nie mają zbyt przyjemnej charakterystyki, żeby dało się nimi sprawnie jeździć gdziekolwiek indziej niż na torze. Jak to Twoje pierwsze moto, to bierz dt i na nic innego nie patrz. Rm'ka będzie znacznie więcej paliła, zrobisz w niej ze cztery remonty zanim zrobiłbyś jeden w dt, no i w lesie będzie się mocno męczyła ze względu na krótkie przełożenia.
KTM EXC 125
punk891
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 11/9/2011, 10:46
Lokalizacja: Słupsk



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê