Zobacz wątek - <i>[relacje]</i> Multistrada Tour 2015 - na torze, w...
NAS Analytics TAG

[relacje] Multistrada Tour 2015 - na torze, w...

Komentarze użytkowników
_________

[relacje] Multistrada Tour 2015 - na torze, w...

Postprzez Ścigacz » 15/7/2015, 21:34

Dyskusja na temat: Multistrada Tour 2015 - na torze, w trasie, w terenie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Multistrada Tour 2015 - na torze, w trasie, w terenie
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 15/7/2015, 21:35

Miałem okazję dłużej pojeździć Multistradą i moje wrażenie jest takie, że rzeczywistość wygląda inaczej niż wyobrażają sobie to Włosi. Ten motor jest kiepski na każdym z wymienionych przez autora pól. Jazda tym na torze to dorabianie lotnych teorii do brudnych gaci, na drodze nerwowa i na dłuzszych dystansach niewygodna, w terenie równie dobrze poradzi sobie każdy inny motocykl sportowy. I do tego ta cena :/<br><hr>I22
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/7/2015, 12:34

Komentatorzy napisał(a):Miałem okazję dłużej pojeździć Multistradą i moje wrażenie jest takie, że rzeczywistość wygląda inaczej niż wyobrażają sobie to Włosi. Ten motor jest kiepski na każdym z wymienionych przez autora pól. Jazda tym na torze to dorabianie lotnych teorii do brudnych gaci, na drodze nerwowa i na dłuzszych dystansach niewygodna, w terenie równie dobrze poradzi sobie każdy inny motocykl sportowy. I do tego ta cena :/<br><hr>I22<br>
multistrada 4 razy z rzedu zwyciężyła w pakes peak z tego co pamiętam , jest dużo wygodniejsza na dłuższych dystansach niż r1 ,na torze jest znacznie szybsza niż honda africa twin i wśród tego typu motocykli jest zdecydwanie jednym z najszybszych "suwów"z drugiej strony niema szans raczej na torze z sportami ,jest mniej wygodna na trasie niż goldwing itd . na prostych równie szybka co nowe sportowe 600 ,wiec czy kiepski to bym nie powiedział spróbuj sobie porównac dowolnego sporta z multirstrada w teście obejmującym pare roznych aspektów takich jak wygoda ,jazda po torze , w terenie i by się okazała ze multistrada wygrałaby 2:1 bo sport byłby lepszy tylko na torze ,.pozatym w trasie w terenie dostał by baty wiec niesadz tych swoich kitów ,porównanie gold winga do multistrady i znowu multi wygrałaby 2:1 bo goldwing byłby lepsze tylko w leniwym toczeniu się na długich trasach pozatym multi by go wykosiła w każdej innej dziedzinie jak jazda po torze osiągi i w terenie , porównując do gs 1200 znowu multistrada wygrałaby 2:1 bo gs by się okazał lepszy tylko w terenie na torze multi by wygrała lepszym zawiasem i mocniejszym silnikiem na trasie byłby powiedzmy remis wydaje misie ze to raczej twój wpis to dorabianie lotnych teorii do brudnych .... multistrada jest dobra we wszystkim ale w niczym nie jest najlepsza jest wolniejsza od najszybszych motocykli gorsza w terenie od stricte enduro mniej wygodna od stricte wielkich krążowników które zamiast siodła maja hamak i żeby je zlozyc w zakręt potrzeba cała rodzina przejść na jedna strone ale z każdym ztych typów motocykli wygrałaby w teście obejmującym kilka różnych aspektów jazdy i gdybym stał przed wyborem kupna czegos uniwersalnego to sport i gold wing odpadły by jako pierwsze w kolejnoci a multistrada na bank by przeszła do finału .<br><hr>ffffffff
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/7/2015, 12:38

jaki wam się udało wykrecic czas multistrada na torze poznan i jakie były warunki ,opony znam Pirelli scorpion trail 2 ?<br><hr>ffff
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/7/2015, 12:48

Komentatorzy napisał(a):jaki wam się udało wykrecic czas multistrada na torze poznan i jakie były warunki ,opony znam Pirelli scorpion trail 2 ?<br><hr>ffff<br>
Warunki były okej, ok. 18-20 stopni i sucho (w ostatnich naszych sesjach kropiło). Scorpion Trail 2, praktycznie nowe. Zrobiłem 1:56 według pokładowego laptimera. Na mojej prywatnej, 14-letniej SV650 robiłem 1:54, ale strach przed gruzowaniem sprzętu za 80k zł bierze górę ;)<br><hr>Michał Mikulski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/7/2015, 21:19

Komentatorzy napisał(a):jaki wam się udało wykrecic czas multistrada na torze poznan i jakie były warunki ,opony znam Pirelli scorpion trail 2 ?<br><hr>ffff<br>
Komentatorzy napisał(a):Warunki były okej, ok. 18-20 stopni i sucho (w ostatnich naszych sesjach kropiło). Scorpion Trail 2, praktycznie nowe. Zrobiłem 1:56 według pokładowego laptimera. Na mojej prywatnej, 14-letniej SV650 robiłem 1:54, ale strach przed gruzowaniem sprzętu za 80k zł bierze górę ;)<br><hr>Michał Mikulski<br>
1:56 no to tak hmm jak na motocykl o mocy 160 km i masie 230 kg średnio na jeza ;) ciekawe jakby wypadła w starciu z sportowa 600 na tych samych oponach jadac bez zapasu gdziekolwiek bo przyspeiszenie nowe 600 cc maja podobne około 6 sekund z 100 km/h do 200 km/h tu przykład daytona 675 rocznik 2011 <a href="https://www.youtube.com/watch?v=G-_5ytdIZfI" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=G-_5ytdIZfI</a> vmax maja tez bardzo podobny około 245 realnych licznik ze 260 + pokaze strzelam ze taka 600 byłaby w poznaniu szybsza o jakies 2-3 sek na tych samych gumach a tu wyniki przyspeiszen oraz vmax multistrady tej 150 konnej <a href="http://www.motorradonline.de/einzeltest/toptest-ducati-multistrada-1200-s-touring-motorrad-messungen/302334?seite=6" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorradonline.de/einzeltest/toptest-ducati-multistrada-1200-s-touring-motorrad-messungen/302334?seite=6</a> jak widać bardzo blisko na przyspeiszenie i vmax .<br><hr>ffffffffff
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/7/2015, 21:25

Komentatorzy napisał(a):jaki wam się udało wykrecic czas multistrada na torze poznan i jakie były warunki ,opony znam Pirelli scorpion trail 2 ?<br><hr>ffff<br>
Komentatorzy napisał(a):Warunki były okej, ok. 18-20 stopni i sucho (w ostatnich naszych sesjach kropiło). Scorpion Trail 2, praktycznie nowe. Zrobiłem 1:56 według pokładowego laptimera. Na mojej prywatnej, 14-letniej SV650 robiłem 1:54, ale strach przed gruzowaniem sprzętu za 80k zł bierze górę ;)<br><hr>Michał Mikulski<br>
Komentatorzy napisał(a):1:56 no to tak hmm jak na motocykl o mocy 160 km i masie 230 kg średnio na jeza ;) ciekawe jakby wypadła w starciu z sportowa 600 na tych samych oponach jadac bez zapasu gdziekolwiek bo przyspeiszenie nowe 600 cc maja podobne około 6 sekund z 100 km/h do 200 km/h tu przykład daytona 675 rocznik 2011 <a href="https://www.youtube.com/watch?v=G-_5ytdIZfI" target="blank" class="link" rel="nofollow">https://www.youtube.com/watch?v=G-_5ytdIZfI</a> vmax maja tez bardzo podobny około 245 realnych licznik ze 260 + pokaze strzelam ze taka 600 byłaby w poznaniu szybsza o jakies 2-3 sek na tych samych gumach a tu wyniki przyspeiszen oraz vmax multistrady tej 150 konnej <a href="http://www.motorradonline.de/einzeltest/toptest-ducati-multistrada-1200-s-touring-motorrad-messungen/302334?seite=6" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorradonline.de/einzeltest/toptest-ducati-multistrada-1200-s-touring-motorrad-messungen/302334?seite=6</a> jak widać bardzo blisko na przyspeiszenie i vmax .<br><hr>ffffffffff<br>
na okregu o średnicy 46 m zrobiła czas 10,6 sekundy gdzie najlepsze sporty 600 cc robia po 10,2 sekundy tyle ze oczywiście opony różne .<br><hr>fffff
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/7/2015, 07:06

Porównywanie Multi 1200 do typowych przedstawicieli swoich klas mija się z celem i świadczy o niezrozumieniu sensu tego motocykla.To motocykl uniwersalny,który ma sprawiać radość swemu właścicielowi, w obojętnie jakich warunkach ( tor, ulica, szutry). I tyle, albo aż tyle. Nie wiem jak system zapięcia kufrów nowszej Multi 1200, ale w starszej 2010 działa wszystko znakomicie, pod warunkiem dokładnego dopięcia i sprawdzenia całości, wytrzymują spokojnie 2.30 km/h.
Co do czasów, pewien pan na swojej Multi 1200S wykręcił 1.44-1,45 oczywiście na odpowiednich oponach, a na swoim Ducati 999 ten sam pan kręcił 1,43, o ile pamięć mnie nie myli , pomiar oczywiście "kostką".<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/7/2015, 14:51

Komentatorzy napisał(a):Miałem okazję dłużej pojeździć Multistradą i moje wrażenie jest takie, że rzeczywistość wygląda inaczej niż wyobrażają sobie to Włosi. Ten motor jest kiepski na każdym z wymienionych przez autora pól. Jazda tym na torze to dorabianie lotnych teorii do brudnych gaci, na drodze nerwowa i na dłuzszych dystansach niewygodna, w terenie równie dobrze poradzi sobie każdy inny motocykl sportowy. I do tego ta cena :/<br><hr>I22<br>
Jeździłeś na torze? Zjeżdżałeś z asfaltu? Bankowo nie, więc takie forumowe kocopoły zostaw kolego dla swoich ziomeczków.
Masz przykład chłopa który pierwszy raz na poznaniu zrobił 1:50 z groszami. To naprawdę szybko.
W terenie poradzi sobie tak samo jak gumowy i pozbawiony chrakteru gs. Trasa?
Jeżeli jesteś karłem, to faktycznie motocykl nie dla ciebie w każdym innym razie jest świetna.<br><hr>TJ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/7/2015, 19:18

Komentatorzy napisał(a):Miałem okazję dłużej pojeździć Multistradą i moje wrażenie jest takie, że rzeczywistość wygląda inaczej niż wyobrażają sobie to Włosi. Ten motor jest kiepski na każdym z wymienionych przez autora pól. Jazda tym na torze to dorabianie lotnych teorii do brudnych gaci, na drodze nerwowa i na dłuzszych dystansach niewygodna, w terenie równie dobrze poradzi sobie każdy inny motocykl sportowy. I do tego ta cena :/<br><hr>I22<br>
Komentatorzy napisał(a):Jeździłeś na torze? Zjeżdżałeś z asfaltu? Bankowo nie, więc takie forumowe kocopoły zostaw kolego dla swoich ziomeczków.
Masz przykład chłopa który pierwszy raz na poznaniu zrobił 1:50 z groszami. To naprawdę szybko.
W terenie poradzi sobie tak samo jak gumowy i pozbawiony chrakteru gs. Trasa?
Jeżeli jesteś karłem, to faktycznie motocykl nie dla ciebie w każdym innym razie jest świetna.<br><hr>TJ<br>
Garbaty jak ja karzeł też pojedzie, warunek, nie wolno być niedomarasem :-) hahahahha...Po prostu trzeba jeździć ( sprzęgło gazzz, ogień..) nie pedałować nóżkami...<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/9/2015, 15:26

wszystko fajnie tylko szkoda ze zdjecia taka kaszana ....<br><hr>zawiedziony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr