Zobacz wątek - Warto go wziąść?
NAS Analytics TAG

Warto go wziąść?

Enduro, Cross
_________

Warto go wziąść?

Postprzez PanNiebieskii » 9/7/2015, 14:00

Witam was,

Mam do was pytanie czy warto kupić takiego crossa? http://allegro.pl/cross-huragan-150-cc- ... 26736.html

Informacje o mnie:
Wiek: 14
Wzrost ok 160-170cm
Waga: 48

Warto kupić taki motocykl ? na długo on mi wystarczy?

Czekam na wasze odpowiedzi!:)
PanNiebieskii
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25/4/2015, 08:58


Postprzez Lunar » 9/7/2015, 15:36

14 lat czyli AM, a chcesz kupić i jeździć 150cc- chyba czegoś nie rozumiem...
Lunar
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27/6/2015, 14:28
Lokalizacja: Namysłów

Postprzez dawko00 » 9/7/2015, 17:45

Lumar ty dużo rzeczy nie rozumiesz. To jest cross, bez homologacji. Może mieć 10 lat i jeździć na maico 500 2t :)

Nie opłaca się :)

Napisz do czego chcesz moto
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez PanNiebieskii » 9/7/2015, 19:57

Moto głównie do drogi polnej i po drodze z kamykami
PanNiebieskii
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25/4/2015, 08:58

Postprzez Zioox » 9/7/2015, 20:07

Kup sobie dt 125, dobry sprzet i niezawodny ;p
Zioox
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 27/11/2014, 20:43

Postprzez PanNiebieskii » 11/7/2015, 08:28

DT 125 nowe już nie kupie, a ja chce nowy sprzęt..
PanNiebieskii
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25/4/2015, 08:58

Postprzez dawko00 » 11/7/2015, 14:59

Nowy dobry niepsujący się, fajnie latający, to koszt minimum 25 000 zł :)
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez PanNiebieskii » 13/7/2015, 07:52

Hmm, ciekawe skąd 14 latek będzie miał 25k? ...
Dawajcie jakieś opinie, propozycje..
PanNiebieskii
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25/4/2015, 08:58

Postprzez dawko00 » 13/7/2015, 14:45

To sam się wykluczasz. Chcesz coś fajnego za grosze i ma być nowe. Po 2 latach dobrego użytkowania chińczyk psuje się dużo bardziej niż moto markowe 15 letnie -.-
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez henio12323 » 13/7/2015, 19:40

niestety to nie bedzie dobre moto, prowadzi sie kiepsko, kiepskie ma wykonanie. generalnie nie ma sie czym zachwycac. tym bardziej ze nie kosztuje malo. lepiej wychodzi kupic nawet 10 letnie ale uzywane moto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr