Zobacz wątek - 2gi bieg w thundercat 600r

2gi bieg w thundercat 600r

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

2gi bieg w thundercat 600r

Postprzez jacek600r » 9/7/2015, 22:39

witam! kupilem thundercata jest to moje 2gie moto 2001 23000 mil. Mam problem ze zmiana biegow, (wiem ze w tych modelach skrzynia giegow nie jest najmocniejsza strona) klopot w tym ze gdy przeciagne jedynke mam problem z wbiciem dwojki-trafiam zazwyczaj na luz- przy niskich obrotach jest ok i chcialbym zaznaczyc ze po odkreceniu manetki dwojka nie wyskakuje , wszystkie inne biegi sa wporzadku . bylbym bardzo wdzieczny za rade! czy skrzynia sie konczy czy moze regujacja linki sprzegla ..?? Z gory dziekuje za wszelka pomoc.
jacek600r
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9/7/2015, 22:17
Lokalizacja: coventry/poznan


Postprzez Kaai » 13/7/2015, 14:14

jak przeciagasz a bieg nie wyskakuje i nie ma zadnych falszywych luzow (chociaz to i w zdrowej skrzyni sie trafi) to na moje nie potrafisz zmieniac biegow.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez danielvlv » 26/7/2015, 14:07

jak nie wyskakuje dwojka w czasie jazdy to nie ma problemu. Przeciagnij od niskich obrotow do maksymalnych na dwojce i sprawdz. Wyreguluj dzwignie zmiany biegow, ustaw troche nizej. Mialem ten sam problem po zakupie kota. Po trzecie przyzwyczaj sie do tego, ze dwojke trzeba wbijac mocniej niz pozostale biegi, po aby pokonac luz. Nawet kierowcy testowi w nowych egzemplarzach Yamahy zwracaja na to uwage. Po czwarte przed wbiciem dwojki lekko nacisnij dzwignie zmiany biegow do gory zeby pokonac jej skok jalowy az poczujesz opor, tylko nie za mocno zebys nie wbil biegu bez ujecia gazu, wcisnij sprzeglo i ujmij zdecydowanie gazu, zmiana na dwojke ma sie odbywac szybko, zdecydowanie i mocno. Dzignie zmiany biegow puszczasz dopiero po puszczeniu sprzegla. I to nie skrzynie sa slabe tylko psuja je kierowcy wlasnie przez takie nieudane proby wbijania dwojki. Jezeli w czasie zmiany cos chrobnie tzn ze zmieniasz za wolno, ze zbyt mala sila naciskasz dzwignie i niszczysz skrzynie. Przy prawidlowej zmianie ma byc slychac tylko pojedynczy strzal.
YZF 600R Thundercat, 97'
Avatar użytkownika
danielvlv
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr