Kawasaki kx 250 jako enduro
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kawasaki kx 250 jako enduro
Witam!
Zaczne od tego że na dniach mogę stać się posiadaczem kawy kx 250 2t z 01r. I wiem że grzechem jest jeździć fullem jako enduro no ale .interesuje mnie to jak jest z tymi remontami z jazda rekreacyjną? Jakieś podjazdy itp? Jak naprzykład taki dwupak zda egzamin przy jakiś dłuższych przejażdżkach? Oraz teraz najważniejsze pytanie do posiadaczy fullów na ile jazdy starcza pełny bak ? Czy konieczna będzie za każdym większym wyjazdem bańka paliwa w plecaku ?

Zaczne od tego że na dniach mogę stać się posiadaczem kawy kx 250 2t z 01r. I wiem że grzechem jest jeździć fullem jako enduro no ale .interesuje mnie to jak jest z tymi remontami z jazda rekreacyjną? Jakieś podjazdy itp? Jak naprzykład taki dwupak zda egzamin przy jakiś dłuższych przejażdżkach? Oraz teraz najważniejsze pytanie do posiadaczy fullów na ile jazdy starcza pełny bak ? Czy konieczna będzie za każdym większym wyjazdem bańka paliwa w plecaku ?

Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
- Lokalizacja: Zielona Góra
Wyjaśnij co to jest full, bo ja nie znam takiego motocykla. Pomyliłeś forum?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Coś takiego nie istnieje, przynajmniej ja o czymś takim nie słyszałem.
Ostatnio edytowano 24/7/2015, 21:18 przez MJR128, łącznie edytowano 1 raz
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Braaaap nie kłóć się, istnieje cross, full cross nie istnieje to tak jakby mówić full człowiek i człowiek znajdź różnicę. Bak starcza różnie, w sumie to raz mi się zdarzyło że mi baku brakło, w 250 co jakieś 60 godzin jazdy tłok do wymiany, na torze jeździsz intensywnie ale krótko w lesie dłużej stąd częściej trzeba tłoka zmieniać. Cross jest zbyt narwany do lasu tym bardziej w pojemności 250.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Ajajaj jacy wszyscy siÄ™ na tym forum zrobili kÄ…sliwi....
Kris dzięki za sensowną odpowiedź...czyli co rozumiem że taką ćwiartka nie można sobie popyrkac po lasku? Chodzi mi o to czy na niskich obrotach jadąc powoli może go zalewać lub inne tego typu rzeczy? Koleś od którego mam kupować kx stwierdził że powolna jazda dobija się korbowód .czy coś w tym jest?
Kris dzięki za sensowną odpowiedź...czyli co rozumiem że taką ćwiartka nie można sobie popyrkac po lasku? Chodzi mi o to czy na niskich obrotach jadąc powoli może go zalewać lub inne tego typu rzeczy? Koleś od którego mam kupować kx stwierdził że powolna jazda dobija się korbowód .czy coś w tym jest?
Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
- Lokalizacja: Zielona Góra
Jeśli wszystko w motorze jest jak należy nie powinno go zalewać. Tak jazda na niskich obrotach szkodzi na korbowód, ale na wysokich szkodzi tłokowi xd
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
żeby kxa upalac w enduro trzeba zastosować sporo zmian, przestroić nastawy gaźnika minimum, dociązyc czymś koło magnesowe, wydech też nie pomaga też bo jest przystosowany do wysokich obrotów. jednym słowem dla mnie bez sens, bo jest sporo fabrycznych enduraków, a za koszt przeróbki sensownej plus zakup maszyny wyjdzie tyle samo a moze i wiecej niz jakies enduro
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zeby miec swiatła musisz wsadzic dodatkowe cewki które by zrobiły prąd, regulator napiecia który prąd wyprostuje i ustabilizuje na około 12V. cewek nie upchniesz dodatkowych musisz cały stator wiekszy wrzucic z cewkami prądkowymi, tam od razu automatycznie koło magnesowe jest wieksze - wiec i cięzsze.
dociaza sie w celu zwiekszenia momentu obrotowego, teraz z dołu takie moto nie ma za duzo, przeskok techniczny nad przeszkodą i moze motocykl zdławić, albo wkręcic za wysoko na obroty i wyrzucic spod tyłka. majac wiekszy moment mozesz z niskich obrotów technicznie poderwać przednie koło w górę, nie tracąc za duzo przyczepnosci.
przemysl jeszcze raz sprawe czy jest sens dokłądać. po nawet przerobieniu silnika pod enduro, co "domowymi" sposobami bedzie i tak pewnie takim pół środkiem, to nadal masz kiepskie zawieszenie chociazby...
dociaza sie w celu zwiekszenia momentu obrotowego, teraz z dołu takie moto nie ma za duzo, przeskok techniczny nad przeszkodą i moze motocykl zdławić, albo wkręcic za wysoko na obroty i wyrzucic spod tyłka. majac wiekszy moment mozesz z niskich obrotów technicznie poderwać przednie koło w górę, nie tracąc za duzo przyczepnosci.
przemysl jeszcze raz sprawe czy jest sens dokłądać. po nawet przerobieniu silnika pod enduro, co "domowymi" sposobami bedzie i tak pewnie takim pół środkiem, to nadal masz kiepskie zawieszenie chociazby...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Henio dzięki za wyczerpującą odpowiedź.Bo generalnie mam propozycję wymiana na takowa kawę i chciał bym znów 2t aczkolwiek boje się tych tłoków i ogólnie serwisowania fakt faktem że większość czynności typu remont silnika dał bym samemu radę wykonać.I tak powiem szczerze że chyba zaryzykuje i się zdecyduje 

Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
- Lokalizacja: Zielona Góra
i tak najwieksza cena serwisu to cena częsci a nie robocizny. crossówka w terenie bedzie szybko sie sypała... chociaz husaberg to i tak padaka wiec moze i na jedno wyjdzie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Po co Ty w ogóle się o cokolwiek pytasz w tym temacie?
Mimo, że każdy odradza crossówki do enduro to i tak zrobisz po swojemu.
Mimo, że każdy odradza crossówki do enduro to i tak zrobisz po swojemu.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości