Zobacz wątek - PROBLEM Z ODPALANIEM KTM 250 SX-F NA CIEPŁYM SILNIKU
NAS Analytics TAG

PROBLEM Z ODPALANIEM KTM 250 SX-F NA CIEPŁYM SILNIKU

Enduro, Cross
_________

PROBLEM Z ODPALANIEM KTM 250 SX-F NA CIEPŁYM SILNIKU

Postprzez LEJU22 » 17/7/2015, 07:45

WITAM.MAM TAKI PROBLEM.MAM KTM SXF 250 Z 2006R JAK CROSS JEST ZIMNY TO PALI OD STRZAŁA,A JAK SIĘ ROZGRZEJE,TO JEST PROBLEM Z ODPALENIEM.WYMIENIŁEM WAŁEK ROZRZĄDU SSĄCY ,BO NA KRZYWCE BYŁ WYTARTY,USTAWIŁEM ZAWORY,WYREGULOWANY GAŹNIK,WYMIENIONY STATOR I KOŁO MAGNESOWE,I NADAL TO SAMO.PROSZĘ O POMOC.
LEJU22
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/7/2015, 07:00
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki


Postprzez kris514 » 17/7/2015, 08:52

Proszę nie krzycz. W jaki sposób regulowałeś gaźnik? Kiedy był robiony remont? Wytarty wałek sam z siebie się nie robi, musiał mieć niewystarczające smarowanie... Rozrząd dobrze ustawiony?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez LEJU22 » 17/7/2015, 14:55

Sorka.Kupiłem go jakiś miesiąc temu,i okazało się że gaśnie.tłoka nie robiłem bo ten koleś mówił że niedawno wymieniał korbę,ale tłoka nie bo był w dobrym stanie.Rozrząd wymieniłem,ustawiony jest podobno dobrze,tak mówił mechanik.był wytarty wałek i dźwigienka nad nim.
LEJU22
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/7/2015, 07:00
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez kris514 » 17/7/2015, 15:22

Nigdy nie wierz sprzedawcy :D możliwe że to objawy kończącego się tłoka.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez LEJU22 » 17/7/2015, 18:55

Właśnie jutro się za to zabieramy.Czy coś jeszcze mogło się tam stać??
LEJU22
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/7/2015, 07:00
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 17/7/2015, 19:13

skoro zapłon dobry, gaźnik i rozrząd ( w tym luzy zaworowe) są sprawdzone to w zasadzie innych opcji nie ma. oczywiscie o ile są rzeczywiscie dobrze posprawdzane :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez LEJU22 » 18/7/2015, 08:33

Wielkie dzięki walczymy z tłokiem.
LEJU22
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/7/2015, 07:00
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez LEJU22 » 20/7/2015, 12:36

Witam ponownie.Okazało się że do wymiany jest tłok i cylinder,ciśnienie na tłoku niecałe 8 bar,a na dodatek na nowym wałku rozrządu są widoczne ślady jak by nie było smarowania,co tam trzeba zrobić???
LEJU22
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/7/2015, 07:00
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 22/7/2015, 21:22

posprawdzac wszystko zgodnie z serwisowka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez LEJU22 » 31/7/2015, 14:00

A i jeszcze jedno,okazało się że jak silnik się rozgrzeje to zawór ssący się nie domyka,na zimnym jest ok.trzeba zawory wymieniać,czy można coś podocierać?
LEJU22
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/7/2015, 07:00
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez henio12323 » 31/7/2015, 19:22

a czemu ma sie nie domykać ? prędzej takie cos sie dzieje jak jest zła regulacja luzów zaworowych. sam z siebie po rozgrzaniu nie moze sie od tak nie domykać. chyba spręzyn nie masz :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr