Pierwsze moto dylemat.
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Pierwsze moto dylemat.
Hejka, jestem obecnie na wakacyjnej robocie i wraz z powrotem planuje zakupić swój pierwszy motocykl. Do dyspozycji mam około 11,5 tys zł. Jeżeli chodzi o teren to myślę, że w 70% będę poruszał się po lasach, drogach polnych, podjazdy generalnie fajny ciężki teren. Reszta to tory motocrossowe itp. I tu jest mój dylemat czy zakupić full crossa czy enduro. stawiam na 250 w 4t. Ciężko mi znaleźć zadbane enduro, które by mi się podobało za te pieniądze, które mam, natomiast crossów jest masa od koloru do wyboru. i nie wiem co z tym faktem zrobić. Czy słuszne jest kupowanie crossa do takich celów jak moje ? Śmigałbym tylko w weekendy. Z enduro jakie mnie interesują to: ktm excf 250 i yamaha wrf 250. Z crossów to wiadomo ktm sx, honda cr, suzuki rm, kawasaki kx wszystkie w 4t. Nie interesują mnie żadne soft enduro.
Pomóżcie dokonać mi dobrego wyboru.
Pomóżcie dokonać mi dobrego wyboru.
- soro
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18
lepiej wg mnie brac hard enduro.
duzo lepiej sie spisza w enduro, w motocrossie amatorko mozna polatac. odwrotnie wychodzi gorzej.
no i koszta utrzymania zdecydowanie nizsze.
a moto na pewno jakies sie trafi
duzo lepiej sie spisza w enduro, w motocrossie amatorko mozna polatac. odwrotnie wychodzi gorzej.
no i koszta utrzymania zdecydowanie nizsze.
a moto na pewno jakies sie trafi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ja jednak wybrałem crossówke do lasu.
Poza krótkimi biegami nie przeszkadza mi to bo większość to techniczne trasy gdzie sobie przeskakujesz gdzieś 2-3 bieg a przelot jak trzeba to lecisz powoli żeby jakoś nie Katować do odcięcia.
Przeglądy oleje itp robię jak jak trzeba, a jednak za 10.000 kupiłem 2008 rok a enduro żeby miało podobny to pewnie z 4-5 tysięcy więcej
Poza krótkimi biegami nie przeszkadza mi to bo większość to techniczne trasy gdzie sobie przeskakujesz gdzieś 2-3 bieg a przelot jak trzeba to lecisz powoli żeby jakoś nie Katować do odcięcia.
Przeglądy oleje itp robię jak jak trzeba, a jednak za 10.000 kupiłem 2008 rok a enduro żeby miało podobny to pewnie z 4-5 tysięcy więcej
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
enduro srednio 2-3 tysie wiecej. oprocz przelozen liczy sie moment obrotowy i zawieszenie - widocznie nie miales odpowiedniego porownania z endurakiem że chwalisz crossówke 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Miałem z drz 400 i dla mnie ten motor nie jedzie ale fakt faktem że był fajnie miękki, pomijając że ważył dobre 40kg więcej
Kto co woli, podoba mi się że cross waży tyle co skuter i ma narwany silnik

Kto co woli, podoba mi się że cross waży tyle co skuter i ma narwany silnik

2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości