Zobacz wątek - Cieknący gaźnik
NAS Analytics TAG

Cieknący gaźnik

Enduro, Cross
_________

Postprzez Czubaka » 23/7/2015, 12:01

A jak sprawdzić szczelność króćca ?

Jak sprawdzić przedmuchy na cylindrze ? Czy chodzi o to by zatkać wylot i wlot i zrobić podciśnienie i nadciśnienie (jakie wartości ?) ?
Czubaka
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 20/7/2014, 16:28


Postprzez henio12323 » 23/7/2015, 19:08

szczelnosc krocca sprawdzasz wzrokowo czy niema pekniec itp. samo polaczenie z cylindrem jak oryginalnie poskladane to musitrzymac

nie sprawdzisz tego nie uszczelnisz idealnie wydechu itp.a kazda nieszczelnosc na tychkorkach to duzy blad pomiaru ktory ostatecznie nic nie da.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Czubaka » 23/7/2015, 22:22

Króciec jest popękany, z zewnątrz widać to bardzo dobrze. Zakleiłem króciec taśmo żeby sprawdzić czy to wina króćca ale jest to samo. Może taśma nie uszczelniłą tego dobrze albo to wina gaźnika.
Do króćca dochodzi też wężyk od dozownika, wszystko jest złożone ale mieszankę robię sam i nie jest to używane, Może stamtąd brać się lewe powietrze ?
Czubaka
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 20/7/2014, 16:28

Postprzez henio12323 » 25/7/2015, 17:02

tasma nic nie da, mozna próbować jakas masa uszczelniajaca, klejem do szyb itp. moze, lepiej króciec zaślep na stałe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Czubaka » 9/4/2016, 20:10

Siema
Niestety nie uporałem się z tym gaźnikiem, nie jestem pewny czy to lewe powietrze, regulując wolne obroty po wkręceniu śrubki od obrotów silnik wkręca się na bardzo wysokie obroty a gdy się ja zacznie odkręcać silnik gaśnie, w poradnikach jest napisane że należy odpalić moto śrubkę od mieszanki odkręcać by nabrał obrotów a następnie tą od przepustnicy obniżyć u mnie to nie działa, czy to oznacza że łapie skądś lewe powietrze ? Czy stan gaźnika i przepustnicy można ocenić wzrokową ?
Czubaka
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 20/7/2014, 16:28

Postprzez henio12323 » 10/4/2016, 15:56

ale w ogóle reaguje na srubke od skłądu mieszanki ? costam na pewno mozna ocenicc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Czubaka » 10/4/2016, 18:35

Coś tam reaguję, znalazłem info w necie że 1,5 obrotu wykręcić i jak tak mam ustawione to całkiem nieźle się wkręca i opada też ale silnik gaśnie.
Czubaka
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 20/7/2014, 16:28

Postprzez henio12323 » 10/4/2016, 20:37

bo to nie jest srubka od "gaśniecia' silnika tylko od składu mieszanki, żeby nie gasł to jest drugie pokrętło. a 1.5 to jest zazwyczaj opcja wyjściowa i od tej sie dopiero ustawia gaźnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Czubaka » 10/4/2016, 22:44

Wiem o tym, problem polega na tym że jak ustawię 1,5 obrotu śrubkę od składu a chcę ustawić obroty (śrubą od przepustnicy) to powoli wykręcam nic nic i nagle są bardzo wysokie obroty
Czubaka
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 20/7/2014, 16:28

Postprzez henio12323 » 11/4/2016, 09:37

no to jakieś cuda są ;D bo jak sie wykręca srube od przepustnicy, to obroty powinny spadać nie rosnąć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Czubaka » 11/4/2016, 13:17

Literówka, wkręcam powoli nic nic i nagle łapie bardzo wysokie i nie ma jak z nich zejść jedynie ssaniem.
Czubaka
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 20/7/2014, 16:28

Postprzez henio12323 » 11/4/2016, 16:19

bo to sie robi troche inaczej, kręcisz np pół obrotu, i dodajesz manetką gazu, moto spada z obrotów i wtedy kontrolujesz, i jak za niskie ( gaśnie ) to podkręcasz dalej....
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Czubaka » 11/4/2016, 17:24

Tak też robię, rozebrałem gaźnik wyczyściłem i próbowałem ustawić. dziś wkręcałem tą śrubę od obrotów złapał i chodził już bez podtrzymywania manetką ale po jakimś czasie obroty spadły na niższe i po chwili zgasł.
Czubaka
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 20/7/2014, 16:28

Postprzez henio12323 » 11/4/2016, 18:09

to zobacz czy sie przepustnica nie wiesza, albo nie masz postrzępionej linki gazu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Czubaka » 12/4/2016, 14:56

Wraca ,słychać ten stuk
Czubaka
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 20/7/2014, 16:28

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości




na górê