YAMAHA YZ 125 stukanie w silniku oraz koszty
Posty: 3
• Strona 1 z 1
YAMAHA YZ 125 stukanie w silniku oraz koszty
Witam wszystkich, jestem nowy na forum.
Kupiłem miesiąc temu Yamahe yz 125 2001r. około 3 tygodni temu zaczęło mi cos "stukać" w silniku. Podejrzewam korbę lub łożyska na wale, i oto mam kilka pytań. Mianowicie
ile wyniósłby kapitalny remont tj. korba kuta prox, tłok wossner, łożyska na wale + robocizna, (tak mniej więcej).
Oraz czy można w razie czegoś wymienić same łozyska na wale, lub samą korbę jeżeli mój tłok jest dosyć nowy.
Wiem że takich tematów jest masa, ale chcę dokładnie się dowiedzieć co i jak, zależy mi na tym aby dobrze poznać tą "czarną magie" jak dla mnie
Kupiłem miesiąc temu Yamahe yz 125 2001r. około 3 tygodni temu zaczęło mi cos "stukać" w silniku. Podejrzewam korbę lub łożyska na wale, i oto mam kilka pytań. Mianowicie
ile wyniósłby kapitalny remont tj. korba kuta prox, tłok wossner, łożyska na wale + robocizna, (tak mniej więcej).
Oraz czy można w razie czegoś wymienić same łozyska na wale, lub samą korbę jeżeli mój tłok jest dosyć nowy.
Wiem że takich tematów jest masa, ale chcę dokładnie się dowiedzieć co i jak, zależy mi na tym aby dobrze poznać tą "czarną magie" jak dla mnie

- piotreg132
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 15/6/2015, 13:41
po 1 dział offroad
po 2 - nie masz allegro ? tam znajdziesz wszystkie częsci bez sensu żeby ktoś ci sprawdzał jak mozesz zrobic to sam...
łozyska na cały silnik licz od razu z 400 zł max, robocizna zalezy od warsztatu od 200 do 1200 zł.
mozna, tylko to nie zawsze ma sens, bo wsadzisz nowe uszczelki, przejedziesz sie pare razy i znowu bedziesz musiał płącic za robocizne i nowe uszczelki, wiec musisz zobaczyc czy to sie kalkuluje. po rozbiórce bedzie widać co i jak.
po 2 - nie masz allegro ? tam znajdziesz wszystkie częsci bez sensu żeby ktoś ci sprawdzał jak mozesz zrobic to sam...
łozyska na cały silnik licz od razu z 400 zł max, robocizna zalezy od warsztatu od 200 do 1200 zł.
mozna, tylko to nie zawsze ma sens, bo wsadzisz nowe uszczelki, przejedziesz sie pare razy i znowu bedziesz musiał płącic za robocizne i nowe uszczelki, wiec musisz zobaczyc czy to sie kalkuluje. po rozbiórce bedzie widać co i jak.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dokladnie jak Heniu pisze .Jest allegro itp i tam sobie posprawdzasz cenniki. co do tloku to jak zmieniac korbe lozyska itp to i zmien tlok,Bedziesz mial wtedy nowy silnik i na uszczelkach nie stracisz 😀
Four Stroke Power !
Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251

Husaberg fe 501
&
Mz Etz 251
-
braaaap - Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
- Lokalizacja: Zielona Góra
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości