Moduł zapłonowy Yamaha Virago XV 250
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Moduł zapłonowy Yamaha Virago XV 250
Witam mam problem z elektryką w Yamaha Virago XV 250. Zaczęło się od przeładowania akumulatora, czego powodem był regulator napięcia. Postawiłem motocykl do mechanika (Diagnoza: moduł zapłonowy do wymiany). Powiedział że można go spróbować naprawić, ale nie wiadomo czy to się opłaca. Pytałem o nowy to okazuje się że oryginalny w serwisie to koszt od 500 do 600 zł. Wie ktoś może gdzie można dostać jakieś zamienniki albo może jakieś używane, bo cena którą rzekomo proponuje serwis jest przerażająca??????????????????
- Przemek1989
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 13/7/2015, 20:58
- Lokalizacja: Września
Cały moduł od Virago 125 masz na allegro za 2 paczki. Obstawiam, ze bedzie pasował. Widzę też regulator napięcia za 70pln. Wujek google Ci pomoze, trzeba grzebać.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
--
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
-
Hans01 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 2/10/2014, 12:02
- Lokalizacja: z drugiej strony korka do Warszafki
tak regulator już kupiłem nie jest to górna półka ale zaryzykowałem. Jeśli mówisz że moduł od 125 może pasować to muszę na ten temat trochę pogrzebać (do samej 250, z tego co czytałem są różne rodzaje np: w oznaczeniu M,S,L, ja na swoim mam napisane S)
Dzięki wielkie
Dzięki wielkie
- Przemek1989
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 13/7/2015, 20:58
- Lokalizacja: Września
Sprawdziłem, moduł od 125 to zwyczajnie zły pomysł, a w internecie ani śladu używanego modułu, albo chociaż nowego (trudno wydał bym kasę , serce mi ściska jak słyszę jak motocykle śmigają po szosie a moja virażka stoi)
- Przemek1989
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 13/7/2015, 20:58
- Lokalizacja: Września
Jeśli potwierdziłeś, że tten konkretny moduł to słaby pomysł, to oczywiście odpuść. Chodziło mi o generalną zasadę, wymienności części pomiedzy Virago 125 i 250. (W moim kocie XV125 siedzi na przykład gaźnik od 250tki i wszystko gra i buczy po tym jak kumaty mechanik wyregulował co trzeba). Generalnie części od 125 na rynku jest sporo więcej po zmianie przepisów i masowym napływie szrotu z EU. Te które nie dają się sprzedać jako "igła przebieg 29900 km" są rozmontowywane na części i konkurencja robi reszte.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
--
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
Hans
każdy kto próbował kiedyś puścić cichacza w towarzystwie, ten wie jak operować sprzęgłem
-
Hans01 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 2/10/2014, 12:02
- Lokalizacja: z drugiej strony korka do Warszafki
Niestety to realna kwota jaka musisz wydac na moduł nie ma zamienikow ,musisz dobrac do modelu,inaczej możesz trafic na zablokowany ,co powoduje mniejsza moc oraz zmniejsza predkosc.Mało spotykane jest uszkodzenia regulatora napięcia a co za tym idzie modułu.Brak wiedzy.
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
Niestety to realna kwota jaka musisz wydac na moduł nie ma zamienikow ,musisz dobrac do modelu,inaczej możesz trafic na zablokowany ,co powoduje mniejsza moc oraz zmniejsza predkosc.Mało spotykane jest uszkodzenia regulatora napięcia a co za tym idzie modułu.Brak wiedzy.
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości