[Aktualności] Honda pracuje nad rewolucyjnym dwusuwem!
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Aktualności] Honda pracuje nad rewolucyjnym dwusuwem
Dyskusja na temat: Honda pracuje nad rewolucyjnym dwusuwem!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda pracuje nad rewolucyjnym dwusuwem!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda pracuje nad rewolucyjnym dwusuwem!
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no wlasnie ja tez mialem silniki 2T i 4T i w sumie do zabawy 2T najlepsze sa. Najlepsze sa stare scigacze i torowki 500cc w 2T ktore na track dayach objezdzaja typow na wspolczesnych litrach. No i wymysly takie jak Suzuki GT750 czy Kawasaki H1 z lat 70tych... widzialem tez H1R na zywo na torze iiiii ..... nie da sie tego opisac. Podobne wrazenie robi juz chyba tylko wspolczesny H2R.<br><hr>ChaoticBiker
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakiego 2T miałeś? WSK? Przyrównaj silniki 2T i 4T z tych samych lat, np junaka i TS350, pojemność ta sama, różnica w mocy nie do opisania. Zalety silników 2T, to duża moc przy małej masie, prostota konstrukcji, szybka reakcja na gaz, 2T lubią obroty. U mnie wujek tez uważa że 4T to bóg, bo przyrównuje dzisiejsze 125 do starej WSK, nie biorąc pod uwagę przepaści technologicznej.<br><hr>rafik54321Komentatorzy napisał(a):Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
2t ma dużo większą moc i zajefajny sposób oddawania mocy (rezonans) ;DKomentatorzy napisał(a):Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg<br>
Współczesna honda cbr 125 (prędkość max 120km/h) ma dużo mniej mocy niż honda nsr 125 (prędkość max 160km/h).
Ogromna różnica <br><hr>PingUuu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja doskonale zdaję sobie sprawę z zalet silników dwusuwowych jednak wiem też że mają minusy.Komentatorzy napisał(a):Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg<br>Komentatorzy napisał(a):Jakiego 2T miałeś? WSK? Przyrównaj silniki 2T i 4T z tych samych lat, np junaka i TS350, pojemność ta sama, różnica w mocy nie do opisania. Zalety silników 2T, to duża moc przy małej masie, prostota konstrukcji, szybka reakcja na gaz, 2T lubią obroty. U mnie wujek tez uważa że 4T to bóg, bo przyrównuje dzisiejsze 125 do starej WSK, nie biorąc pod uwagę przepaści technologicznej.<br><hr>rafik54321<br>
Co do twojego pytania to miałem crossa yamaha 250 2t. A jeśli chodzi o ogół motocykli to porównując te dwie konstrukcje silników to jednak bardziej wolę mieć te kilka KM mniej z tej samej pojemności ale za to mieć silnik elastyczny, oddający moc w sposób możliwy do okiełznania, tani w zakupie, NIEZAWODNY, oszczędny, tańszy w naprawie, z przyjemnym pomrukiem niż skaczącego do gardła szczeniaczka którym jest 2T.
Chodzi mi o jazdę motocyklem na co dzień bo jeśli komuś rzeczywiście zależy na maksymalizacji mocy w górnym zakresie obrotów w celu lepszej zabawy na torze to pewnie i tak wybierze 2T które będzie przez tydzień naprawiał a przez weekend jeździł.<br><hr>popeg
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przyjrzyjcie się dokładnie jak bardzo skomplikowany jest sposób zmiany ruchu posuwisto zwrotnego (tłok) na obrotowy (wal) , nie bardzo widzę sens tego zabiegu. <br><hr>blasterpl
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawe jak by w takich konstrukcjach sprawdzał się diesel 2T
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=ectMm0vyhik" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=ectMm0vyhik</a>
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=BbDY3GwjrO0" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=BbDY3GwjrO0</a>
Nie mylić z normalnymi dieslami 4T bo diesel 2T jest o wiele mniejszy zrywniejszy i mocniejszy.<br><hr>FZS 1000
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=ectMm0vyhik" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=ectMm0vyhik</a>
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=BbDY3GwjrO0" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=BbDY3GwjrO0</a>
Nie mylić z normalnymi dieslami 4T bo diesel 2T jest o wiele mniejszy zrywniejszy i mocniejszy.<br><hr>FZS 1000
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Diesel z natury musi być bardziej masywny a zatem cięższy więc do moto to średni pomysł. Pomijam już że elektryki stoją już za drzwiami więc odgrzewanie kotletów w postaci dwusuwów jest moim zdaniem wyłącznie sztuką dla sztuki.
- Wertyder
- Świeżak
- Posty: 133
- Dołączył(a): 28/6/2015, 09:22
- Lokalizacja: Podhale
WSK-a jest na czterosuwie <br><hr>DuDuKomentatorzy napisał(a):Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg<br>Komentatorzy napisał(a):Jakiego 2T miałeś? WSK? Przyrównaj silniki 2T i 4T z tych samych lat, np junaka i TS350, pojemność ta sama, różnica w mocy nie do opisania. Zalety silników 2T, to duża moc przy małej masie, prostota konstrukcji, szybka reakcja na gaz, 2T lubią obroty. U mnie wujek tez uważa że 4T to bóg, bo przyrównuje dzisiejsze 125 do starej WSK, nie biorąc pod uwagę przepaści technologicznej.<br><hr>rafik54321<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czo?<br><hr>włochaczKomentatorzy napisał(a):Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg<br>Komentatorzy napisał(a):Jakiego 2T miałeś? WSK? Przyrównaj silniki 2T i 4T z tych samych lat, np junaka i TS350, pojemność ta sama, różnica w mocy nie do opisania. Zalety silników 2T, to duża moc przy małej masie, prostota konstrukcji, szybka reakcja na gaz, 2T lubią obroty. U mnie wujek tez uważa że 4T to bóg, bo przyrównuje dzisiejsze 125 do starej WSK, nie biorąc pod uwagę przepaści technologicznej.<br><hr>rafik54321<br>Komentatorzy napisał(a):WSK-a jest na czterosuwie <br><hr>DuDu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie zla bzdrura jezdze ktm 300 2 t mialem 450 4t koszt samego tloka w 2 t to 500 w 4t to 1000 jak kleknie 4t to od 4 do 5 tys nie twoje w zaleznosci czy strzeli i uwali glowice w 2 t praktycznie nie mozliwe zatarcie koszt calkowitego remontu 2 tys takze nie wiesz o czym mowisz jesli chodzi o koszty jezdze caly rok i kosztuje mnie to paliwo i 2,3 tloki mniejsze zuzycie lancucha i hamulcow bo lzejszy od 4 t jedyne co wiecej to pali z 30 % wiecej od 4 t oleju tyle samo idzie do mieszanki co bys wymiej nial w 4 t ja jak swoj utopie w wodzie - strumieniu to ja wyleje i nic sie nie stanie w 4t koniec remoncik powiem ze jezdze enduro nie szose<br><hr>enduro77Komentatorzy napisał(a):Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg<br>Komentatorzy napisał(a):Jakiego 2T miałeś? WSK? Przyrównaj silniki 2T i 4T z tych samych lat, np junaka i TS350, pojemność ta sama, różnica w mocy nie do opisania. Zalety silników 2T, to duża moc przy małej masie, prostota konstrukcji, szybka reakcja na gaz, 2T lubią obroty. U mnie wujek tez uważa że 4T to bóg, bo przyrównuje dzisiejsze 125 do starej WSK, nie biorąc pod uwagę przepaści technologicznej.<br><hr>rafik54321<br>Komentatorzy napisał(a):Ja doskonale zdaję sobie sprawę z zalet silników dwusuwowych jednak wiem też że mają minusy.
Co do twojego pytania to miałem crossa yamaha 250 2t. A jeśli chodzi o ogół motocykli to porównując te dwie konstrukcje silników to jednak bardziej wolę mieć te kilka KM mniej z tej samej pojemności ale za to mieć silnik elastyczny, oddający moc w sposób możliwy do okiełznania, tani w zakupie, NIEZAWODNY, oszczędny, tańszy w naprawie, z przyjemnym pomrukiem niż skaczącego do gardła szczeniaczka którym jest 2T.
Chodzi mi o jazdę motocyklem na co dzień bo jeśli komuś rzeczywiście zależy na maksymalizacji mocy w górnym zakresie obrotów w celu lepszej zabawy na torze to pewnie i tak wybierze 2T które będzie przez tydzień naprawiał a przez weekend jeździł.<br><hr>popeg<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie można porównywać WYCZYNOWEGO 2T do "miejskiego 4T. BO jeśli porównamy wyczynowe 2T do wyczynowego 4T to większość się zgodzi - koszty eksploatacji są mniejsze w 2T, na przykład remont silnika, <br><hr>MajorKomentatorzy napisał(a):Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg<br>Komentatorzy napisał(a):Jakiego 2T miałeś? WSK? Przyrównaj silniki 2T i 4T z tych samych lat, np junaka i TS350, pojemność ta sama, różnica w mocy nie do opisania. Zalety silników 2T, to duża moc przy małej masie, prostota konstrukcji, szybka reakcja na gaz, 2T lubią obroty. U mnie wujek tez uważa że 4T to bóg, bo przyrównuje dzisiejsze 125 do starej WSK, nie biorąc pod uwagę przepaści technologicznej.<br><hr>rafik54321<br>Komentatorzy napisał(a):Ja doskonale zdaję sobie sprawę z zalet silników dwusuwowych jednak wiem też że mają minusy.
Co do twojego pytania to miałem crossa yamaha 250 2t. A jeśli chodzi o ogół motocykli to porównując te dwie konstrukcje silników to jednak bardziej wolę mieć te kilka KM mniej z tej samej pojemności ale za to mieć silnik elastyczny, oddający moc w sposób możliwy do okiełznania, tani w zakupie, NIEZAWODNY, oszczędny, tańszy w naprawie, z przyjemnym pomrukiem niż skaczącego do gardła szczeniaczka którym jest 2T.
Chodzi mi o jazdę motocyklem na co dzień bo jeśli komuś rzeczywiście zależy na maksymalizacji mocy w górnym zakresie obrotów w celu lepszej zabawy na torze to pewnie i tak wybierze 2T które będzie przez tydzień naprawiał a przez weekend jeździł.<br><hr>popeg<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jebnąłeś jak łysy grzywką o kant kuli <br><hr>123Komentatorzy napisał(a):Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg<br>Komentatorzy napisał(a):Jakiego 2T miałeś? WSK? Przyrównaj silniki 2T i 4T z tych samych lat, np junaka i TS350, pojemność ta sama, różnica w mocy nie do opisania. Zalety silników 2T, to duża moc przy małej masie, prostota konstrukcji, szybka reakcja na gaz, 2T lubią obroty. U mnie wujek tez uważa że 4T to bóg, bo przyrównuje dzisiejsze 125 do starej WSK, nie biorąc pod uwagę przepaści technologicznej.<br><hr>rafik54321<br>Komentatorzy napisał(a):WSK-a jest na czterosuwie <br><hr>DuDu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Staryyyy... Dobrze że mnie uświadomiłeś... Muszę szybko sprawdzić skuter sąsiada, moją kosę spalinową i iść do laryngologa... <br><hr>PiEnKomentatorzy napisał(a):Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg<br>Komentatorzy napisał(a):Jakiego 2T miałeś? WSK? Przyrównaj silniki 2T i 4T z tych samych lat, np junaka i TS350, pojemność ta sama, różnica w mocy nie do opisania. Zalety silników 2T, to duża moc przy małej masie, prostota konstrukcji, szybka reakcja na gaz, 2T lubią obroty. U mnie wujek tez uważa że 4T to bóg, bo przyrównuje dzisiejsze 125 do starej WSK, nie biorąc pod uwagę przepaści technologicznej.<br><hr>rafik54321<br>Komentatorzy napisał(a):WSK-a jest na czterosuwie <br><hr>DuDu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widać, że jesteś dzieciak co siedzi w 50. 2t ma fajny sposób oddawania mocy? 125 w 2t mają do 7000 rpm od 1 do 6 koni! To nie jedzie, dużo pali, jest awaryjne i ma absurdalnie niską moc przez ponad połowę obrotów. Nigdy tych obsranych 2t.<br><hr>lelKomentatorzy napisał(a):Niby dlaczego dwupaki to najlepsze silniki na świecie bo nie rozumiem?
Miałem motocykle 2 i 4t i nie wiem czy mogę się z tym zdaniem zgodzić.<br><hr>popeg<br>Komentatorzy napisał(a):2t ma dużo większą moc i zajefajny sposób oddawania mocy (rezonans) ;D
Współczesna honda cbr 125 (prędkość max 120km/h) ma dużo mniej mocy niż honda nsr 125 (prędkość max 160km/h).
Ogromna różnica <br><hr>PingUuu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No i super - aż mi się marzy by znów powstało V4 w 2takcie:)
Raz jeden w życiu miałem okazje przejechać się taką 500 i szczerze mówiąc do dziś mi się morda śmieje na same wspomnienia.
Pomyślcie - konstrukcja sprzed 30 lat niczym nie ustępowała dzisiejszym litrowym 4t pod względem przyśpieszeń.
Ehhh księgowi i ekolodzy zabijają to co piękne i wściekłe DD<br><hr>dawid756
Raz jeden w życiu miałem okazje przejechać się taką 500 i szczerze mówiąc do dziś mi się morda śmieje na same wspomnienia.
Pomyślcie - konstrukcja sprzed 30 lat niczym nie ustępowała dzisiejszym litrowym 4t pod względem przyśpieszeń.
Ehhh księgowi i ekolodzy zabijają to co piękne i wściekłe DD<br><hr>dawid756
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zmienna geometria przestrzeni pod tłokiem by ładunek (powietrze) pod koniec ruchu do DMP lub/i przy otwarciu kanału wlotowego miało dużo wyższe ciśnienie niż ładunek znajdujący się jeszcze w komorze spalania. Dzięki temu zabiegowi silnik powinien móc przyjąć więcej mieszanki podczas suwu, a także wyeliminowanie nacisku tłoka na ściany cylindra by zminimalizować jego tarcie oraz zużycie.<br><hr>MateużKomentatorzy napisał(a):Przyjrzyjcie się dokładnie jak bardzo skomplikowany jest sposób zmiany ruchu posuwisto zwrotnego (tłok) na obrotowy (wal) , nie bardzo widzę sens tego zabiegu. <br><hr>blasterpl<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości