Zobacz wątek - Pękniety pierscien gdzie są resztki ?

Pękniety pierscien gdzie są resztki ?

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

Pękniety pierscien gdzie są resztki ?

Postprzez Kojczyk » 30/6/2015, 17:26

Siema mam pytanie ponieważ skuter koledze przymulił i zgasł rozebraliśmy ... okazało się pęknięty pierścień i tłok (niżej zdjęcia) jak zacząłem ściągać pierścień to zaczął pękać jak zapałka ale tego kawałka co pękł w jeździe to go nie ma i czy te okruchy z tłoka co odpadły gdzie one sie podziały mogły wpaść do wału korbowego i czy te małe okruszki(opiłki)coś mogą tam narobić złego ?
niżej fotki

http://zapodaj.net/2ebd780922819.jpg.html

http://zapodaj.net/d383d57a1ae45.jpg.html

http://zapodaj.net/2f2d02b93b6a1.jpg.html

tłok i cylek porysowany

pytam ponieważ jeżeli coś tam mogło wpaść to nie będziemy zakładać tego cylindra i tłoka a jeżeli nic tam nie mogło wpaść to to sami założymy

chyba ze jakieś dobre rady jak tam sprawdzić czy coś tam wpadło i jak to wyciągnąć

skuter : zipp toxic 2t

A i jeszcze jedno czy zabezpieczenia stworzenia obojętnie jakim położeniu może być? Czy ma wyznaczone miejsce?

Dzięki za pomoc z góry =D
Zapytaj mnie a ci odpowiem.
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn


Postprzez cioracz » 30/6/2015, 17:42

O panie. Rozpolawiac silnik trzeba bedzie. Jak nigdzie nie ma kawalka pierscionka ktory Ci pekl (czego Ci nigdy wiecej nie zycze w garazu jak i lozku :D ) to jest 50% prawdopodobienstwa ze wpadl do wewnatrz silnik. Bez znaleziena brakujacych elementow nie ma mowy zeby zakladsc cylka. Jak nie chcesz zeby bylo na Ciebie po prostu wyrzuc kawalek tego cylka i powiedz ze trzeba grzebac :D

Rada na przyszlosc. Gdy musisz sciagnac cylka, upchaj torebke w karter tam skad wychodzi korbowod przed calkowitym sciagieciem cylka, nigdy nie wiesz czy np wlasnie nie peknie pierscionek czy cos tam przez przypadek nie wpadnie
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Kojczyk » 30/6/2015, 18:01

Ale dlaczego ma być na mnie ja tylko pomagam mu to naprawić ja tylko to rozebralem a tam rozwalone a nie da się tego naprawić bez rozpoławiania ? Napisał byś mi jak się rozpoławiania ? Ale dziwne skuter ma 10tys przebiegu i tak by tłok pękł i pierścienie? Bo my chyba tego nie zrobimy bo to trudne =D
Ps ja tym nie jeździłem

Tam mógł tylko kawałek wpaść co w jeździe bo ja już ten pierścień z dala od skutera ściągnąłem i tam pękł mi na kilka części
Zapytaj mnie a ci odpowiem.
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn

Postprzez cioracz » 30/6/2015, 18:06

Łoj, to jest zipp... jaki tam silnik jest bo sie nie orientuje. Jak nie jestescie pewni to lepiej oddajce do mechanika
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Kojczyk » 30/6/2015, 18:10

Leżący jest ale nie da się wyciągnąć tego bez rozpoławiania ?
Zapytaj mnie a ci odpowiem.
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn

Postprzez cioracz » 30/6/2015, 18:13

Aaa czyli ze widzisz ten kawalek?
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Kojczyk » 30/6/2015, 18:18

Nie widze go pytam czy jest możliwość czy on tam wpadł
Zapytaj mnie a ci odpowiem.
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn

Postprzez cioracz » 30/6/2015, 18:18

Na 50%
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Kojczyk » 30/6/2015, 18:21

No to problem a z tego tłoka mogło ccos wpaść ?
Zapytaj mnie a ci odpowiem.
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn

Postprzez cioracz » 30/6/2015, 18:24

Tam jakies opilki jak najbardziej, najlepiej rozpolowic, wyczyscic, poszukac ew wyciągnąc brakujacy elemnt i wtedy bedzie wiadomo na 100% czy cos tam bylo czy nie
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Kojczyk » 30/6/2015, 18:26

Ok dzięki damy zarobić mechanikowi
Zapytaj mnie a ci odpowiem.
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn

Postprzez cioracz » 30/6/2015, 18:29

A to jak juz stryjenka uwaza
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Kojczyk » 30/6/2015, 18:39

A jakim cudem tak tłok pękł ?
Zapytaj mnie a ci odpowiem.
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn

Postprzez cioracz » 30/6/2015, 19:54

Z tego co widze to on mocno puchł i pewnie po tupie mocno dostawal az w koncu spuchl tak ze strzelil
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Kojczyk » 30/6/2015, 21:14

Chyba ze tak dzięki za pomoc
Zapytaj mnie a ci odpowiem.
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn

Postprzez SpeedyGonzales » 30/6/2015, 21:50

Sprawdź magnesem czy będzie na dole, ale najprawdopodobniej wyleciał oknem wydechowym.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez cioracz » 30/6/2015, 23:12

Co Ty. I tak na 100% nie bedzie to pewne roziwazanie. Zalozy nowego cylka okarze sie ze zostal jakis kawalek i "uj upa i kamieni kupa"
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr