Zmiana silnika
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Zmiana silnika
Witam mam zamiar kupić swój pierwszy motor yamahę yzf r125 z 2014 roku i mam co do tego pytanie czy mógłbym zamiast silnika który tam jest od nowości włożyć silnik od aprilli rs 124 2t?
Ponieważ to przyspieszenie z standardowym silnikiem nie jest oszałamiające :/
Ponieważ to przyspieszenie z standardowym silnikiem nie jest oszałamiające :/
- truckstop9696
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19/3/2015, 18:01
Kupujesz roczny sprzęt i chcesz montować inny motor? WTF. Chcesz to rób, spawanie, modzenie w instalacji itd się nie opłaca ale droga wolna 

-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
- truckstop9696
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19/3/2015, 18:01
Może i się zmieści ale i tak nie będą ci pasować jakiekolwiek uchwyty trzymające silnik trzeba spawać i nie wiadomo może i ramę wzmocnić okablowanie inne ogólnie lipny plan jak speedy napisał...
Z drugiej strony YZF-ka z rocznika 14 kosztuje ponad 10k i masz fajny jednolity sprzęt na którym nie stracisz, a zrobisz takiego ulepa z innym silnikiem spawanego i kto ci to póżniej kupi, może i kupi ale za 2,5k a dolicz sobie jeszcze inne wydatki związane z przeróbką kupno silnika od RS-ki itd...
i teraz zobacz ile jesteś w plecy z kasą .
Z drugiej strony YZF-ka z rocznika 14 kosztuje ponad 10k i masz fajny jednolity sprzęt na którym nie stracisz, a zrobisz takiego ulepa z innym silnikiem spawanego i kto ci to póżniej kupi, może i kupi ale za 2,5k a dolicz sobie jeszcze inne wydatki związane z przeróbką kupno silnika od RS-ki itd...
i teraz zobacz ile jesteś w plecy z kasą .
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
-
Devil 125 - Bywalec
- Posty: 558
- Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
- Lokalizacja: DOL
to nie lepiej kupić aprilie rs?
kup R1 i doklej naklejki 25 zaraz za jedynką. nikt się nie zczai.
nie zapomnij o wydechu youshimura albo lepiej całym systemem Akrapovic Racing,
dynojet power commander + quick shifter,
sportowe sety sato racing,
heble w stalowym oplocie,
klamki np ASV,
lusterka wywal i tak nikt nie będzie cie wyprzedzal,
do tego również:
launch control
traction control
slide control
progressively-tapering antiwheelie system
hamulce w systemie linked antilock brakes
zawieszenie semi-active Öhlins
opony od brigestone battalax V01 chyba że ci szkoda kasy to pirelli diablo supercorsa SP V2
obowiązkowo szyba do kasku Iridium
naklejki - im więcej tym motocykl będzie szybszy.
kapturki na wentyle ze stopów magnezu i odblaskowy pasek na felgę.
światła LED, dużo ledów im wiecej tym lepiej.
no i wywal stopkę zawsze miej ze sobą racingowy podnośnik z tytanu więc nie zapomnij też o rolkach też z tytanu.
wszystkie plastiki owiewki, ale to wszystkie musisz wymienić koniecznie na carbon fiber.
i wiele wiele innych, na koniec nie zapomnij o paliwie wyścigowym ewentualnie jeśli szkoda ci kasy to V-power

kup R1 i doklej naklejki 25 zaraz za jedynką. nikt się nie zczai.
nie zapomnij o wydechu youshimura albo lepiej całym systemem Akrapovic Racing,
dynojet power commander + quick shifter,
sportowe sety sato racing,
heble w stalowym oplocie,
klamki np ASV,
lusterka wywal i tak nikt nie będzie cie wyprzedzal,
do tego również:
launch control
traction control
slide control
progressively-tapering antiwheelie system
hamulce w systemie linked antilock brakes
zawieszenie semi-active Öhlins
opony od brigestone battalax V01 chyba że ci szkoda kasy to pirelli diablo supercorsa SP V2
obowiązkowo szyba do kasku Iridium
naklejki - im więcej tym motocykl będzie szybszy.
kapturki na wentyle ze stopów magnezu i odblaskowy pasek na felgę.
światła LED, dużo ledów im wiecej tym lepiej.
no i wywal stopkę zawsze miej ze sobą racingowy podnośnik z tytanu więc nie zapomnij też o rolkach też z tytanu.
wszystkie plastiki owiewki, ale to wszystkie musisz wymienić koniecznie na carbon fiber.
i wiele wiele innych, na koniec nie zapomnij o paliwie wyścigowym ewentualnie jeśli szkoda ci kasy to V-power
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości