Cross 125 problem
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Cross 125 problem
Witam. Mam problem z crossem 125 diabolini.
Niedawno był wymieniany Tłok , cylinder oraz większość uszczelek.
Ostatnio także wymieniałem dętkę. Gdy założyłem koło zaczeły się problemy.
Łańcuch pomimo że był naprężony na max z padał z tylnej zębatki.
Przed zmianą koła był tak rozluzowany że prawie jechał po ziemi a nie spadał.
Po jakimś czasie cross raz na jakiś czas miał za mało mocy. W taki sposób że ruszam i cos jest słaby. Nagle coś strzeliło obok łańcucha i miał swoją moc.
teraz jest problem z biegiem 2. Gdy go wrzucam cross nie jedzie a slizga się. Jak by łańcuch przezkakiwał. Ale łańcuch i zęby mam dobre i nic nie przezkakuje.
Kolejny problem to że gdy prowadzę crossa słychać z silnika lekkie stuki co ok jeden obrót koła.
Czy do wymiany tryb 2 albo cos innego ???
Dziękuje za pomoc
Niedawno był wymieniany Tłok , cylinder oraz większość uszczelek.
Ostatnio także wymieniałem dętkę. Gdy założyłem koło zaczeły się problemy.
Łańcuch pomimo że był naprężony na max z padał z tylnej zębatki.
Przed zmianą koła był tak rozluzowany że prawie jechał po ziemi a nie spadał.
Po jakimś czasie cross raz na jakiś czas miał za mało mocy. W taki sposób że ruszam i cos jest słaby. Nagle coś strzeliło obok łańcucha i miał swoją moc.
teraz jest problem z biegiem 2. Gdy go wrzucam cross nie jedzie a slizga się. Jak by łańcuch przezkakiwał. Ale łańcuch i zęby mam dobre i nic nie przezkakuje.
Kolejny problem to że gdy prowadzę crossa słychać z silnika lekkie stuki co ok jeden obrót koła.
Czy do wymiany tryb 2 albo cos innego ???
Dziękuje za pomoc
- DDragonPL
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/11/2014, 20:27
1) łancuch moze wisieć do ziemi ale jak ma zdrowe zębatki, zdrowe ogniwa i jest wszystko w osi nic nie spadnie. moze nie masz dystansu koła. albo cos masz przekoszone, np źle napinasz łancuch i masz krzywo koło. a jak napinałeś go na maxa, to pewnie padły łozyska skrzyni biegów
wiec na własne życzenie uszkodziłeś motocykl. rozbieraj silnik i diagnozuj co i jak. napęd łancuchowy jest na tyle prosty w obsłudze serwisie itp że tam sie mało rzeczy da spieprzyć, aby czasem naciągnąc - nie za mocno, i ustawiac koło równo i tyle.
co do wymiany - okaże sie po sprawdzeniu skrzyni
wiec na własne życzenie uszkodziłeś motocykl. rozbieraj silnik i diagnozuj co i jak. napęd łancuchowy jest na tyle prosty w obsłudze serwisie itp że tam sie mało rzeczy da spieprzyć, aby czasem naciągnąc - nie za mocno, i ustawiac koło równo i tyle.
co do wymiany - okaże sie po sprawdzeniu skrzyni
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości