Zobacz wątek - Romet 717 2t ... tuning do stuntu ..

Reklama

NAS Analytics TAG

Romet 717 2t ... tuning do stuntu ..

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Romet 717 2t ... tuning do stuntu ..

Postprzez czerkonik » 20/6/2015, 17:14

Witam,
Temat założyłem iż mam kilka pytań co do tego rodzaju sutera mianowicie Romet 717 2t acceleration, rok produkcji 2013, Przebieg około 9110 km, 1-szy właściciel ..
Ogólnie skuter sprawuje mi się bardzo dobrze i oby tak dalej tylko jedno mnie dołuje.. Hehe oczywiście nie prędkość, bo 75 - 85 km/h z górki lub pochyłej drogi czy na prostej 70 km/h w zupełności mi wystarcza .. Tylko chciałbym go przerobić w serwisie mi coś na module kabelek czy coś odpieli dobra nie mam jednej blokady tylko ile ich jeszcze jest.. ale to nie ważne..
Ostatnio tknęło mnie coś na stunt w tą strone i na moim skuterze fakt udało mi się przejechać najwięcej około 30 - 40 m na jednym kole jak jechałem pod górke, tylko problem polega na tym ze na poczatku ma moc taką średnią bo kiere cały czas przyciągam do siebie aż mnie dłonie bolą, a jak sie rozpędzi do 35 km/h czy coś do podobnej prędkości, to już w ogóle lipton, czuje jak barki palce wszystko mnie zaczyna bolec i koło opada, a ruchy manetką są takie same nawet szybsze w dodawaniu gazu .. No chyba że coś źle robię .. Nie wiem co, ale fakt uczę się od około 20 - 30 dni małe nawet nikłe doświadczenie..
Moje pytanie jak go przerobić pod względem mocy zeby koło w jakimś stopniu samo targało do góry po dodaniu gazu .. Prędkość mnie nie interesuje wiem że będę musiał coś wymienić itp. tylko przy każdej wymianie większe spalanie i v-max a ja chce moc a prędkośc niech zostanie może jeździć nawet 20 km/h wolniej mi to nie przeszkadza.
Co do wymiany proszę o podanie jakie części jakiej firmy co i jak .. Zastanawiam się też nad cylindrem 90 ccm .. Obecnie jest wrzucony seryjny, sprzedawca mówił że ma cylinder 70 ccm czy 72 ccm jakoś tak .. Znawcą suterowym czy jakimś mechanikiem nie jestem, ale na pewno ktoś z Was się orientuje lub miał styczność z tym modelem rometa i kombinował przy nim i może pomóc poświęcić trochę swojego czasu na napisanie odpowiedzi i udzielenie paru dobrych rad ..
Czekam na Wielką Pomoc z Waszej Strony

Pozdrawiam,

//PS.. nie wiedziałem gdzie temat dodać i dodałem tutaj w końcu związany z mechaniką :) Jak coś przenieście :)
czerkonik
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/6/2015, 16:48
Lokalizacja: niepodane


Postprzez henio12323 » 20/6/2015, 21:54

moc nie ma znaczenia do jeździe na gumie. jak juz masz pion to na dobrą sprawe mozesz sie rozpędzic i zgasić silnik i tak jechać. w punkcie balansu - w pionie, moc jest zbyteczna, jedynie aby poderwac trzeba miec odrobine mocy i technike. technika to podstawa. ale skoro mówisz że juz kawałek na gumie przejeżdzasz to stawiac do pionu umiesz. wiec tylko cwicz technike samej jazdy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez czerkonik » 21/6/2015, 08:58

No tutaj fakt bo wczoraj około 2-3 h tak sobie jeździłem i faktycznie z dnia na dzień coraz lepiej mi idzie, ale to jeszcze nie to.. Mam jeszcze takie pytanko czy opłaca się rasować skuter chodzi mi o części takie jak tutaj na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=rM6WsgWMJQM i czy jest możliwość założenia w 2t acceleration chłodnicy ??
czerkonik
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/6/2015, 16:48
Lokalizacja: niepodane

Postprzez henio12323 » 21/6/2015, 16:38

nie wiem jakie to czesci opisz bo nie chce mi sie całego filmiku oglądac

ale generalnie każda ingerencja to wieksza moc. a czy jest to opłacalne to juz pytanie do ciebie czy chcesz kase dokładać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez miki1406 » 22/6/2015, 12:52

Muszę Cię zmartwić, ale Romet z lat 95 w górę to chinol... Jak byś go nie przerabiał to nie nada się do stuntu...

Nie powiem... Jak się uprzesz to założysz duży cylinder, gaźnik itd... Uzyskasz moc...
Rama jednak pozostanie chińska... A te skutery same z siebie się rozpadają.

Wiem co mówię...

Chyba, że masz go do zakatowania na wakacje to dłub :)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez czerkonik » 23/6/2015, 07:58

cylinder pf 70 cc
wariator s6 pro
wydech s6 pro replica
wał motoforce sport
łożyska skf
uszczelniacze
gaźnik dellorto 17.5
rolki s6 4.0G
centralka s6 hard
sprężynki sprzęgła +1500 RPM
dysza 92
moduł CDI
zapłon od aeroxa
klin wału z przyspieszonym zapłonem

Oczywiście nie będę go robił po to żeby go zakatować tylko głównie do szaleństwa ..
Co do ramy to fakt bo nie ma replik żeby wymienić na jakąś solidniejszą..
Po wypadku z samochodem jak patrzyłem na rame niby cała nie ma pęknięć, a co do prostowania tych płoz czy jak to tam się mówi, pobokach co się nogi stawia .. To ten metal to w rękach prostowałem :)) Ale i tak go chce poprzerabiać no na te części co napisałem od góry to tak około 2100 PLN będę musiał wyładować a jeszcze jakieś amorki lepsze bym kupił i kierownice, aczkolwiek ta rama mnie troche dołuje i trzyma mnie w niepewności .. Co do części jak uważacie będą śmigać ??
czerkonik
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20/6/2015, 16:48
Lokalizacja: niepodane

Postprzez henio12323 » 23/6/2015, 08:55

to nie dział żeby ktoś ci oceniał częsci. pytajk w skuterkach.

pozatym te wszystkie przeróbki i koszt, nie sprawią że sie bedzie prowadził jak japoniec. za tą kase kupił bys sobie jakas yamahe BWS chociazby gdzie praktycznie fabryczna lepiej bedzie jeździła niz twój po tych remontach i tunignach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez miki1406 » 23/6/2015, 14:16

Praktyka warsztatowa pokazuje mi, że tak duża ilość przeróbek prowadzi do sytuacji, że pojazd nie jedzie i nie wiadomo przez który z tych elementów...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr