uszkodzenie przedniego zawieszenia
Posty: 4
• Strona 1 z 1
uszkodzenie przedniego zawieszenia
Witam, niedawno miałem niemiłe wydarzenie na drodze (zderzenie z psem) które spowodowało, że wykrzywiło mi na około 10 stopni przednie koło i w miejscu zderzenia pojawił się chwilowy wyciek z amortyzatora między goleniem a rurą nośną. Nie jestem do końca pewien czy amortyzator został w pewien sposób konstrukcyjnie uszkodzony, ale jeżeli tak to muszę w tym wypadku wymeiniać cały amortyzator z wszystkimi częściami w środku? I czy opłaca się kupić nowe czy używane amortyzatory?
-
Endriex - Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 23/4/2013, 19:27
- Lokalizacja: Sanok
co to za moto ? jak sie przekrzywiło koło to sie mogło tylko w półkach przestawic. stań przed moto, złap koło miedzy nogi i naprostuj.
jak pociekło - moze to od mocnego oderzenia w przód, chociaz dziwne że pies taki twardy tyłek miał
jeżeli zawias poprawnie chodzi i teraz nic nie cieknie to bym nie zaczepiał. chyba że cieknie non stop to mozna pokombinować ale jak pisałem - dziwne że pies by pokrzywił lagi, chyba że jakis mocno chinski sprzęt masz
uzywki mozna brać aby sprawdzone i sprawne
jak pociekło - moze to od mocnego oderzenia w przód, chociaz dziwne że pies taki twardy tyłek miał

uzywki mozna brać aby sprawdzone i sprawne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ubiłeś go chociaż? Nie policzył bym na palcach obu rąk ile razy miał bym przez nie wypadek, ba dwa razy się doigrały hihi.
Teraz do sedna, kolega wyżej opisał ważne rzeczy ale od siebie dodam, że zawieszenie nie może pracować skokowo lecz płynnie. Po puszczeniu kierownicy nie może ściągać, ani też skręcać lepiej w którąś stronę.
Co do używek to dostęp i ceny dziś do większości sprzętów są dobre, przy zakupie musisz dokładnie obejrzeć wszystko, przy okazji wymienić olej itd.
Używane zawieszenie musi być też kompletne tj goleń, rura, sprężyny, tłoczki, wszystkie itd, jeśli półka dolna i górna są dobre nie musisz zmieniać. W przypadku wątpliwości możesz wynegocjować komplet taniej u sprzedawcy.
Ja na hopce mocno skrzywiłem lagi i miałem koło pod kątem 45 stopni, adrenalina zrobiła swoje bo bez narzędzi odkrzywiłem je że jakoś się dotoczyłem.
Teraz do sedna, kolega wyżej opisał ważne rzeczy ale od siebie dodam, że zawieszenie nie może pracować skokowo lecz płynnie. Po puszczeniu kierownicy nie może ściągać, ani też skręcać lepiej w którąś stronę.
Co do używek to dostęp i ceny dziś do większości sprzętów są dobre, przy zakupie musisz dokładnie obejrzeć wszystko, przy okazji wymienić olej itd.
Używane zawieszenie musi być też kompletne tj goleń, rura, sprężyny, tłoczki, wszystkie itd, jeśli półka dolna i górna są dobre nie musisz zmieniać. W przypadku wątpliwości możesz wynegocjować komplet taniej u sprzedawcy.
Ja na hopce mocno skrzywiłem lagi i miałem koło pod kątem 45 stopni, adrenalina zrobiła swoje bo bez narzędzi odkrzywiłem je że jakoś się dotoczyłem.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości