Odpalanie Husaberga FE600
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Odpalanie Husaberga FE600
Witam! Mam niemały problem.. Mam husaberga FE600, świeżutko po remoncie, można powiedziec, że ma nowy silnik, mam problem z pomijaniem cyklów pracy silnika itd.
Więc jest tak:
Najtwardszy moment na kopce - sprężanie - trzymam nogę na kopniaku, pomijam go
Troche lżejszy moment + buchnięcie w wydech - wydech - trzymam nogę na kopniaku, pomijam go
Teraz mam już cykl ssania i pracy - kopie go jak trzeba, ale kopka nie schodzi na sam dół, nie jestem w stanie wykonac tego razem ze sprężaniem, prędzej złamie nogę, bo tak twardo wchodzi. Jak na to zaradzić? Odpalam go bez dekompresatora, bo jeszcze nie mam klamki, a za samo cięgno troche ciężko.
Więc jest tak:
Najtwardszy moment na kopce - sprężanie - trzymam nogę na kopniaku, pomijam go
Troche lżejszy moment + buchnięcie w wydech - wydech - trzymam nogę na kopniaku, pomijam go
Teraz mam już cykl ssania i pracy - kopie go jak trzeba, ale kopka nie schodzi na sam dół, nie jestem w stanie wykonac tego razem ze sprężaniem, prędzej złamie nogę, bo tak twardo wchodzi. Jak na to zaradzić? Odpalam go bez dekompresatora, bo jeszcze nie mam klamki, a za samo cięgno troche ciężko.
Pierwsza miłość Cagiva W8 - zdrada - obecna miłość Husaberg FE600
-
WaxEater - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
- Lokalizacja: kraków
z dekompresatorem bedzie znacznie łątwiej, nie licz ze bedzie sie kopał jak współczesne wyczynówki - te zabytki to udręka jak trzeba zapalic. a tym bardziej że stare są i tak mocno wyeksploatowane i ogólnei ciezej je uruchomić
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wezmę jakąś od roweru i pociągne linkę, zobaczymy wtedy co będzie
Dokladnie, w tym momencie mam silnik może z roku 2000, pompa oleju, hydrauliczny wysprzęglik, nowa skrzynia i wszystkie tryby wymienione + Szlif, nowy tłok i takie duperele
A jesli chodzi o części to szukałem po aukcjach jako 'husabergi na częsci' z tym, że prosiłem o najmniej wyżyłowane części, zębatke na wał, wysprzęglik itd. Wiem coś o tym Henio, bo kopałem sobie CRFke 250 i kopie się ją jak 2t, będe musiał ten dekompresator dorwać, tylko jeśli jeszcze mógłbym prosić o rozpiskę, jak go używać? 



Pierwsza miłość Cagiva W8 - zdrada - obecna miłość Husaberg FE600
-
WaxEater - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
- Lokalizacja: kraków
Nie wiem jak jesst u cb ale jak ja mialem dr 600 to podobna technolotia byla robilem tak:
1.ruszylem kopka az kompresja byla taka ze nie mozna bylo ruszyc dalej
2.wciskalem odpreznik
3.na odprezniku kopka na sam dol i odpreanik robil taki ’pstryk'
4.i wtedy smialo mozna bylo kopac
1.ruszylem kopka az kompresja byla taka ze nie mozna bylo ruszyc dalej
2.wciskalem odpreznik
3.na odprezniku kopka na sam dol i odpreanik robil taki ’pstryk'
4.i wtedy smialo mozna bylo kopac
Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
- Lokalizacja: Zielona Góra
to że po remoncie to nie znaczy że silnik nie jest zuzyty, żeby był idealny trzeba by zmienic wszystko łącznie z karterami itp.
tutaj nie ma co pisać cudów - podepnij autodeko i sie naucz odpalać z nim
tutaj nie ma co pisać cudów - podepnij autodeko i sie naucz odpalać z nim
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
I tutaj Cie heniu zadziwię... Wszystko wymienione, włącznie z karterami
Automatycznego nie będe zakładał, bo w poprzednim karterze wytargał dziure, jeszcze u poprzedniego własciciela. Poza tym musiałbym odkręcać znowu dekiel, a nie chce mi się go znowu smarować uszczelniaczami. Zobaczę jak będzie z ręcznym dekompresatorem, w końcu muszę sie nauczyć 


Pierwsza miłość Cagiva W8 - zdrada - obecna miłość Husaberg FE600
-
WaxEater - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
- Lokalizacja: kraków
Panowie, jeszcze jedna sprawa.. Nie zakładałem automatycznego dekompresatora, mam teraz tylko klamkę, ale w dalszym ciągu nie wiem jak go odpalić :') Trzymam klamkę, pomijam sprężanie <nie da się go kopnąć> i zostaje na wydechu.. Wtedy z całą siłą kopnąć bez dekompresatora? Nie da rady wtedy go kopnąć ze sprężaniem, kopne, obrócę silnikiem, ale sprężania nie przejdę..
Pierwsza miłość Cagiva W8 - zdrada - obecna miłość Husaberg FE600
-
WaxEater - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
- Lokalizacja: kraków
A gdyz wlaczysz dekompresator wtedy na dekompresatorze do konca kopka i klamka powinna zrobic taki pstryk tzn odbic powinna.i wtedy machnac.
Odbija klamka u ciebie?
Odbija klamka u ciebie?
Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
- Lokalizacja: Zielona Góra
jak odpalałem stare LC4 to zasada była taka - ustawiasz na autodeko na górze tłok za GMP walisz z kopa z autodekompresatorem i jak kopka prawie na dole jest to odpuszczasz, wtedy najszybciej sie kręci wał i odpala całkiem nieźle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
U mnie jest o tyle problem, że wymontowałem całkiem automatyczny deko <w poprzednim karterze zrobił dziure>? i mam tylko klamkę, klamka się nie zazębia, więc muszę trzymac ją cały czas przy odpalaniu i zastanawiam się jak to zrobić, jeśli komuś z panów chciałoby się mi wypisać jak to byłbym wdzięczny
Napisze jak ja to widzÄ™:
Są różne cykle pracy silnika, wiadomo, sprężanie, wydech, praca, ssanie itd. Więc zacznę tak, na początku kopka jest twarda w uj, niczym nie ruszę, chyba że przytrzymam na niej noge, to zejdzie, i to jest cykl kompresji <pomijać go całkiem? Aż kopka stuknie?> Teraz jest moment pracy, wydechu, a później ssanie, w tym momencie kopię <jak przejdę kompresje> i zastanawiam się, czy mam tą kompresje przechodzić całkiem, czy może tak mniej wiecej w środku puszczać deko i kopać? Jak to wygląda?

Są różne cykle pracy silnika, wiadomo, sprężanie, wydech, praca, ssanie itd. Więc zacznę tak, na początku kopka jest twarda w uj, niczym nie ruszę, chyba że przytrzymam na niej noge, to zejdzie, i to jest cykl kompresji <pomijać go całkiem? Aż kopka stuknie?> Teraz jest moment pracy, wydechu, a później ssanie, w tym momencie kopię <jak przejdę kompresje> i zastanawiam się, czy mam tą kompresje przechodzić całkiem, czy może tak mniej wiecej w środku puszczać deko i kopać? Jak to wygląda?

Pierwsza miłość Cagiva W8 - zdrada - obecna miłość Husaberg FE600
-
WaxEater - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
- Lokalizacja: kraków
próbuj jak dasz rade, powinno sie ustawić kopke po cylku wydechu, czyli przed ssaniem, wtedy tłok leci w dół, i idąc w góre ma spręzanie. bez autodeko bedzie ciezko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No wlasnie w tym jest najwiekszy problem, kopke zrzuce, ale nie ma osoby która by przerzuciła sprężanie po kopnięciu.. Albo spróbuję z delikatnie uchylonymi zaworami, wtedy musi zagadać. A jak nie to za traktorem, trójkę wbić i może odpali
+ Wczoraj coś kopaliśmy go z bratem, ale odpalił do tyłu.? Wyleciał dym przez airboxa..

Pierwsza miłość Cagiva W8 - zdrada - obecna miłość Husaberg FE600
-
WaxEater - Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 17/7/2013, 18:06
- Lokalizacja: kraków
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości