Zobacz wątek - R1 2013 vs cbr 1000 rr ABS
NAS Analytics TAG

R1 2013 vs cbr 1000 rr ABS

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez andy7 » 3/7/2015, 08:54

Kai, a przyszlo Ci na mysl, ze sa osoby ktore nie robia nawet 5 000 km rocznie ?

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55


Postprzez Kaai » 3/7/2015, 12:20

andy7 napisał(a):Kai, a przyszlo Ci na mysl, ze sa osoby ktore nie robia nawet 5 000 km rocznie ?

:wink:


na salonówce? to chyba tylko, jeśli latał non stop na torze.

normalni ludzie jak kupują salonowe moto z przbiegiem 1km to by tym moto to i do kibla jeździli pewnie :D
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18


Postprzez Movi » 3/7/2015, 12:52

Wcale że tak nie jest Kaai, znam kilka przypadków które nie nakręciły 1000 km przez 2-3 sezony.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Insekt » 3/7/2015, 17:11

A może po 1000 km sam wymienil olej i stracil gwarancje?
r6 2001 -----> cbr 1000rr 2014
Avatar użytkownika
Insekt
Świeżak
 
Posty: 393
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:52
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez andy7 » 3/7/2015, 20:22

Kaai napisał(a):na salonówce? to chyba tylko, jeśli latał non stop na torze.

normalni ludzie jak kupują salonowe moto z przbiegiem 1km to by tym moto to i do kibla jeździli pewnie :D


KAj, mam trzecia z kolei jak to mowisz salonowke i tylko na pierwszej nakrecilem 7 000 km rocznie - w ciagu dwoch lat prawie 14 000 km. W drugiej dokladnie 4 000 km rocznie, obecnie 5 000 km rocznie. tyle, ze ja motonga jako wyczynowa rekreacje traktuje.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Movi » 4/7/2015, 09:41

Dyskusja zeszła z głównego tematu, bo faktem jest że prawie nowy silnik pierdolnął i dlatego motocykle są Japońskie i tylko Japońskie.

To dlaczego mu nie uznali gwarancji to inny temat.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez andy7 » 4/7/2015, 10:38

Movi napisał(a): i dlatego motocykle są Japońskie i tylko Japońskie.


Tyle, ze zaden z Japonczykow nie dorasta do piet produkcji BMW, to tak na marginesie.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez jaroaro » 4/7/2015, 10:50

I nie daje tyle frajdy co włoch. To też na marginesie
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez andy7 » 4/7/2015, 11:07

jaroaro napisał(a):I nie daje tyle frajdy co włoch. To też na marginesie


Jezeli jedzie to tak, a jak ma sie to z ta frajda gdy stoi w warsztacie uszkodzony ?

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Movi » 4/7/2015, 11:24

A co BMW nie ma usterek? Proszę Cię...

Prawda jest bolesna, możecie się z nią nie zgadzać, zaprzeczać i w ogóle- Japonia to Japonia.

O wszystkich motocyklach które są z Europy słyszy się, że są problemy. BMW, Aprilka, KTMy i wszystkie inne wynalazki.

Są to często fajne motocykle, nawet fajniejsze niż Japońce, ale jak to w życiu jest- to kosztuje pieniądze i czas stracony na serwisie.

I też np Andy nie wiem w czym nowa R1 "nie dorasta do pięt" bmw, bo ja bym powiedział że jest porównywalna, a wiele osób twierdzi że lepsza. Pojęcie nie dorasta do pięt jest trochę z dupy.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez SkoQ » 4/7/2015, 13:16

Przypomnijcie mi ile BMW jeździ w MotoGP i WSBK ? :) Tak pomijając tego pojedynczego rodzynka w superstockach ;)
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez mJZ » 4/7/2015, 13:52

andy7 napisał(a):
Movi napisał(a): i dlatego motocykle są Japońskie i tylko Japońskie.


Tyle, ze zaden z Japonczykow nie dorasta do piet produkcji BMW, to tak na marginesie.

:wink:


Tak na marginesie to to...

https://www.youtube.com/watch?v=7V4kMSXKn9g

:wink:

Modele 2015. Czasy z toru...

Yamaha R1 - 1:50:08
Ducati 1299 - 1:50:79
Kawasaki ZX10R - 1:52:31
BMW S1000R - 1:52:43
Honda CBR1000R - 1:53:15
Suzuki GSXR1000 - 1:53:42

Czyli jest Yamaha i Ducati.. potem długo długo nic (bo 2 sekundy to przepaść).. a potem konkurencja, zaczynająca się od Kawasaki a dopiero potem BMW.

To nie rok 2010.. trochę się od tego czasu ruszyło.

Co do słabych wyników Hondy i Suzuki to zaskoczenia nie ma. Fireblade to praktycznie ten sam motocykl co w 2008, a Suzuki podobnie.
Honda Fireblade | http://instagram.com/mjz_uk
Avatar użytkownika
mJZ
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
Lokalizacja: Warszawa / Northampton

Postprzez andy7 » 4/7/2015, 15:57

mJZ napisał(a):
Modele 2015. Czasy z toru...

Yamaha R1 - 1:50:08
Ducati 1299 - 1:50:79
Kawasaki ZX10R - 1:52:31
BMW S1000R - 1:52:43
Honda CBR1000R - 1:53:15
Suzuki GSXR1000 - 1:53:42

Czyli jest Yamaha i Ducati.. potem długo długo nic (bo 2 sekundy to przepaść).. a potem konkurencja, zaczynająca się od Kawasaki a dopiero potem BMW.


Bym sie zapytal, czy te czasy krecil jeden i ten sam rider ?

Ile razy w roki jestes na torze ? Ile razy na torze jest przecietny Kowalski ?

Czasy torowe to moim zdaniem nie wszystko.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez jaroaro » 4/7/2015, 16:03

W lipcowym numerze motocykla był test sportowych litór i wygrała aprilia.

Czasy najlepszego zawodnika na motocyklach:
Aprilia RSV4 RF- 1:45,9
BMW S1000R-1:46,7
Ducati 1299S- 1:46,6
Honda FireBlade- 1:48,0
Kawasaki ZX-10R- 1:47,5
Suzuki GSX-R 1000- 1:49,4
Yamaha YZF-R1- 1:46,8

Pewnie to kwestia toru, ale z tego testy wynika że aprilia najlepiej radzi sobie na torze. Potem blisko siebie BMW, Yamaha i Ducat, a następnie reszta japończyków.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Kaai » 4/7/2015, 16:04

teraz jak wyszla yamaha jest inaczej, ale np 2 lata temu, jak ktos chcial cos robic na torze (nie track daye kowalskiego), to najlepszym wysjciem bylo bmw. w stocku zadne inne moto nie mialo podejscia do stockowego s1000rr.

teraz fakt, yamaha w koncu cos zrobila, ducati to 300ccm wiecej.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez SkoQ » 4/7/2015, 16:29

andy7 oczywiście, że na torze przeciętny kowalski nie bywa często. Ale jeśli już używasz zwrotu ,że żaden z japończyków nie dorasta do pięt BMW, to podaj jakieś konkrety. Argument nie poparty jakimiś faktami, czy choćby subiektywnymi odczuciami z jazdy jest nic nie warty :)

Inna sprawa, że jakby to nie jeździło, i jakby zachwalane nie było, to człowiek do Japonii jest zwyczajnie przyzwyczajony, i jest to dla wielu osób taki filar świata motocyklowego. Ja sobie nie wyobrażam jeździć na czymkolwiek innym niż na szpejach robionych przez kitajców :D
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Kaai » 4/7/2015, 16:36

jesli popatrzymy wstecz, lata 2010, 2011 jak bylo bmw, i porownasz sobie te beemke do ducata, aprili (chociaz tutaj cos probowali jeszcze) i calej japonii, to w kazdym tescie bmw kosiolo i to niemilosiernie. teraz najnowszy model, dodali wiecej elektroniki, lzejszy wydech i w sumie chyba tyle ze zmian, w silniku tam duzo nie grzebali z tego co pamietam, downshifter dodany, telemetria itp. yamaha wyskoczyla, ducat ma ciagle 300ccm wiecej i v4, kawasaki z nowym modelem tez zrobilo wielki skok w porownaniu ze stara generacja. bmw jest nadal fajne ale nie jest juz niekwestionowanym top 1 jak bylo kilka lat temu.
ciagle czekam na konkretniejszy krok suzuki i hondy.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez andy7 » 4/7/2015, 16:52

Panowie,

zle mniue zrozumieliscie z tym dorasteniem do piet.

Chodzilo mi tylko i wylacznie do liczb tyczacych sie produkcji a nie niezawodnosci.

Japonce sa dobre, ale nie przesadzajmy z ta ich bezawaryjnoscia, tez Stoja po warsztatach

BMW moze i wyglada jak kupa, ale prowadzi sie wysmienicie, bez wzgledu na model.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez jaroaro » 4/7/2015, 17:08

Kaai napisał(a):ducat ma ciagle 300ccm wiecej i v4


Ducat nie ma silnika V4. Aprilia ma silnik V4
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Kaai » 4/7/2015, 17:12

jaroaro napisał(a):
Kaai napisał(a):ducat ma ciagle 300ccm wiecej i v4


Ducat nie ma silnika V4. Aprilia ma silnik V4


rozpedzilem sie, v2.

v4 mialo byc w drogowej hondzie (i nie tej za 600k? tylko w przyszlej cbrze)
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na gr