Przesiadka na 2 kółka.
• Strona 1 z 1
Przesiadka na 2 kółka.
Dobry.
Trza sie oderwać od czterech kółek, szukam zmiany, w robocie sie najeżdżę wiec pomyślałem o jakimś ,,plastiku,,.
Jestem totalnym laikiem w tej kwestii (w moim zyciu miałem tylko motoryne oraz mz 150 ).
Teraz myślę o pojemności 600cm cena do 5-7tys (wiem duzy przeskok - spokojnie )
Co byście polecili ?
Jak oglądam ogłoszenia to kawy sa bardzo tanie w porównaniem np. do hondy cbr (z czego wynika taka różnica ceny, kawy sa gorsze, mniej wytrzymałe ? ).
Jaki przebieg jak na motor jest optymalny/nie wysoki ?
Ile cóż takiego pali - rozumiem ze to zależy od techniki jazdy ale najniższe spalanie
i najwyższe.
PS: Jestem z woj. świętokrzyskiego, moze jest jakiś forumowicz który zna sie na rzeczy, miałby chwile w najbliższym czasie i pomógłby mi wybrać maszynę abym nie natknął sie na minę (oczywiście za cenny poświęcony czas sie odwdzięczę, rozumiem nie ma nic za darmo).
Trza sie oderwać od czterech kółek, szukam zmiany, w robocie sie najeżdżę wiec pomyślałem o jakimś ,,plastiku,,.
Jestem totalnym laikiem w tej kwestii (w moim zyciu miałem tylko motoryne oraz mz 150 ).
Teraz myślę o pojemności 600cm cena do 5-7tys (wiem duzy przeskok - spokojnie )
Co byście polecili ?
Jak oglądam ogłoszenia to kawy sa bardzo tanie w porównaniem np. do hondy cbr (z czego wynika taka różnica ceny, kawy sa gorsze, mniej wytrzymałe ? ).
Jaki przebieg jak na motor jest optymalny/nie wysoki ?
Ile cóż takiego pali - rozumiem ze to zależy od techniki jazdy ale najniższe spalanie
i najwyższe.
PS: Jestem z woj. świętokrzyskiego, moze jest jakiś forumowicz który zna sie na rzeczy, miałby chwile w najbliższym czasie i pomógłby mi wybrać maszynę abym nie natknął sie na minę (oczywiście za cenny poświęcony czas sie odwdzięczę, rozumiem nie ma nic za darmo).
- Treble
- Świeżak
Życie ci nie miłe?
To nie są motocykle dla kogos bez doswiadczenia. GS 500 na początek bedzie dobrym posunieciem. Spalanie 600 masz w granicach 6 litrów.