Zobacz wątek - Husaberg fe 501 zimny odpala ladnie a na rozgrzanym nie odpa

Husaberg fe 501 zimny odpala ladnie a na rozgrzanym nie odpa

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Husaberg fe 501 zimny odpala ladnie a na rozgrzanym nie odpa

Postprzez braaaap » 28/6/2015, 19:04

Henio chyba masz racje husery to padlo...

I znow borykam sie z problemem mianowicie moj huser na zimnym silniku odpala ladnie a gdy pojezdze i go rozgrzeje a nastepnie sam zgasze to jest du**. Moge kopac kopac i nic wymienilem swiece na nowa . dodam ze z kolega dzis na zapych odpalalismy na rozgrzanym jak nie chcial odpalic to odpalil na zaciag bardzo ladnie.

CO TO MOZE BYC ?! :evil: :evil: :evil: :roll: :x :!: :?:
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez henio12323 » 28/6/2015, 21:17

albo gaźnik do regulacji, albo zawory, jak sie nagrzewa to sie zaciesniają i nie odpala.

jeszcze sie nie spotkałem żeby ktoś kto miał husaberga dłuzej niż kilka miesięcy go chwalił :D fajny jest póki jeździ, jak na swoje lata produkcji prowadził sie całkiem nieźle. ale gorzej jak cos sie zaczeło sypać, a zwykle jak sie zaczęło to nie ma końca :D i pełno ofert ostatecznie ląduje za psie pieniądze jako uszkodzone
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez braaaap » 28/6/2015, 21:34

Bo gdy go kupilem to jakos glupim fartem kopiac oderwalem linke od ssanie i od tamtej pory jezdze bez niej.Czy to mozliwe ze mam caly czas wlaczone ssanie? Jakie by byly tego objawy? Dodam ze jak odpali to nie gasnie ladnie pracuje trzyma obroty
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 28/6/2015, 21:50

to raczej by po nagrzaniu nie chętnie trzymał obroty na ssaniu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez braaaap » 29/6/2015, 15:22

A zeby nie zakladac nowego tematu jezeli mam dwa kraniki po lewej i po prawej stronie baku to podczas jazdy oba maja byc otwarte? Bo paliwo wtedy ma sie przelewac z jednej komory do drugiej czy jak to dziala?
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez WaxEater » 29/6/2015, 16:01

Byłem się specjalnie pytać brata <technik mechatronik 8-) > mówi, że najprawdopodobniej źle ustawione luzy zaworowe, poszukaj serwisówki do berga i ustaw zgodnie z zaleceniami :D
Pierwsza miłość Cagiva W8 - zdrada - obecna miłość Husaberg FE600
Avatar użytkownika
WaxEater
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
Lokalizacja: kraków

Postprzez braaaap » 29/6/2015, 16:29

Ok dzieki wielkie za pomoc :-)
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 29/6/2015, 20:56

mozna jeden zamknąć i działa potem jak "rezerwa": ale jak oba bedą otwarte to też sie nic nie stanie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr