Zobacz wÄ…tek - Skuter nie pali-dziwny przypadek
NAS Analytics TAG

Skuter nie pali-dziwny przypadek

i inne małe pojemności
_________

Skuter nie pali-dziwny przypadek

Postprzez Artur23223 » 7/7/2015, 03:22

Witam. Posiadam Yamahe Aerox 50cm3 z 2011 roku. Przebieg 10500 km
Od jakiegoś miesiąca mam z nią problem. Na samym początku przestała odpalać został wymieniony po kolei :
-Gaźnik
-Åšwieca
-kranik
-cewka wysokiego napiecia

I działało przez tydzień. Teraz różnica jest taka że jak z trudem odpali gdy długo przytrzymam rozrusznik to czekam jakiś czas żeby nie zgasł daje gazu i gaśnie i tak za każdym razem. Wiem że pacjenta na odległość cięzko wyleczyć lecz może wiecie ć co jeszcze może być problemem że sytuacja jest jaka jest. Ogłoszę upadłość niedługo jak tak dalej pojdzie ::(

Gaźnik był regulowany
Åšwieca jest nowa sprawdzana
Paliwo jest dobre

Znajomy powiedział mi że może to być jeszcze tłok lecz mechanik sobie bierze 100 zł za samo sprawdzenie więc jeśli to nie to to szkoda mi kolejnej stówki :/

Dziękuję bardzo za każdy komentarz

Pozdrawiam
Artur23223
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7/7/2015, 03:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Kojczyk » 7/7/2015, 09:09

Hehe jak się nie mylę to jest 2 t jak się na tym nie znasz to w 2 h to rozbierzesz, kto ci gaźnik regulowal? Masz ustawione za małe obroty na gazniku.
A jak odpali to jak chodzi ?
Zapytaj mnie a ci odpowiem.
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn


Postprzez Dafimoto » 7/7/2015, 14:53

Dokręc mocno obroty na gaźniku. Zobaczysz jak skuter zareaguje i będziesz już więcej wiedział.
Ride or Die!
Dafimoto
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 1/7/2015, 10:54
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Artur23223 » 7/7/2015, 16:06

Gaźnik regulował mechanik który wymieniał mi też te części , rozebrać to nie problem siedziałem cały czas przy tym jak mechanik go rozbierał itp wiec juz wiem jak to wyglada.
Dobra więc pokombinuje z tym gaźnikiem i maksymalnie jutro napisze co wyszło

Ma ktoś jeszcze jakś pomysł co robić?
Artur23223
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7/7/2015, 03:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Dafimoto » 7/7/2015, 18:21

Życzę powodzenia, jak tylko przyjdzie mi coś do głowy odrazu napisze.
Ride or Die!
Dafimoto
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 1/7/2015, 10:54
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cioracz » 8/7/2015, 11:50

Kompresja slaba przede wszystkim to trzeba sprawdzic w 2T, moze tez puchnac tlok. Sam to mozesz sprawdzic odkrecajac kolanko...
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Kojczyk » 8/7/2015, 12:16

cioracz napisał(a):Kompresja slaba przede wszystkim to trzeba sprawdzic w 2T, moze tez puchnac tlok. Sam to mozesz sprawdzic odkrecajac kolanko...


Jeżeli puchnie to później powraca do normalnych wymiarów to zanim to odkreci on się schłodzi lepiej żeby zdemontowal głowice i ustawił w DMP i sprawdzić stan cylindra nie ma żadnej filozofii

Może też być wydech zapchany zdemontuj go i spróbuj odpalic będzie głośno chodzić ale zobaczysz czy to nie wina wydechu
Zapytaj mnie a ci odpowiem.
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn

Postprzez cioracz » 8/7/2015, 15:07

Jak puchnie to przecież gładź cylindra będzie miała lekkie ślady przytarcia
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê